Працював в 3 компаніях 13 років 6 місяців
Банки, Фінансові послуги
Заступник начальника відділу технічної підтримки
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
7 років 5 місяців
06.2017 - до теперішнього часу
Адміністрування Active Directory (users, pc), розподіл прав на файлових ресурсах. Технологічна підтримка користувачів (штат 500 співробітників). Встановелння та налаштування програмного забезпечення (офісні пакети, антивірусне ПЗ, клієнт-банки, інше), IP телефонія. Діагностика програмних / апаратних несправностей. Технічна підтримка комп'ютерного та переферійного обладнання.
• Адміністрування системи електронного документообігу Component SED.
• Впровадження, налаштування та актуалізація внутрішного сайту банку (WordPress)
• Адміністрування системи електронного документообігу Component SED.
• Впровадження, налаштування та актуалізація внутрішного сайту банку (WordPress)
Головний спеціаліст відділу технічної підтримки
Благо, Финансовая компания
Фінансові послуги
1 рік 11 місяців
06.2015 - 05.2017
Встановлення та конфігурацію різноманітного ПЗ, налаштування внутрішньої мережі, діагностика та вирішення проблем з ПК.
Провідний спеціаліст відділу підтримки інформаційного сервісу
Дельта Банк
Банки
3 роки 11 місяців
07.2011 - 06.2015
Ключова інформація
• Досвід роботи з ОС Windows та MacOS.
• Досвід роботи з Active Directory (створення та налаштування користувачів, груп та об'єктів)
• Використання скриптів PowerShell
• Знання мережевих протоколів (TCP/IP, DNS, DHCP).
• Налаштування та адміністрування WordPress, створення та налаштування сайтів, редагування контенту (HTML, CSS, JavaScript), встановлення та налаштування плагінів та тем.
• Навички в області технічної підтримки, у тому числі знання програмного забезпечення та апаратного забезпечення.
• Використання систем управління запитами користувачів та підтримки клієнтів Service Desk
• Навички комунікації та спілкування з клієнтами та колегами.
• Навички вирішення проблем та аналізу інформації.
• Написання інструкцій
• Досвід роботи з Active Directory (створення та налаштування користувачів, груп та об'єктів)
• Використання скриптів PowerShell
• Знання мережевих протоколів (TCP/IP, DNS, DHCP).
• Налаштування та адміністрування WordPress, створення та налаштування сайтів, редагування контенту (HTML, CSS, JavaScript), встановлення та налаштування плагінів та тем.
• Навички в області технічної підтримки, у тому числі знання програмного забезпечення та апаратного забезпечення.
• Використання систем управління запитами користувачів та підтримки клієнтів Service Desk
• Навички комунікації та спілкування з клієнтами та колегами.
• Навички вирішення проблем та аналізу інформації.
• Написання інструкцій
Навчався в 1 закладі
Державний університет телекомунікацій (Государственный университет информационно – коммуникационных технологий)
Безпека інформаційних та комунікаційних систем
Київ, Україна, 2012
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
GoIT, «Frontend Core+Advance»
Киев, 2017
HTML, CSS, JavaScript
Додаткова інформація
Особисті якості
Порядність, чесність та відповідальність. Організаторські здібності та сміливість у прийнятті рішень, висока працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість та комунікабельність. Готовність навчатися та застосовувати нові знання. Відповідальність, вміння працювати в команді, вміння уникати конфліктних ситуацій.
Костянтин
Костянтин
Системний адміністратор
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 місяці тому