Працювала в 5 компаніях 18 років 7 місяців
Банки, Страхування
Керівик програм, Департамент з ризик-менеджменту
АТ "УКРЕКСІМБАНК"
Банки
6 місяців
04.2024 - 10.2024
Акредитація партнерів (страхових компаній та суб’єктів оціночної діяльності).
Організація взаємодії з акредитованими партнерами Банку.
Контроль за виконанням партнерами Банку вимог договорів про співробітництво.
Досвід співпраці з запитами НБУ.
Участь в підготовці нормативної документації Банку, адаптація відповідно до вимог чинного законодавства (ЗУ про страхування, постанов №351, №64, №88, №56, № 23 та №39 в межах співпраці з СК та СОД, тощо). Управлінська звітність, підготовка матеріалів, в т. ч. презентацій, на розгляд колегіальних органів Банку.
Начальник відділу по роботі з партнерами
ПрАТ СК "Княжа Лайф Вієнна іншуранс Груп" та ПрАТ УСК "Княжа Вієнна іншуранс Груп" (сумісництво)
Страхування
9 років
04.2015 - 04.2024
- Облік та супровід договорів страхування життя реалізованих за посередництва банківських установ, облік договорів корпоративних клієнтів, офіційне листування.
- Підготовка пакету документів для проходження акредитації в банківських установах.
- Організація взаєморозрахунків з посередниками, в тому числі банківськими установами. Перевірка нарахування КВ на відповідність умовам договорів про співпрацю. Аналіз і моніторинг ефективності та якості роботи партнерів.
- Регламентна звітність (звіт страховика, звіт по нарахуваннях за період, перестрахування, реєстр заявлених збитків, тощо).
- Організація документообігу з партнерами компанії.
- Оптимізація процесів обліку та розпізнання страхових платежів.
Начальник управління страхового обліку
СК "Український страховий стандарт"
Страхування
1 рік 2 місяці
12.2013 - 02.2015
Вдосконалення обліку договорів страхування. Оптимізація процесів обліку в обліковій системі на базі 1С 8.
Забезпечення розподілу страхових платежів на договори страхування. Пошук шляхів для вдосконалення процесу автоматичного прикріплення платежів на відповідні договори страхування.
Робота з дебіторською та кредиторською заборгованостями зі Страхувальниками, усунення невідповідності даних в операційному та бухгалтерському обліку.
Облік бланків договорів страхування. Мониторинг залишків, замовлення та контроль друку бланків, їх дистрибуція. Проведення інвентаризацій, контроль за втраченими бланками ОСЦПВВНТЗ, надання звітності до МТСБУ.
Організація взаєморозрахунків з посередниками, в тому числі банківськими установами. Облік договорів доручення зі страховими посередниками. Формування та погодження актів виконаних робіт, подання пакету документів на сплату комісійної винагороди.
Забезпечення звірки та розрахунків за договорами співпраці з іншими Страховиками. Контроль за своєчасним отриманням комісійної винагороди за реалізацію договорів страхування інших Страховиків.
Складення запитів та ТЗ для побудови в системі обліку управлінських та регламентних звітів.
Складання внутрішньої нормативної документації (Накази, Положення, Порядки тощо), що стосується роботи управління.Начальник управління документального обліку
"УСК "ГАРАНТ-АВТО"
Страхування
2 роки 1 місяць
03.2011 - 04.2013
Кількість підрозділів у підпорядкуванні - 4:
- - Відділ обліку договорів страхування;
- - Відділ обліку бланків договорів страхування;
- - Відділ документального забезпечення розрахунків з посередниками;
- - Відділ звітності та аналізу страхових виплат.
Шляхом оптимізації та автоматизаці вирішення наступних завдань:
- - Забезпечення якісного та своєчасного обліку договорів страхування;
- - Звітність та завантаження інформації по ОСЦПВ та ЗК до ЦБД МТСБУ;
- - Організація обліку бланків договорів страхування (аналіз залишків, розподіл по філіям, замовлення друку, тощо);
- - Документальне забезпечення взаєморозрахунків з посередниками (оформлення та супровід договорів доручення, перевірка розмірів комісійної винагороди, оформлення актів виконаних робіт, надання дозволу на оплату через контрольно-пропускну систему);
- - Облік заявлених та врегульованих страхових випадків, резерву заявлених збитків, взаємодія з ТОВ «ЄвроАсистанс» в частині обміну інформацією та документами, необхідними для врегулювання страхових подій.
Директор з сервісу
СК "Країна"
Страхування
5 років 6 місяців
08.2005 - 02.2011
Кількість підрозділів у підпорядкуванні - 4:
- - Бек-офіс;
- - Управління врегулювання збитків;
- - Управління страхового аси стансу;
- - Центр інформаційної підтримки клієнтів.
Обов'язки:
- - Розробка та успішне впровадження системи обліку договорів страхування, перестрахування;
- - Удосконалення та впровадження системи документообігу в тому числі електронного;
- - Впорядкування та організація процесів врегулювання збитків, формування резерву заявлених збитків, контролю за здійсненням виплат страхових відшкодувань;
- - Розробка та організація процесу нарахування та виплати комісійної винагороди посередниками;
- - Розробка ТЗ для оптимізації та автоматизації бізнес-процесів компанії (облік, врегулювання збитків, інформаційної підтримки клієнтів, страхового асистансу);
- - Розробка ТЗ для автоматизації процесу складання звітності до Нацкомфінпослуг, МТСБУ;
- - Підготовка нормативних документів, описання бізнес-процесів Компанії, що стосуються сфери сервісу та взаємодії з відокремленими підрозділами.
Ключова інформація
- Знання законодавчої бази у сфері:- страхування;- банківської діяльності в частині ризик-менеджменту (в т. ч. Положення НБУ №351, №64, №88, №56, № 23 та №39);- оціночної діяльності.
- Знання та володіння ПК на рівні просунутого користувача (в т. ч Excel), досвід роботи з різними системами документообігу та обліку: 1С, ПК «Універсал», «Гарант Поліс 8» (на базі 1С 8), ЦБД МТСБУ, «Акцент», «ІТ-Підприємство», АБС «Б2».
- Успішний досвід автоматизації та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів (в т. ч. процесів обліку договорів страхування/ перестрахування/бланків тощо).
- Написання технічних завдань для автоматизації процесів.Досвід розробки та впровадження внутрішніх нормативних документів.
- Підготовка та надання відповідей на запити НБУ, досвід проходження аудиторських перевірок (як внутрішніх так і зовнішніх).
- Досвід управління колективом чисельністю більше 20 осіб, досвід роботи на управлінській посаді більше 10 років.
Навчалась в 1 закладі
НТУУ "КПИ"
Хіміко-технологічний факультет, хімік-інженер-технолог
Київ, Україна, 1995
Курси, тренінги, сертифікати
НПУ ім. Драгоманова
Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації, курс "Психологія менеджера"
Центр сертифицированного обучения "1С:Бухучет и торговля"
Управлінський облік та планування в прикладному рішенні "1С 8"
БДО Баланс-Консалтинг
ССП- інструмент реалізації стратегічних цілей
Додаткова інформація
Знання мов
Українська, російська (вільно), англійська (базова).
Володіння ПК та ПЗ:
Робота з Windows, пакетом MS Office (Word, Excel, Power Point), Outlook Express, Internet Explorer, 1С, облікові системи ПК «Універсал», «Гарант Поліс 8» (на базі 1С 8), ЦБД МТСБУ, "Акцент".
Особисті якості:
Відповідальне відношення до роботи, проявляю ініціативу, завжди працюю на результат.
-Високий рівень самоконтролю.
-Швидка адаптація до нових умов.
-Вміння розв'язувати конфліктні ситуації та виконувати критичні задачі.
-Здатність до самоорганізації, в тому числі при роботі віддалено.
-Легкість навчання новому.
Мета
Управлінська посада у сфері налагодження систем страхового обліку, оптимізації та автоматизації внутрішніх бізнес-процесів
Яніна Вікторівна
Яніна Вікторівна
Керівник служб (бек-офіс, операційний облік, взаємодія з партнерами
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 години тому