Працювала в 5 компаніях 12 років 8 місяців
Освіта, Юридичні послуги, Будівництво
Репетитор англійської мови
ПП
Освіта
10 років 3 місяці
08.2014 - до теперішнього часу
- Індивідуальні заняття з учнями будь-якого віку з використанням різних навчальних та розважальних засобів;
- Створення ігрових занять.
- Допомога дітям з домашнім завданням та іншими видами діяльності;
- Засвоєння шкільного матеріалу, розмовна англійська.
- Підготовка до ДПА (9 клас).
- Під час занять використовую сучасні матеріали: аудіо, відео, презентації, схеми, таблиці, ігри, цікаві завдання.
- Обираю для занять лише англомовні джерела з якісним та цікавим матеріалом.
- До кожної дитини підбираю індивідуальну методику.
Перекладач англійської
ПП
Освіта
11 років 3 місяці
08.2013 - до теперішнього часу
- Виконання письмових перекладів художньої, технічної, юридичної та економічної, медичної документації з/на англійську мову.
- Переклади інструкції, договорів, бухгалтерських документів з англійської на російську/українську;
- Робота з документацією.
- Нотаріальне завірення документів.
Помічник головного експерта з юридичних та податкових питань
КМ Партнери
Юридичні послуги
4 місяці
10.2017 - 02.2018
- Виконання завдань Партнерів;
- Збір інформаційних та довідкових матеріалів для Партнерів;
- Підготовка документів, звітів, презентацій;
- Усний та письмовий переклад з/на англійську мову;
- Розсилання інформації клієнтам компанії;
- Організація ділових поїздок Партнерів (замовлення готелів, бронювання авіа, залізничних квитків, трансфер, підготовка документів для отримання віз, комунікація зі страховими компаніями, посольствами та ін.);
- Допомога в організації конференцій, семінарів;
- Рецепція.
Секретар-перекладач
KM Partners
Юридичні послуги
1 рік 9 місяців
11.2012 - 08.2014
- Обробка первинної вхідної документації;
- Приймання та розподіл кореспонденції;
- Робота з офісною технікою: факс, сканер, ксерокс, міні-АТС;
- Виконання доручень керівництва;
- Співробітництво з відділенням Укрпошти, НП;
- Допомога співробітникам у процесі роботи (взаємодія з менеджером з продажу та бухгалтерією;
- Письмовий переклад юридичних документів, редагування перекладів, нотаріальне засвідчення перекладених документів, здійснення усного перекладу під час нарад та інших зустрічей;
- Надання консультацій співробітникам Компанії з перекладу.
Економіст-секретар
ТОВ "Натваль" (Проектні роботи)
Будівництво
6 місяців
01.2007 - 07.2007
- Складання звітності відповідно до корпоративних стандартів;
- Розрахунки вартості робіт чи послуг;
- Участь у нарадах та робочих групах;
- Обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб;
- Консультування клієнтів;
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, договорів, допомога у кадровому обліку;
- Організація ділових зустрічей та поїздок;
- Переклади поточного електронного листування з англійської на російську/українську (комерційних пропозицій, електронних листів);
Навчалась в 1 закладі
ЖДУ імені Івана Франка
Філологія. Переклад
Житомир, 2012
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Продавець продовольчих товарів
Коростенський технічний коледж
Свідоцтво ТОО №000689
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Високий рівень володіння ПК - робота з наступними програмами MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari) і електронною поштою (Outlook Express). Текстові та графічні редактори Powertpoint, Publisher, Acrobat Reader dc.
Водійське посвідчення
Категорія В (2018)
Особисті якості
Я залишаюся врівноваженою в кризі;
Не боюся ставити запитання;
Мене хвилює атмосфера на робочому місці;
Володію спеціальними знаннями;
Відмінно збираю інформацію;
Звертаю увагу на дрібні деталі;
Завжди виконую завдання вчасно;
Ціную чесність.
Дарина Анатоліївна
Дарина Анатоліївна
Офіс-менеджер
Коростень
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому