Працював в 7 компаніях   16 років 5 місяців

Промисловість та Виробництво, FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Юридичні послуги

Менеджер ЗЕД(імпор/експорт)

ТОВ Родинна Ковбаска

Промисловість та Виробництво

5 місяців

09.2023 - 02.2024

  • Пошук компаній постачальників м'ясної продукції, та живих свиней (Європейський Союз, Канада, Бразилія).
  • Пошук компаній постачальників сільськогосподарської техніки, обладнання та добрив.Проведення перемовин та укладення міжнародних контрактів з постачальниками.
  • Супроводження процедури імпорту/експорту, перевірка документації, та сертифікатів на відповідність нормам митного законодавства, за потреби корегування, та подача додаткових даних до митних установ.
  • Аналіз ринку м'ясної продукції(Європейський Союз, Україна), складання висновків-звітності, проведення презентацій.
  • Логістика (прорахування оптимальних маршрутів постачання), перемовини з перевізниками.
  • Супроводження регулярних закупівель (спеції, оболонка, пакувальні матеріали, тощо.)

Менеджер постачання ЗЕД (Purchase manager, Supply chain)

Wise Trading Group UAB (Україна/Литва)

FMCG

3 роки 2 місяці

07.2020 - 09.2023

Wise Trading Group UAB (Україна/Литва) - компанія постачальник FMCG продукції брендів класу А(USA products, Coca Cola, Prime, Mondelez, Takis, Cheetos etc.)

Обов'язки та завдання:

  • Пошук компаній-постачальників FMCG продукції А-брендів до Євросоюзу(США, Канада, Японія, В'єтнам).
  • Пошук компаній постачальників FMCG продукції А-брендів у середені Євросоюзу(Польща, Болгарія, Словакія, Бельгія, Германія тощо)
  • Проведення перемовин з постачальниками, узгодження умов закупівлі (асортименту, термінів постачання, ціни тощо)
  • Погодження та укладання міжнародних контрактів.
  • Супроводження угод з імпорту/експорту продукції до Євросоюзу (оформлення належних дозвільних документів, логістика)
  • Супроводження угод з імпорту/експорту продукції(Coca Cola, зернова продукція, макаронні вироби, генератори) до/з України (оформлення належних дозвільних документів)
  • Участь у формуванні бізнес-стратегії та будуванні бізнес-процесів.
  • Логістика (прорахування оптимальних маршрутів постачання)
  • Участь у профільних виставках в Україні та за ії межами
  • Вирішення нестандартних ситуацій

Product manager

MAXUS, ТОВ "Енержи Сейвінг Солюшн"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

09.2018 - 04.2020

Розробка продукту:

  • Формування асортименту матриці бренду.
  • Підбір та розробка продукції відповідно до потреб ринку.
  • Переговори із постачальниками (Китай, США, Японія, В'єтнам, Індія, Єгипет).
  • Узгодження комерційних умов, умов та термінів поставок, технічної документації.
  • Укладання міжнародних контрактів.
  • Розробка нових технічних рішень разом із R&D відділом постачальника.
  • Розробка дизайну упаковки, технічне завдання для дизайнерів.

Маркетинг:

  • Розробка маркетингової стратегії та комплексів по просуванню заходів продукту.
  • Аналіз світових ринків світолотехніки.
  • Виявлення потреб клієнтів.
  • Маркетингові дослідження ринку та галузі.
  • Аналіз тенденцій розвитку ринку у вверенній області.
  • Ведення аналітичних данних про конкурентів.
  • Позиціонування продукту.
  • Успішне впровадження маркетингових стратегій 4P/7P.
  • Визначення каналів продажу.
  • Навчання і подальше консультування відділу продажу (характеристик, переваг і вигідності продукту.)
  • Участь в перемовинах з клієнтами (канал продажу B2B).
  • Консультування компаній-партнерів з технічних питань, вирішення конфліктних ситуацій.

Міжнародні відносини:

  • Відвідування міжнародних виставок Європа, Китай.
  • Аналіз і вибір постачальників.
  • Відвідування виробничих потужностей постачальників, оцінка культури виробництва.
  • Вибір стратегічних партнерів, укладення міжнародних договорів.
  • Проведення вихідних перевірок на предмет якості, відповідності продукту заявленим вимогам.

Менеджер з постачання ЗЕД

ТОВ "Варіант АгроБуд "

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2018 - 09.2018

ООО "Варіант Агро Строй"

Виробництво обладнання для елеваторів, тваринництва та орослювальних систем.

Завдання та обов'язки:

  • Пошук нових постачальників сировини та матеріалів, співпраця з компаніями з Китаю, США, Португалії, Австрії, Індії, Єгипту.
  • Розробка внутрішніх ринків, збір інформації, розробка проектів
  • Ведення пееремовин з постачальниками товарів і матеріалів.
  • Контроль закупок, організація перемовин з іноземними партнерами (формування та розміщення замовлення у постачальника; узгодження умов постачання).
  • Оформелння та укладення зовнішньоекономічних контрактів,
  • Забезпечення виконання договорів зовнішньоторгової діяльності.
  • Контроль товарних залишків, аналіз оборотності асортименту.
  • Участь у виставках, у тому числі міжнародних.
  • Взаємодія з перевізниками та митними брокерами.
  • Підготовка документації для сертифікації та тендерів.
  • Розрахунок собівартості, ведення баз даних, звітність.

Категорійный менеджер

Футбольний клуб "Шахтар", ТОВ «Шахтар Трейдінг»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

04.2017 - 03.2018

Торговий підрозділ футбольного клубу «Шахтар», сфера діяльності - Оптові продажі атрибутики футбольного клубу, Retail, розробка та закупівля атрибутики, спортивного одягу, оренда та суборенда авторських прав на логотип та зображення футболістів футбольного клубу.

Категорійний менеджер, менеджер із закупівель. Безпосередній керівник - начальник відділу оптового продажу та логістики. Вищакерівництво – Директор ТОВ «Шахтар Трейдинг». У підпорядкуванні - начальник складу, складськіпрацівники у непрямому підпорядкуванні, водій, товарний аналітик, тимчасовий персонал під часп роведення футбольних матчів (15-40 осіб)

1. Керівник каналу збуту "ОПТ"

  • Пошук оптових клієнтів.
  • Планування переговорного процесу
  • Проведення переговорів
  • Узгодження умов та укладання договорів з контрагенами.
  • Узгодження дій відділу продажу та відділу маркетингу.
  • Пошук способів збільшення продажів у роздрібних магазинах та оптових поставок (акції, постачання торговельного обладнання)
  • Участь у тендерах на тендерному майданчику smarttender.biz, prozorro.gov.ua від імені компанії, підготовка та оформлення тендерної документації, проведення всіх етапів тендеру.
  • Участь як з боку організатора торгів, так і з боку учасника торгів на майданчику smarttender.biz, prozorro.gov.ua.

2. Закупівля та розробка атрибутики (сувенірна продукція)

  • Аналіз ринку аналогічної продукції.
  • Пошук виробників сувенірної продукції
  • Проведення переговорів щодо оптимальних умов співробітництва (якість продукції, порядок взаєморозрахунків, умови поставок)
  • Контроль залишків товару на складах
  • Представленість категорійних товарів у роздрібних магазинах
  • Розробка нових видів сувенірної продукції (розробка ідей та підготовка технічного завдання дизайнерам для реалізації

3. Ліцензійна продукція (продаж авторських прав на використання логотипу, зображення футболістів)

  • Аналіз ринку, вибір актуального товару.
  • Перемовини з виробником продукту щодо можливості співробітництва.
  • Погодження та укладання договорів ліцензії та субліцензії.
  • Супровід співпраці, контроль сплати роялті, допомога у дистрибуції.

4.Матчові продажі (Організація торгівлі під час проведення футбольних матчів на ОСК "Металіст")

  • Пошук та підбір персоналу
  • Поставлення завдань продавцям та кураторам зон.
  • Організація та подальший контроль представленості товару в торгових точках
  • Вирішення конфліктних ситуацій

Старший менеджер, Маркетолог

Мегаполіс Інструмента, ФОА "Сохін А.С."

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 10 місяців

04.2015 - 02.2017

Мегаполіс Інструменту, ПП "Сохін А.С."

Оптова та роздрібна торгівля автоінструментом та обладнанням для автосервісів. Менеджер з продажу, Маркетолог.

Безпосередній керівник - власник компанії-директор, у підпорядкуванні: персонал (2 чол.), що продає, складські працівники (5 чол.)

Завдання та обов'язки:

  • Розвиток напряму інтернет продаж. (Пошук ефективних способів продажу товару в конкурентному середовищі)
  • Побудова відділу продажів (підбір співробітників, навчання принципам роботи, азам продажів)
  • Організація роботи магазинів з моменту оренди приміщення до початку роботи
  • Аналіз продажів та залишків товару на складах
  • Робота з постачальниками (договори постачання, акти звірок, замовлення товарів, контроль ціноутворення, контроль постачання товарів)
  • Організація та ведення закупівель товару
  • Взаємодія з постачальниками, пошук оптимальних умов та асортименту товару
  • Контроль за виконанням постачальниками умов договорівКонтроль наявності товару на склада

Досягнення:

  • Створив відділ інтернет продажів із місячним обігом коштів, через рік роботи – 500 000 грн.
  • Відкрито роздрібний магазин-show room у центрі міста Харкова, організовано його роботу.
  • Організована робота у напрямку B2B, продаж товару за допомогою dropshipping, та великим автосервісам Харкова та області.

Юридичний радник, Арбітражний керуючий

Робота в юриспруденції (за освітою)

Юридичні послуги

7 років 10 місяців

08.2007 - 06.2015

  • Аналіз ризиків при видачі кредитних коштів юридичним особам (банківський сектор)
  • Проведення операцій з продажу нерухомості.
  • Оформлення спадщини
  • Банкрутство, ліквідація та сонування підприємств (арбітражний куруючий)

Ключова інформація

Володію англійською мовою на рівні Upper-Intermediate (постійна практика протягом останніх п'яти років) ділове листування, проведення переговорів у телефонному режимі та зустрічі з представниками іноземних постачальників.

Маю практичний досвід у продажах різних груп товарів та просування продукту в умовах негативної лояльності та конкурентного середовища.

Комунікабельний, енергійний, цілеспрямований, відкритий, люблю досягати поставленої мети.

Брав участь у розробці маркетингових стратегій, акцій у роздрібних продажах (retail) та продажах B2B.

Маю лідерські якості, проте не люблю ставити себе вище за інших. Маю знання та практичні навички управління персоналом.

Навчався в 3 закладах

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Вечірній, правознавство

Харків, Україна, 2012

Харківський національний університет внутрішніх справ (ХНУВС)

Права та Підприємництва, Правознавство

Харків, 2008

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Економічний, Економіка підприємства

Харків, 2008

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

тренінг "Партнерські відносини, Ефективна комунікація"

Харків, 2015

Інститут прикладної психології, тренінг "Партнерські відносини, Ефективна комунікація" (06.07.2015 - 10.07.2015)

тренінг "Управління Конфліктами"

Харків, 2014

Інститут прикладної психології, тренінг "Управління Конфліктами" (03.05.2014 - 07.05.2014)

Курсы "Арбітражний керуючий, Розпорядник майна, Ліквідатор"

Харьков, 2013

Курсы підвищення кваліфікації за фахом "Арбітражний керуючий, Розпорядник майна, Ліквідатор"

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • Досвід роботи з програмами 1С
  • Повне забезпечення роботи операційних систем Windows, Linux, включаючи встановлення та налаштування.
  • Робота з програмами: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Microsoft Project.
  • Навичка роботи з сучасною офісною технікою.

Личные качества

  1. Цілеспрямованість - це здатність досягти своїх цілей найбільш оптимально. В умовах негативної лояльності бренд був введений у великі роздрібні ланцюги, де продукція все ще продається.
  2. Комунікабельність- Я легко знаходжу спільну мову з колегами та партнерами компанії через природну товариськість та навички, отримані в спеціалізованих тренуваннях (конфлікт, ефективне спілкування)
  3. Лідерство - це здатність ефективно керувати командою працівників різних профілів (склад, логістика, персоал що продає, виробництво) та спрямованість роботи на загальний результат. Працюючи на виробничому підприємстві, координувала роботу 5 відділів (постачання, відділ контролю якості, виробництво, відділ дизайну) для виконання завдання у встановленний строк.
  4. Уважність до деталей - ретельний аналіз міжнародних договорів, договорів про постачання, сертифікати якості, профільна юридична освіта допомагає у цьому.
  5. Стресова стійкість - робота в кредитній установі на постійній основі врегульована конфліктна ситуація та суперечки між клієнтами компанії та консультаційним персоналом.
  6. Відкритість - відкритий до отримання нових знань, із задоволенням периймаю досвід колег та ділюсь набутими навичками.

Хоббі та інтереси

Активний чоловік, займаюся спортом (граю у футбол), захоплююсь астрономію, подорожі.

Євген Олександрович

Менеджер ЗЕД

Львів

Готовий переїхати: Харків

40 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 місяці тому