Работала в 5 компаниях   19 лет 11 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Недвижимость и Девелопмент, Промышленность и Производство, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Головний бухгалтер з частковими функціями фінансового директора

Мережа кав'ярень « COFFEELAT»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

11 лет 3 месяца

02.2014 - по настоящее время

  • Обов'язки:
  • Організація і контроль роботи бухгалтерсько-фінансового відділу.
  • Постановка управлінського обліку, бухгалтерського і податкового всіх підрозділів Компанії (кондитерська фабрика, розподільчий центр постачання, роздрібна мережа кав'ярень).
  • Створення облікових політик і стандартів щодо обліку всіх підрозділів Компанії.
  • Організація бізнес-процесів та контроль виконання учасниками всіх відділів Компанії для якісного обліку/документообігу.
  • Робота із програмістами зі створення ідеальної облікової програми (ТЗ, постановка завдань, контроль виконання).
  • Складання і презентація управлінської звітності: P&L, Cash Flow.
  • Робота в особі ТОП-менеджера Компанії.
  • Ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку.
  • Складання податкової, фінансової та статистичної звітності.
  • Складання планування щодо податкового навантаження, а також контроль його виконання. Законна мінімізація оподаткування.
  • Складання, надання та презентація внутрішньої звітності власникам та інвесторам.
  • Щоквартальна участь у стратегічних сесіях ТОП менеджменту Компанії та виконання поставлених завдань. Робота на результат (KPI).

Головний бухгалтер ( єдиний )

ТОВ "К.А.Н. Девелопмент"

Недвижимость и Девелопмент

6 месяцев

08.2013 - 02.2014

Ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві.

Облік складався з ділянок:

  • Надходження (у т.ч. ЗЕД)
  • Реалізація, вибуття
  • Каса та банк (в т.ч. валюта)
  • Підзвітні операції
  • Основні засоби
  • Діловодство
  • Облік зарплати
  • Кредити
  • Інвестиції

Складання податкової, фінансової та статистичної звітності.

Участь у проектних роботах з економістами, юристами та аудиторами

Головний бухгалтер

ТОВ АНТ

Промышленность и Производство

3 года 5 месяцев

01.2010 - 06.2013

Організація та контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві.

Облік складався з ділянок:

  • Надходження (у т.ч. ЗЕД)
  • Реалізація (в т.ч. ЗЕД),вибуття
    Каса та банк (в т.ч. валюта)
  • Підзвітні операції
  • Основні засоби
  • Діловодство
  • Облік зарплати
  • Кредити
  • Складання податкової, фінансової та статистичної звітності.
  • Постановка обліку з 0.
  • Податкове планування.
  • Мінімізація оподаткування для підприємства
  • Складання внутрішньої управлінської звітності керів

Главный бухгалтер

XXI Century Investments

Недвижимость и Девелопмент

1 год 5 месяцев

08.2008 - 01.2010

Організація та контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві відповідно до чинного законодавства України.

Облік складався з ділянок:

  • Надходження
  • Реалізація, вибуття
  • Каса та банк
  • Підзвітні операції
  • Основні засоби
  • Діловодство
  • Облік зарплати
  • Кредити
  • Складання податкової, фінансової та статистичної звітності
  • Щорічне проходження аудиторських перевірок
  • Успішне проходження податкової перевірки
  • Мінімізація оподаткування для підприємства
  • Складання та презентація внутрішньої управлінської звітності

Головний бухгалтер ( єдиний )

Транссервіс Інвест

Автомобильная промышленность и Автобизнес

3 года

08.2004 - 08.2007

Ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Облік складався з ділянок:

  • Грошові кошти,
  • ТМЦ
  • Основні засоби
  • Кадри
    Заробітна плата
  • Підзвітні операції
  • Звірка з контрагентами
  • Складання бухгалтерської, фінансової та податкової звітності

Ключевая информация

  • Самовдосконалення себе як відповідального, організованого, комунікабельного, справедливого керівника та спеціаліста, шляхом самонавчання , а також участі у практиках та тренінгах відомих бізнес тренерів.
  • Вивчення управлінського обліку у повному обсязі шляхом проходження курсів та тренінгів і самостійного адаптування під бізнес процеси Компанії і потреби керівництва.
  • Постановка облiків з нуля (бухгалтерський, податковий, управлiнський).
  • Досвід ТОП менеджера Компанії.
  • Участь у стратегічних сесіях та виконання завдань у строк та на результат (KPI завжди був понад 100%).
  • Досвід роботи в холдингах та великих компаніях.
  • Досвід у різних сферах діяльності: торгівля, виробництво, громадське харчування, будівництво, інвестування, послуги.
  • Постійний саморозвиток та вивчення різних напрямків бізнесу та обліку.
  • Бажання завжди досягати більшого і вивчення нового і невідомого.

Училась в 2 заведениях

Тернопільська академія народного господарства

бух.облік та правове забезпечення

Чортків, Україна, 2008

Вище проф. училище

бухгалтер

Чортков, Украина, 2003

Владеет языками

Английский

базовый

Дополнительная информация

Цель

Співпраця з малим і середнім бізнесом, яким стану корисна своїми професійними знаннями, досвідом і навичками.

Олександра

Єдиний бухгалтер, головний бухгалтер, фінансовий директор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

Днепровский район

40 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад