Працював в 12 компаніях   19 років 9 місяців

Енергетика та Енергоносії, Реклама та PR-послуги, Недержавні організації / NGO, Медіа / ЗМІ, Промисловість та Виробництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Інше, Юридичні послуги

Провідний фахівець із зв'язків з громадськістю та ЗМІ

ПАТ «Центренерго»

Енергетика та Енергоносії

6 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

- Висвітлення діяльності компанії у ЗМІ та на офіційному сайті.
- Підготовка й адаптація матеріалів щодо діяльності компанії у соцмережах та YouTube.
- Інформаційна взаємодія з підрозділами компанії.
- Проведення інтерв'ю, брифінгів, прес-конференцій.
- Моніторинг ЗМІ та соцмереж з питань діяльності компанії.
- Впровадження комплексу заходів з формування корпоративного іміджу.
- Опрацювання журналістських та ін. запитів щодо діяльності компанії.
- Ведення бази фото-, відео- та аудіоматеріалів, присвячених діяльності компанії.

Директор

Гегемон

Реклама та PR-послуги

13 років 11 місяців

12.2010 - до теперішнього часу

  • організація роботи PR-агенції;
  • координація дій трудового колективу (агенти, копірайтери, дизайнери);
  • розширення контактів із представниками ЗМІ;
  • розробка та реалізація PR-кампаній;
  • вивчення ринку PR-послуг;
  • іміджеві заходи;
  • захист від інформаційних атак;
  • організація інформаційних атак;
  • проведення журналістських розслідувань;
  • організація та проведення інформаційного висвітлення виборчих кампаній;
  • корегування громадської думки;
  • налагодження взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

Директор

Міжнародний благодійний фонд "Фортеця"

Недержавні організації / NGO

6 років 7 місяців

02.2017 - 09.2023

  • координація роботи благодійного фонду;
  • залучення коштів донорів - українських та міжнародних;
  • налагодження зв'язків з отримувачами благодійної допомоги (добровольчі підрозділи ЗСУ та інших силових структур, особи, що постраждали внаслідок російської агресії, тощо;
  • стіорення промо-контенту щодо роботи фонду;
  • керівництво колективом волонтерів.

Директор інформаційної служби регіонального телеканалу

Медіа Всесвіт

Медіа / ЗМІ

9 місяців

06.2019 - 03.2020

  • розробка плану інформаційного мовлення регіонального телеканалу;
  • керівництво колективном журналістів та операторів;
  • участь у плануванні контенту регіонального телеканала;
  • управління висвітленням подій у місті, районі, області, країні;
  • контроль за підготовкою та виходом інформаційних матеріалів;
  • залучення спікерів та ньюсмейкерів до ефіру регіонального телеканалу;
  • участь у розробці та запровадженні стратегії просування регіонального телеканалу серед потенційних глядачів.

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

Енергоімпекс

Промисловість та Виробництво

5 років 6 місяців

05.2013 - 11.2018

  • інформаційний супровід роботи компанії;
  • розробка та впровадження PR-стратегії компанії;
  • керівництво колективом PR-менеджерів;
  • підготовка та розміщення у ЗМІ інформаційно-іміджевих матеріалів;
  • медіабаїнг;
  • проведення іміджевих заходів (презентація, брифінг, прес-конференція, прес-тур);
  • участь у іміджевих та публічних заходах;
  • брендинг, участь у розробці фірмового стилю корпорації та її відокремлених підрозділів;
  • контроль за розробкою фірмового сайту корпорації та її відокремлених підрозділів;
  • розробка місії, цінностей, слогана корпорації та її відокремлених підрозділів;
  • контроль за розробкою сувенірної та презентаційної продукції;
  • соціальний маркетинг;
  • управління корпоративною соціальною відповідальністю;
  • просування соціальних проектів;
  • налагодження позитивних контактів із представниками місцевої влади та громадськості, вирішення конфліктних ситуацій;
  • подолання негативу у громадській думці;
  • протидія інформаційним атакам;
  • здійснення інформаційних атак;
  • контроль за витратами PR-бюджетів;
  • формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
  • підготовка до випуску корпоративних ЗМІ;
  • аналіз інформаційного поля;
  • оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
  • підготовка звітів;
  • налагодження та підтримка взаємовигідних контактів зі ЗМІ.

PR-менеджер

Electric Marathon International

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

02.2016 - 11.2016

  • інформаційна підтримка та висвітлення у ЗМІ заходів компанії: трансєвропейського ралі на електромобілях "Електромобільний Марафон Львів - Монте-Карло" та українського етапу кругосвітнього ралі на електромобілях "80edays";
  • презентація у ЗМІ українського прототипу електромобіля "Synchronous";
  • участь у тематичних виставках;
  • розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
  • керування корпоративними сайтами;
  • підтримка зв'язків зі ЗМІ;
  • забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
  • розробка та реалізація інформаційних приводів;
  • підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
  • формування та розповсюдження інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
  • аналіз інформаційного поля;
  • оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
  • підготовка звітів;
  • розробка та управління іміджем керівництва компанії;
  • SMM

Прес-секретар

Окружний виборчий штаб

Інше

3 місяці

06.2012 - 09.2012

  • інформаційне забезпечення виборчого процесу;
  • підготовка та розміщення в пресі інформаційно-іміджевих матеріалів;
  • участь у розробці настановного пакету рекламного супроводу;
  • підготовка текстів виступів, інтерв'ю, програмних тез тощо;
  • взаємодія із представниками ЗМІ;
  • участь у розробці та розміщенні рекламно-агітаційних матеріалів;
  • підготовка звітності;
  • SMM

Начальник відділу у зв'язках з громадськістю

Подколзін Право

Юридичні послуги

10 місяців

01.2010 - 11.2010

  • розробка та впровадження PR-стратегії підприємства;
  • управління інформаційною політикою підприємства;
  • підбір та управління колективом PR-менеджерів;
  • брендинг;
  • контроль за розробкою та управлінням корпоративним сайтом;
  • підтримка зв'язків зі ЗМІ;
  • забезпечення присутності компанії в інформаційному просторі;
  • розробка та реалізація інформаційних приводів;
  • підготовка та публікація інформаційно-іміджевих матеріалів про компанію;
  • формування та розсилання інформаційних матеріалів (прес-анонс, прес-реліз);
  • аналіз інформаційного поля;
  • оцінка ефективності інформаційної політики підприємства;
  • підготовка звітів;
  • розробка та управління іміджем керівника компанії;
  • контроль за витрачанням PR-бюджетів;
  • висвітлення у ЗМІ діяльності депутата місцевої ради;
  • проведення іміджевих заходів;
  • організація участі керівника у тематичних круглих столах та прес-конференціях.

Позаштатний PR-консультант

Міська організація політичної партії

Інше

2 роки 8 місяців

06.2007 - 02.2010

  • інформаційний супровід діяльності організації;
  • підготовка та розміщення інформаційно-іміджевих матеріалів;
  • аналіз та коригування системи управління репутацією;
  • забезпечення присутності лідера організації у інформаційному полі;
  • вибудовування системи взаємодії із представниками ЗМІ.

Кореспондент, керівник відділу, в.о. заступника редактора

Панорама, щотижневик

Медіа / ЗМІ

3 роки 11 місяців

03.2005 - 02.2009

  • підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів на задану тему;
  • проведення інтерв'ю;
  • моніторинг подій, самостійний пошук тем та матеріалів;
  • проведення журналістських розслідувань;
  • участь у плануванні контенту;
  • керівництво кореспондентами, постановка задач та редагування готових матеріалів.

Комерційний директор

НТЛ

Реклама та PR-послуги

1 рік

10.2007 - 10.2008

  • забезпечення роботи підприємства (рекламна агенція);
  • формування та управління штатом співробітників (агенти, дизайнери, верстальники, копірайтери);
  • робота з фрілансерами;
  • підготовка та супровід контрактів на рекламно-інформаційне обслуговування;
  • контроль за розробкою та виробництвом рекламної та сувенірної продукції;
  • співробітництво зі ЗМІ (друковані, електронні, радіо, телебачення);
  • ведення переговорів з клієнтами та рекламними підрядниками;
  • випуск та редагування рекламно-інформаційного журналу «Безпека без кордонів»;
  • вивчення ринку рекламних послуг;
  • впровадження нових рекламних продуктів.

Креативний директор

НТЛ

Реклама та PR-послуги

7 місяців

03.2007 - 10.2007

  • аналіз комунікаційної стратегії замовника, вироблення рекламних концепцій на її основі;
  • розробка та впровадження креативного продукту;
  • безпосереднє керівництво колективом дизайнерів, верстальників та копірайтерів;

Ключова інформація

Великий досвід у сфері комерційного, політичного та соціального PR

Навчався в 1 закладі

Донецький Національний Університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського

Маркетолог, факультет маркетингу

Донецьк, Україна, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

  • Організаторські здібності.
  • Комунікативні навички.
  • Знання бізнес-етикету.
  • Здатність як до командної, так і до самостійної роботи.
  • Відповідальність.
  • Ініціативність.
  • Творчий підхід до роботи.
  • Амбітність.
  • Почуття гумору.

Захоплення та інтереси

Історія, література

Мета

Отримання посади прес-секретаря, PR-директора, керівника відділу зв'язків із громадськістю.

Данило Олександрович

PR-директор, PR-менеджер, прес-секретар

Київ

30 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 годин тому