Працював в 12 компаніях 17 років 11 місяців
Послуги для населення - інше, Освіта, Промисловість та Виробництво, Державний сектор, Консалтинг / Аудит, Інше, Фармацевтика, Банки, Транспорт та Логістика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
Менеджер з адміністративно - господарської діяльності
МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна
Послуги для населення - інше
10 місяців
06.2023 - 04.2024
- Організація та контроль господарського забезпечення приміщень головного офісу Фонду;
- закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до внутріньо-розпорядчих документів: підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів/технічного обслуговування приміщень, мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення, електропостачання, систем вентиляції та кондиціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- участь в організації та проведенні корпоративних заходів та тімбілдінгів.
Результати:
1. Відновив роботу теплового господарства головного офісу Фонду.
Начальник господарського відділу
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Освіта
7 місяців
06.2022 - 01.2023
- Організація господарського забезпечення закладів відділу освіти Бородянської ОТГ, 21 (двадцять один об'єкт);
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних та капітальних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи шкільного автотранспорту;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
- Відновив роботу господарського забезпечення з "0" після деокупації Бородянки.
- Виконав вимоги КОДА щодо організації підготовки приміщень під укриття в освітніх закладах (17 об'єктів).
Начальник відділу закупівель
ТОВ "Умедо Груп"
Промисловість та Виробництво
4 місяці
11.2021 - 03.2022
- Організація та контроль роботи відділу: спеціалісти з закупівель, транспортна служба;
- побудова бюджету;закупівля товарів, робіт та послуг для забезпечення виробничого процесу;
- закупівля на міжнародному ринку, супроводження ЗЕД;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
- Залучив до співпраці п'ять транспортних компаній з міжнародного перевезення, та шість нових постачальників матеріалів для виробництва на умовах відстрочки платежу.
Начальник відділу матеріально – господарського забезпечення
Тренинговый центр прокуроров Украины
Державний сектор
1 рік 3 місяці
08.2020 - 11.2021
- Організація та контроль роботи відділу: уповноважені особи з закупівель, інженерна служба, господарська служба, відділ забезпечення гуртожитків, автопарк;
- побудова бюджету;
- закупівля товарів, робіт та послуг (без використання електронної системи закупівель, спрощена система закупівель, відкриті торги): підготовка ТЗ, контроль проведення процедури, заключення договорів;
- планування та контроль виконання поточних ремонтів приміщень, мереж тепловодопостачання, електропостачання;
- організація та контроль роботи гуртожитків, їх забезпечення та функціонування;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
- організував процес матеріально - господарського забезпечення з «0».
Керівник проекту: "Організація процесу обліку"
ТОВ "Персонал - Розвиток"
Консалтинг / Аудит
5 місяців
06.2019 - 11.2019
- Організація процесу обліку ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь у комісії по інвентаризації;
Результати:
- провів інвентаризацію, навчив персонал роботі з базою обліку ТМЦ.
Начальник господарського відділу
Орган виконавчої влади
Державний сектор
2 роки 1 місяць
05.2017 - 06.2019
- Забезпечення компанії усіма необхідними товарами (від канцелярії до автомобілів), і послугами (від кліннінга до ремонтно - відновлювальних робіт);
- побудова бюджету;
- проведення тендерів як внутрішніх, так і в системі "прозорро";
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, видаткові документи тощо);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;
- відповідальний за охорону праці та пожежну безпеку.
Результати:
- провів процес оновлення системи управлінння охорани праці.
Керівник проєкту
ТОВ "Аурум Транс"
Інше
6 місяців
11.2016 - 05.2017
- Організація ремонтно - будівельних робіт приміщення під дитячу студію танців;
- наповнення приміщень всім необхідним: меблі, техніка і т.д.
Результати:
- Работи виконані на 50%, проект призупинено за рішенням власника.
Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення
СП «Оптіма – Фарм, ЛТД»
Фармацевтика
1 рік 6 місяців
05.2015 - 11.2016
- Організація та контроль роботи відділу АГВ, технічної служби, служби транспортного забезпечення;
- реалізація заявок орендарів (клієнтів) по усіх напрямках;
- побудова бюджету;
- проведення тендерів;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками: договори, витратні документи ...);
- ведення облікової бази ТМЦ, нематеріальних активів, витратних матеріалів;
- участь в комісії по інвентаризації;
- контроль витрати пакувального матеріалу, оборотної тари;
- організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
- контроль технічного стану транспорту.
Результати:
- провів процес об'єднання господарських служб СП «Оптіма - Фарм., ЛТД», згідно з регламентом підприємства;
- розробив і впровадив: «Наказ по забезпеченню» «Норми витрат матеріалів», «Про тендерні закупівлі»;
- побудував процес забезпечення ТОВ «Юніверсал Лоджистік» з «0»;
Заст. начальника управління справами, начальник відділу закупівель
АТ «Дельта Банк»
Банки
3 роки 1 місяць
05.2011 - 06.2014
- Організація та контроль роботи відділу закупівель, транспортного відділу, відділу капремонтів:реалізація заявок, по системі АТ «Дельта Банк», від «Бізнесів» за напрямками;
- побудова бюджету відповідно до планів розвитку;
- проведення тендерів за напрямками;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
- ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації;
- організація та контроль адміністративно - господарського забезпечення по системі АТ «Дельта Банк»;
- організація та контроль ремонтно - будівельних робіт;
- організація роботи транспортного відділу, забезпечення ПММ, ТО.
Результати:
- реалізував процес централізації закупівель на основі ГО, без залучення регіональних адміністративно - господарських секторів;
- виконаний план розвитку 2013: відкрито 42 відділення, проведено ребрендінг 96 відділень, відкрито два VIP - відділення, 110 кредитних центрів, 768 точок продажу;
Провідний інженер відділу матеріально - технічного забезпечення
АТ "УКРЭКСИМБАНК"
Банки
2 роки
04.2009 - 04.2011
- Організація постачання та обліку матеріально-технічних засобів, витратних матеріалів по мережі Головного Банку та філій;
- побудова бюджету капітальних витрат і операційних витрат;
- проведення тендерів за напрямками;
- ведення та контроль документообігу: внутрішнього (підготовка наказів, положень, рекомендацій); зовнішнього (супровід угод з постачальниками);
- ведення облікової бази ТМЦ, участь в комісії по інвентаризації.
Результати:
- створив базу даних обліку ТМЦ (відомість деталізації в програмі Excel);
- організував облік і контроль над переміщенням ТМЦ по системі АТ «УКРЕКСІМБАНК»;
- впровадив систему порівняння цін МШП і витратних матеріалів в загальній основі.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
ЗАТ "УВК" (3PL - логістична компанія, група з 5-ти компаній, основний акціонер - ЗАТ «FOZZY»)
Транспорт та Логістика
1 рік 8 місяців
10.2006 - 06.2008
- Організація і контроль роботи відділу МТО;
- організація матеріально-технічного, адміністративно-господарського забезпечення;
- побудова бюджету.
- організація поставок в регіональні представництва і контроль експлуатації, використання, списання ТМЦ, «малооцінки» і витратних матеріалів, повернення тари;
- ведення бази постачальників;підготовка звітності (KPI).
Результати:
- У встановлений термін організував матеріально-технічне, адміністративно - господарське забезпечення нового логістичного центру (24000кв. м., клас «А», с.Красиловка, Броварський р-н) в умовах недостатнього фінансування;
- впровадив бюджетне планування;
- розробив і впровадив «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію»;
- забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії, централізував процес забезпечення на основі головного офісу.
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення
ЗАТ "ДАТАГРУП"
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
3 роки
09.2003 - 09.2006
- Організація матеріально - технічного забезпечення системи АТ «ДАТАГРУП»
Результати:
- У встановлений термін організував матеріально-технічного забезпечення;
- Організував роботу регіональних представництв відділу матеріально - технічного забезпечення: Захід, Південь, СхідРозробив і впровадив: «Положення забезпечення», «Норми витрат матеріалів», «Про тендерну комісію».
- Забезпечив ефективне управління закупівлями в компанії.
- Ввів систему поділу МТЗ за напрямками: «Група обліку», «Група закупівлі», «Група доставки і складів».
- Розробив і впровадив базу обліку ТМЦ за трьома типами: «Слад МТЗ - РПМТЗ», «Продажі», «Переміщення по клієнтам.»
- Розробив і впровадив логістичну систему забезпечення РПМТЗ.
Ключова інформація
- Управління процесом постачання, централізація / децентралізація забезпечення;
- Організація ремонтно - будівельних робіт приміщень;
- Організація надійної експлуатації та технічного обслуговування автотранспортного парку;
- Розробка рекомендацій щодо оцінки та вибору постачальників;
- Бюджетне планування, аналіз і оптимізація витрат;
- Досвід впровадження системи звітності на основі ключових показників ефективності (KPI, FPI);
- Досвід організації матеріально - технічного, адміністративно - господарського забезпечення з «0».
Навчався в 2 закладах
Міжгалузевий інститут управління
Правознавство
Київ, 2011
Міжгалузевий інститут управління
Правознавство
Киев, 2002
Володіє мовами
Англійська
базовий
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office, 1:С бухгалтерія, БІ-2, FP, Directum...
Захоплення та інтереси
- Фактична історія,
- Кулінарія - люблю готувати,
- Риболовля,
- Інструктор Рукопашного Боя.
Водійське посвідчення
Права категорії: А,В,С.
Ціль
Отримати перспективну роботу керівника АГЗ, МТЗ
Сімейний стан
Розлучений, маю трьох дітей.
Мій девіз
Проблем не існує - є тимчасові труднощі!
Рекомендації
Ольга Ступак, Начальник відділу кадрів ДІУ
тел.: 067 501 79 17
Псьота Тетяна, Начальник адміністративного управління, ТЦПУ
тел.: 067 721 40 48
Тетяна Кравчук, Начальник відділу освіти БСР
тел.: 098 661 05 08
Тетяна Голікова, Асистент Національного директора МБО БФ "СОС Дитячі Містечка" Україна
тел.: 050 988 37 11
Олексій Володимирович
Олексій Володимирович
Керівник адміністративно-господарського відділу
Київ
Готовий переїхати: Бородянка, Буча, Ірпінь
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 години тому