Працювала в 5 компаніях   18 років 7 місяців

Банки, Страхування

Керівик програм, Департамент з ризик-менеджменту

АТ "УКРЕКСІМБАНК"

Банки

6 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

Акредитація партнерів (страхових компаній та суб’єктів оціночної діяльності).

Організація взаємодії з акредитованими партнерами Банку.

Контроль за виконанням партнерами Банку вимог договорів про співробітництво.

Досвід співпраці з запитами НБУ.

Участь в підготовці нормативної документації Банку, адаптація відповідно до вимог чинного законодавства (ЗУ про страхування, постанов №351, №64, №88, №56, № 23 та №39 в межах співпраці з СК та СОД, тощо). Управлінська звітність, підготовка матеріалів, в т. ч. презентацій, на розгляд колегіальних органів Банку.

Начальник відділу по роботі з партнерами

ПрАТ СК "Княжа Лайф Вієнна іншуранс Груп" та ПрАТ УСК "Княжа Вієнна іншуранс Груп" (сумісництво)

Страхування

9 років

04.2015 - 04.2024

  • Облік та супровід договорів страхування життя реалізованих за посередництва банківських установ, облік договорів корпоративних клієнтів, офіційне листування.
  • Підготовка пакету документів для проходження акредитації в банківських установах.
  • Організація взаєморозрахунків з посередниками, в тому числі банківськими установами. Перевірка нарахування КВ на відповідність умовам договорів про співпрацю. Аналіз і моніторинг ефективності та якості роботи партнерів.
  • Регламентна звітність (звіт страховика, звіт по нарахуваннях за період, перестрахування, реєстр заявлених збитків, тощо).
  • Організація документообігу з партнерами компанії.
  • Оптимізація процесів обліку та розпізнання страхових платежів.

Начальник управління страхового обліку

СК "Український страховий стандарт"

Страхування

1 рік 2 місяці

12.2013 - 02.2015

Вдосконалення обліку договорів страхування. Оптимізація процесів обліку в обліковій системі на базі 1С 8.

Забезпечення розподілу страхових платежів на договори страхування. Пошук шляхів для вдосконалення процесу автоматичного прикріплення платежів на відповідні договори страхування.

Робота з дебіторською та кредиторською заборгованостями зі Страхувальниками, усунення невідповідності даних в операційному та бухгалтерському обліку.

Облік бланків договорів страхування. Мониторинг залишків, замовлення та контроль друку бланків, їх дистрибуція. Проведення інвентаризацій, контроль за втраченими бланками ОСЦПВВНТЗ, надання звітності до МТСБУ.

Організація взаєморозрахунків з посередниками, в тому числі банківськими установами. Облік договорів доручення зі страховими посередниками. Формування та погодження актів виконаних робіт, подання пакету документів на сплату комісійної винагороди.

Забезпечення звірки та розрахунків за договорами співпраці з іншими Страховиками. Контроль за своєчасним отриманням комісійної винагороди за реалізацію договорів страхування інших Страховиків.

Складення запитів та ТЗ для побудови в системі обліку управлінських та регламентних звітів.

Складання внутрішньої нормативної документації (Накази, Положення, Порядки тощо), що стосується роботи управління.

Начальник управління документального обліку

"УСК "ГАРАНТ-АВТО"

Страхування

2 роки 1 місяць

03.2011 - 04.2013

Кількість підрозділів у підпорядкуванні - 4:

  • - Відділ обліку договорів страхування;
  • - Відділ обліку бланків договорів страхування;
  • - Відділ документального забезпечення розрахунків з посередниками;
  • - Відділ звітності та аналізу страхових виплат.

Шляхом оптимізації та автоматизаці вирішення наступних завдань:

  • - Забезпечення якісного та своєчасного обліку договорів страхування;
  • - Звітність та завантаження інформації по ОСЦПВ та ЗК до ЦБД МТСБУ;
  • - Організація обліку бланків договорів страхування (аналіз залишків, розподіл по філіям, замовлення друку, тощо);
  • - Документальне забезпечення взаєморозрахунків з посередниками (оформлення та супровід договорів доручення, перевірка розмірів комісійної винагороди, оформлення актів виконаних робіт, надання дозволу на оплату через контрольно-пропускну систему);
  • - Облік заявлених та врегульованих страхових випадків, резерву заявлених збитків, взаємодія з ТОВ «ЄвроАсистанс» в частині обміну інформацією та документами, необхідними для врегулювання страхових подій.

Директор з сервісу

СК "Країна"

Страхування

5 років 6 місяців

08.2005 - 02.2011

Кількість підрозділів у підпорядкуванні - 4:

  • - Бек-офіс;
  • - Управління врегулювання збитків;
  • - Управління страхового аси стансу;
  • - Центр інформаційної підтримки клієнтів.

Обов'язки:

  • - Розробка та успішне впровадження системи обліку договорів страхування, перестрахування;
  • - Удосконалення та впровадження системи документообігу в тому числі електронного;
  • - Впорядкування та організація процесів врегулювання збитків, формування резерву заявлених збитків, контролю за здійсненням виплат страхових відшкодувань;
  • - Розробка та організація процесу нарахування та виплати комісійної винагороди посередниками;
  • - Розробка ТЗ для оптимізації та автоматизації бізнес-процесів компанії (облік, врегулювання збитків, інформаційної підтримки клієнтів, страхового асистансу);
  • - Розробка ТЗ для автоматизації процесу складання звітності до Нацкомфінпослуг, МТСБУ;
  • - Підготовка нормативних документів, описання бізнес-процесів Компанії, що стосуються сфери сервісу та взаємодії з відокремленими підрозділами.

Ключова інформація

  • Знання законодавчої бази у сфері:- страхування;- банківської діяльності в частині ризик-менеджменту (в т. ч. Положення НБУ №351, №64, №88, №56, № 23 та №39);- оціночної діяльності.
  • Знання та володіння ПК на рівні просунутого користувача (в т. ч Excel), досвід роботи з різними системами документообігу та обліку: 1С, ПК «Універсал», «Гарант Поліс 8» (на базі 1С 8), ЦБД МТСБУ, «Акцент», «ІТ-Підприємство», АБС «Б2».
  • Успішний досвід автоматизації та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів (в т. ч. процесів обліку договорів страхування/ перестрахування/бланків тощо).
  • Написання технічних завдань для автоматизації процесів.Досвід розробки та впровадження внутрішніх нормативних документів.
  • Підготовка та надання відповідей на запити НБУ, досвід проходження аудиторських перевірок (як внутрішніх так і зовнішніх).
  • Досвід управління колективом чисельністю більше 20 осіб, досвід роботи на управлінській посаді більше 10 років.

Навчалась в 1 закладі

НТУУ "КПИ"

Хіміко-технологічний факультет, хімік-інженер-технолог

Київ, Україна, 1995

Курси, тренінги, сертифікати

НПУ ім. Драгоманова

Київ, 2013

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації, курс "Психологія менеджера"

Центр сертифицированного обучения "1С:Бухучет и торговля"

Київ, Україна, 2011

Управлінський облік та планування в прикладному рішенні "1С 8"

БДО Баланс-Консалтинг

Київ, 2005

ССП- інструмент реалізації стратегічних цілей

Додаткова інформація

Знання мов

Українська, російська (вільно), англійська (базова).

Володіння ПК та ПЗ:

Робота з Windows, пакетом MS Office (Word, Excel, Power Point), Outlook Express, Internet Explorer, 1С, облікові системи ПК «Універсал», «Гарант Поліс 8» (на базі 1С 8), ЦБД МТСБУ, "Акцент".

Особисті якості:

Відповідальне відношення до роботи, проявляю ініціативу, завжди працюю на результат.

-Високий рівень самоконтролю.

-Швидка адаптація до нових умов.

-Вміння розв'язувати конфліктні ситуації та виконувати критичні задачі.

-Здатність до самоорганізації, в тому числі при роботі віддалено.

-Легкість навчання новому.

Мета

Управлінська посада у сфері налагодження систем страхового обліку, оптимізації та автоматизації внутрішніх бізнес-процесів

Яніна Вікторівна

Керівник служб (бек-офіс, операційний облік, взаємодія з партнерами

Київ

60 000 грн.

52 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 19 годин тому