Працювала в 9 компаніях   14 років 10 місяців

Освіта, Інше, Послуги для населення - інше, Транспорт та Логістика, Реклама та PR-послуги, Краса / Фітнес / Спорт, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер проєктів

Громадська організація

Освіта

8 місяців

08.2023 - 04.2024

- Пошук актуальних грантів на відповідних сайтах;

- Збір інформації для підготовки та виконання звітності + на англійській мові (з електронними перекладачами )-( протоколи, тендерна документація, рахунки, видаткові накладні, договори, реєстри учасників, об дзвін учасників, загальні описові звіти, звіти донорам, фінансові звіти;

- Допомога у організаціях заходів та участь в них;

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

ТОВ «СІНВЕСТ ГРУП»

Інше

9 місяців

08.2021 - 05.2022

- Участь у комерційних та державних тендерах:

- підготовка тендерної документації та супутніх документів для участі у тендері;

- загрузка тендерної документації на сайт для участі у тендері;

- робота із електронною площадкою комерційних та державних тендерів Prozorro

для участі у тендері;

- робота із Замовником від початку заключення договору до закриття об'єкта;

- комунікації з представниками авторського та технічного наглядів;

- заповнення актів та журналів для закриття об'єкта;

- робота з порталом Дія для отримання дозволів та прийняття обєкта в експлуатацію;

- робота з первинною бухгалтерською документацією.

Менеджер проєктів, бухгалтер

ФОП Костіна Н.А.

Послуги для населення - інше

4 місяці

05.2018 - 09.2018

Втілення в Україні міжнародних соціальних програм та проєктів для населення.

-ведення документації проєкту;

- комунікація із організаторами та виконавцями проєктів;

- ведення загальної фінансової звітності по проєктам;

- запит на необхідну або додаткову конкурсну документацію (роз'яснення або зміни в конкурсній документації);

- підготовка тендерних пропозицій і документів повного пакета документів;

- розробка, створення, виготовлення презентацій різного рівня та формату;

- організація, контроль та супровід проєкту;

- звітність за проведення програми, проєкту.

Інспектор з кадрів, відділу кадрового обліку дирекції персоналу

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт та Логістика

1 місяць

07.2015 - 08.2015

  • ведення кадрового обліку підприємства та його підрозділів в програмі 1С8.
  • оформлення прийому, звільнення, переводів відповідно до КЗпП України, ознайомлення нових співробітників з необхідними нормативними документами підприємства;
  • формування особистих справ і особистих карток, внесення в них змін;
  • Заповнення, облік, зберігання та видача трудових книжок, ведення книги обліку трудових книжок;
  • підготовка та видача довідок і копій документів про трудову діяльність співробітників підприємства (листки непрацездатності, декретні довідка про доходи)
  • штатний розклад;
  • облік робочого часу (табелювання);
  • пошук і підбір персоналу.
  • складання посадових інструкцій. Контроль над дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • складання наказів з особового складу та з основної діяльності підприємства. Облік наказів;
  • архівування документів;
  • особиста і телефонна комунікація з співробітниками, клієнтами.

Секретар керівника, кадровик (кадри, HR), координатор транспортного відділу, інспектор з охорони пра

ТОВ ТРК

Реклама та PR-послуги

2 роки 5 місяців

01.2012 - 06.2014

  1. Секретар Керівника:
  • прийом, облік, реєстрація вхідної / вихідної документації, вхідних телефонних дзвінків,
  • планування робочого дня керівника,
  • організація зустрічей керівника, організація ділових поїздок керівника,
  • ведення ділового листування,
  • робота з інформаційними ресурсами,
  • формування замовлень на необхідне обладнання, матеріали та послуги,
  • забезпечення життєдіяльності офісу,
  • адміністративна підтримка. - діловодство, первинна бухгалтерія (контракти, заявки, рахунки, накладні)
  1. Кадри, HR: ведення кадрового діловодства в повному обсязі (100 чоловік):
  • організація роботи співробітників відділів, планування графіка роботи,
  • підбір персоналу різних рівнів: співпраця з кадровими агентствами,

центрами зайнятості, взаємодія з навчальними закладами;

  • наявність управлінських навичок, знання методів управління і мотивації персоналу, досвід управління колективом;
  • уміння переконувати і згладжувати конфліктні ситуації;
  • документальне оформлення, облік і ведення особових справ працівників прийоми, переклади, звільнення, графіки відпусток, накази по відпускам, ведення та зберігання трудових книжок;
  • ведення та оформлення журналів реєстрації наказів по кадрам, наказів по підприємству;
  • формування та ведення штатного, зведеного табеля обліку робочого часу;
  • заповнення лікарняних листів, оформлення протоколів комісії із соціального страхування;
  • розробка посадових інструкцій, виробничих інструкцій.
  • розробка і оформлення договорів про матеріальну відповідальність
  • прийом і контроль первинної документації по відповідних ділянках

бухгалтерського обліку;

  • ведення архіву первинної документації.
  1. Координація, контроль, ведення, пересування транспорту та знімальної групи:
  • координація діяльності транспортної служби (планування і своєчасна доставка знімальної групи, координація роботи водіїв);
  • складання та оптимізація маршрутів, графіків поїздок;
  • формування аналітичних звітів, що характеризують ефективність транспортних витрат;
  • формування щомісячних звітів по діяльності транспортної служби (контроль первинної документації, контроль поїздок, облік робочого часу співробітників)
  1. Успішний досвід роботи з охорони праці:
  • розробка положень, інструкцій та інших нормативних актів з охорони праці
  • підготовка наказів з охорони праці
  • контроль за своєчасним проведенням навчання інструктажів, атестація
  • ведення та оформлення журналів - пожежної безпеки, охорони праці, вступного інструктажу, інструктажу на робочому місці
  • проведення вступного інструктажу з охорони праці новим співробітникам
  • контроль за станом охорони праці в підрозділах
  • організація навчання з питань охорони праці
  • участь в роботі постійно діючої комісії з перевірки знань
  • участь в атестації робочих місць за умовами праці
  • підтримка в актуальному стані документації: розробка нових документів.

Адміністратор та косметолог

Салон краси та здоров`я

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 7 місяців

05.2010 - 12.2011

Адміністратор:

  • робота з клієнтами (запис клієнтів на прийом, комунікація по телефону);
  • робота з документацією;
  • ведення клієнтської бази;
  • управління асортиментом і відповідальність за складські запаси;
  • приймання замовлень;
  • оформлення супутніх документів;
  • контроль доставки косметики і аксесуарів.

Косметолог: СПА програми:

  • - догляд за шкірою обличчя та шиї;
  • - догляд за тілом - корекція та моделювання фігури, догляд за бюстом;
  • - комплексний естетичний догляд за руками і ногами.

Секретар, помічник керівника, офіс-менеджер

ТОВ ЛНТ, ТОВ ПБФ

Медицина та Охорона здоров'я

6 років 1 місяць

01.2004 - 02.2010

Навички та обов'язки:

  • - прийом дзвінків, особиста і телефонна комунікація з клієнтами та постачальниками,
  • дотримання порядку і чистоти в кабінеті директора, прийом гостей,
  • допомога директору в організації ділових заходів,
  • участь у виставках,
  • ведення елементів первинної бухгалтерії, допомога головному бухгалтеру,
  • відповідальність за грошові надходження, зведення каси і звіт по руху грошових коштів,управління асортиментом і відповідальність за складські запаси, прийом замовлень, щоденний облік відвантажень, оформлення супутніх документів, контроль відвантаження та доставки,
  • ведення клієнтської бази,
  • створення презентацій в PowerPoint,
  • забезпечення технічного та естетичного стану всього офісу,
  • контроль за фінансовими витратами на утримання офісу,
  • комунікація з міськими службами з технічного забезпечення офісу

Офіс - менеджер

ФОП

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік

09.2002 - 09.2003

Продавець продуктових товарів

ФОП

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

05.2001 - 06.2002

робота із касовим апаратом

Ключова інформація

Керівник організаційного відділу, відділу фінансів, діловодства та кадрової роботи. Інформаційно - координаційний центр, м. Полтава

з 08.2015 по 12.2020 року

Маю великий досвід роботи, а також

- лідерські якості, організаторські та управлінські навички роботи, наполегливість в досягненні поставленої мети; робота на результат;

- самостійність в роботі, оперативність, відповідальність (самостійне прийняття рішень і прояв ініціативи);

- вміння нестандартно мислити і знаходити вихід зі складних ситуацій;

- досвід організації роботи команди (відділу), маю навички постановки завдань і контролю їх виконання;

- розробка і запит інформації, збір і обробка статистичних даних для підготовки звітів;

- організація діловодства, документообігу, інформаційний обмін та архівування справ (розробка різних документів і матеріалів, необхідних для продуктивного здійснення роботи і отримання результату: листи вхідні, вихідні, протоколи, таблиці, графіки, презентації, звітність різного рівня);

- підготовка, друк, зберігання юридичних документів (договорів, запитів, інформаційних листів)

Навчалась в 6 закладах

Европейский Университет

Менеджер Зовнішньо Економічної Діяльності, диплом з відзнакою

Киев, 2014

Европейский Университет

Менеджмент

Киев, 2012

*

Посвідчення водія - категорія - В

Полтава, 2011

Українська медична стоматологічна академія (УМСА)

спеціальність «Косметологія»

Полтава, 2010

Комп'ютерні програми

Оператор ПК, секретар

Полтава, 2004

2001 рік – Навчальна програма:

Продавець продовольчих та не продовольчих товарів

Полтава, 2001

Володіє мовами

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Вересень 2023. Лекція «Сервіс і клієнтоорієнтованість у бізнесі»

Полтава, 2023

Жовтень 2023 року Лекція «Підприємництво та пошук бізнес-ідеї»

Полтава, 2023

Участь у тренінгах та семінарах за 2016 - 2020 р

Киев, 2020

  1. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Діяльність депутата в міжвиборчий період:
  • наповнення місцевих бюджетів. Обговорення проекту бюджету з представниками громади
  • видобувні галузі, як джерело наповнення бюджету місцевих громад в області
  • прийняття бюджетів та Програм соціально економічного розвитку 
  • контактування з виборцями для збору пропозицій щодо напрямків розвитку громади
  • реформа децентралізації, досвід роботи об'єднаних громад
  1. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Тренінг для бухгалтерів по фінансовій звітності:
  • зміни передбачені деталізацією положень законодавства з питань фінансової звітності політичних партій про надходження та використання коштів.
  1. Національний Демократичний Інститут США (NDI). Форум для місцевих лідерів
  2. Тренінг в рамках проекту Інституту демократії імені Пилипа Орлика «Моніторинг роздержавлених регіональних медіа» 

Участь у тренінгах та семінарах за 2016 - 2019 р

Киев, 2018

  • Адміністрування процесу надання житлових субсидій - практичний досвід у регіоні

модератор - Яна Кобзар - заступник директора Департаменту праці та соцполітики Харківської міської ради

  • Енергоефективність, як інвестиція в добробут українців (ОСББ)

модератор - Тетяна Бойко - координатор житлових програм Громадської мережі «Опора»

  • Особливості висвітлення тематики реформування енергетичного сектору у ЗМІ

модератор - Олексій Погорелов, Генеральний Директор Української Асоціації видавців Періодичної преси

  1. USAID Україна, ІБСЕД - Інститут бюджету та соціально - економічних досліджень
  • ініціатива прозорості видобувних галузей (ІПВГ)
  • проблеми місцевих громад пов язані з розвідкою та видобуванням вуглеводнів
  1. USAID Україна. Проект, реформи - шлях до успіху: «Регіональний розвиток - інструменти та завдання для політичних партій» за сприянням Українського інституту міжнародної політик

Участь у тренінгах та семінарах за 2016 - 2017 р

Полтава, Київ, 2017

  1. Взаємодія представників місцевого самоврядування та ЗМІ:
  • модератор Андрій Куликов - журналіст, редактор, радіоведучий, телеведучий, медіа-експерт, медіа-тренер. 
  1. Проект Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, неурядової організації «Інтерньюс Нетворк»: 
  • проект спрямований на поліпшення поінформованості мешканців областей про хід децентралізації, декомунізації, антикорупційної та інших реформ, їхній вплив на загальне становище людей, рівень життя, поліпшення соціальних стандартів, якість надання медичних, освітніх, транспортних послуг, подолання негативних стереотипів, сформованих російськими пропагандистськими телеканалами.
  1. Проект міжнародної організації «Internews». "Селяни господарювали і господарюватимуть":
  • у рамках проекту організовувалися прес-тури до об'єктів, установ, сільських і селищних рад, найбільш успішних підприємств, господарств, де громадська та приватна

Участь у тренінгах та семінарах за 2016 - 2019 р

Полтава, 2016

    1. Міжнародний Республіканський інститут (ІRI): - передовий досвід демократичного врядування ( для органів місцевого самоврядування)- створення, організація ОСББ 2. Грант - Проект Німецького Товариства GIZ «Реформа управління на України». Співпраця України з Німецьким товариством: - місцеві проекти: відбір проектів, направлених на покращення якості послуг, які надаються в адміністративній, житлово-комунальній та сфері громадського транспорту 3. Міжмуніципальне співробітництво. Можливість для успішного розвитку громад в регіоні "Інноваційні інструменти управління територіальною громадою":- розвиток співробітництва територіальних громад- залучення коштів донорських організацій для реалізації проектів розвитку- модерував В'ячеслав Толкованов, доктор права (Франція), доктор наук з державного управління, голова Центру сприяння розвитку співробітництва територіальних громад, український державний та громадський діяч, політик, науковець, доктор з публічного права

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Володіння ПК., Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Outlook Express та інші), Хороший рівень знань програм Міcrosoft Word та Excel (формули, зведені таблиці), також програми: Access, презентації PowerPoint, ABBYY Fine Reader та інші. Знання та ведення електронного документообігу. Володіння оргтехнікою ( принтер, сканер, камера, мікрофон..). Організація онлайн - трансляцій (використання онлайн технологій та Zoom). Планування і участь в різних заходах та галузевих виставках різного формату. Наявність закордонного паспорта.

Личные качества

Особисті навички:

  • з багатим трудовим досвідом роботи, своїм досягненням і особистими якостями вважаю високу самоорганізацію і працездатність, цілеспрямованість, скурпулезность, порядність;
  • робота із соціальними мережами (YouTube, Facebook, Facebook Messenger, Instagram, TikTok, Viber, WhatsApp, Telegram);
  • вміння саморозвиватися, бажання і здатність вчитися (прагнення до особистісного зростання);
  • робота з великими обсягами інформації (вміння розставляти пріоритети;
  • - швидко «включатись» та адаптуватися при змінах;
  • контроль, моніторинг основних показників роботи мережі, володіти ситуацією на регіонах;
  • знаходити швидке вирішення питання в екстрених (форс-мажор) ситуаціях з мінімальними витратами;
  • стійка психіка та нерви;
  • готовність працювати в режимі багатозадачності;
  • акуратність і скрупульозність в роботі з фінансами і документами;
  • реально оцінювати ситуацію.

Увлечения и интересы

пізнання нового

Личные качества

ВСЕ, ЩО Я НЕ ЗНАЮ СЬОГОДНІ, Я БУДУ ЗНАТИ ЗАВТРА!

Цель

+

Лілія Миколаївна

Менеджер проєктів, помічник керівника, НR - спеціаліст

Полтава

20 000 грн.

43 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому