Працював в 7 компаніях   11 років 11 місяців

Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Керівник тендерного відділу

Смарт Урбан Солюшнс

Будівництво

3 роки 2 місяці

10.2021 - до теперішнього часу

Посадові обов`язки:

1. Обробка отриманих заявок на закупівлю.

2. Проведення тендерної процедури закупівлі.

3. Контроль виконання поставлених завдань співробітниками відділу.

4. Пошук нових постачальників та підрядних організацій.

5. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки).

6. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються підрядником.

7. Формування плану закупівель.

8. Первинна бухгалтерія.

9. Проведення торгів на торговому майданчику.

Cупроводження об`єктів:

1. Фуд Холл.

2. Троїцька площа(Готель Park Inn, підземний паркінг).

3. Мережа ТРЦ "Амстор".

Спеціаліст із закупівель

А Девелопмент, ООО

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

10.2020 - 10.2021

Посадові обов`язки:

1. Аналіз та обробка заявок.

2. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки).

3. Контроль за виконанням постачальником та підрядником своїх обов'язків відповідно до підписаних договорів.

4. Підготовка до підписання договорів на постачання МТЦ.

5. Пошук нових постачальників.

6. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються підрядником.

7. Первинна бухгалтерія.

8. Контроль постачання заявок.

Супроводжував об'єкти:

1. Реконструкція арсенальної площі, Військової комендатури.

Керівник відділу матеріально-технічного забезпечення

Екоінжинірінг

Будівництво

2 роки

10.2018 - 10.2020

Посадові обов'язки:

1. Організація роботи відділу.

2. Формування та прорахунок бюджетів для будівельних об'єктів.

3. Закупівля мтц (будівельні матеріали, електроінструмент, ручний інструмент, оренда техніки)

4. Підготовка до підписання договору на поставку МТЦ.

5. Контроль за виконанням постачальником та підрядників своїх обов'язків відповідно до підписаних договорів.

6. Розробка та запровадження документообігу відділу та інших відділів.

7. Організація та проведення тендерів.

8. Контроль вартості матеріалів, що закуповуються, орендованої техніки.

9. Контроль надходження первинної бухгалтерії.

10. Контроль постачання заявок.

11. Контроль та забезпечення своєчасного укладання договорів з підрядниками та постачальниками.

12. Контроль роботи підрядників, контроль взаєморозрахунків.

13. Автоматизація процесу закупівлі.

Супроводжував об'єкти:

1.- Реконструкція офісної будівлі «Укр Нет»

2.- Реконструкція заводу «HUHTAMAKI»

Фахівець із постачання у будівництві

KESZ, ТОВ

Будівництво

1 рік 10 місяців

12.2016 - 10.2018

Посадові обов'язки:

1. Обробка заявок, що надійшли.

2. Проведення тендерів.

3. Пошук нових постачальників.

4. Проведення переговорів та підписання договорів.

5. Закупівля будівельних матеріалів

6. Забезпечення контролю за виконанням договорів поставок та підряду, строків оплати.

7. Первинна бухгалтерія.

Супроводжував об'єкти:

1.- Реконструкція «Прилуцької тютюнової фабрики»

2.- Будівництво заводу «LEONI»

3.- Будівництво заводу «Jabil»

4.- Будівництво заводу «KWS»

Керівник відділу постачання

Міжнародна текстильна корпорація

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

01.2016 - 11.2016

Посадові обов'язки:

1. Організація роботи із закупівель сировини, матеріалів, господарських матеріалів.

2. Управління відділом: постановка завдань, організація та контроль виконання.

3. Довгострокове та короткострокове планування закупівель за сировиною.

4. Контроль логістичного товарно-транспортного ланцюжка за напрямом постачальник-виробництво, виробництво-покупець.

5. Контроль цільового залишку готової продукції.

6. Контроль процесу управління асортиментом.

7. Моніторинг та визначення цінової політики товарів, збільшення прибутку компанії. Економічний аналіз (рентабельність, оборотність).

8. Розробка, погодження умов та укладання договорів поставок щодо матеріально-технічного забезпечення підприємства, розширення прямих зв'язків з постачальниками.

9. Контроль та забезпечення своєчасного укладання договорів з підрядниками та постачальниками.

10. Контроль роботи підрядників, контроль взаєморозрахунків.

Менеджер постачання

М`ясторія

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

12.2014 - 12.2015

Посадові обов'язки:

1. Аналіз та обробка заявок.

2. Закупівля та організація доставки необхідної продукції до місця призначення.

3. Створення аналітичних звітів.

4. Огляд ринку.

5. Первинна бухгалтерія.

6. Пошук та залучення нових постачальників.

7. Постачання персоналу необхідними госптоварами, спецодягом, будматеріалами тощо.

8. Постачання магазину необхідними продуктами, госптоварів, інвентарем, обладнанням.

Спеціаліст відділу постачання

К.А.Н. Девелопмент

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 8 місяців

02.2013 - 10.2014

Посадові обов'язки:

1. Аналіз та обробка заявок заявок, що надходять.

2. Повне забезпечення об'єкта будівельними матеріалами, інструментом, устаткуванням.

3. Пошук та залучення постачальників обладнання та матеріалів, а також спецтехніки та транспорту.

4. Укладання договорів на постачання.

5. Контроль наявності необхідних матеріалів, відстеження постачання.

6. Первинна бухгалтерія та здавання звітності до бухгалтерії.

7. Моніторинг ринку матеріалів.

Супроводжував об'єкти:

1.- ТРЦ «Республіка»

Ключова інформація

Навички планування, управлінські навички;
Досвід роботи у сфері постачання та логістики;
• Рішучість
• Критичне мислення
• Вміння швидко навчатися

Навчався в 3 закладах

Національний авіаційний університет

Логістика, Факультет менеджменту та логістики

Київ, 2015

Дніпропетровський транспортно-економічний коледж

Організація транспортного обслуговування

Дніпро, 2011

Спеціалізована природничо-математична школа при "Дніпропетровському національному університеті"

Нікополь, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Високий рівень комп'ютерної грамотності, досконало володію офісним пакетомпрограм, а також спеціалізованим програмними рішеннями (Office, BIM360, AutoCAD, 1С, MS Projectта ін.).

Мета

Працевлаштування на цікаву роботу з гідною оплатою та перспективою особистісного та кар'єрного зростання.

Особисті якості

Індивідуальні якості: відповідальний, активний, ініціативний, комунікабельний, стресостійкий, працелюбний, що вміє правильно організувати процес та ним керувати. Є водійське подсвідчення категорії «В» і особистий автомобіль.

Ярослав Олександрович

Керівник відділу закупівель, спеціаліст тендерного відділу

Київ

33 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому