Працював в 9 компаніях 21 рік 1 місяць
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Національний менеджер з продажу
ФРЕШ МАРКЕТ, ТОВ, ТД
FMCG
2 роки 9 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
Досягнення:
Запустив роботу бакалійного підрозділу компанії виробника томатної пасти практично з нуля, провів перемовини з національними мережами, підписали договори (національні мережі з офісами в м. Київ).
Продукція успішно пройшла тестові періоди, та закріпилась основному асортименті мереж.
Завдяки системній роботі, та ефективно спланованим акціям представленість активного асортименту досягла 70%.
Підключив до співпраці агенцію мерчандайзингу, та мерчандайзерів по сумісництву на гіпермаркетах.
Приріст ТО 2024 до 2023 - 150%
Комерційний директор
Натімпекс
FMCG
1 рік 2 місяці
02.2022 - 03.2023
Розробка та впровадження стратегії розвитку продажів по національних мережах України.
Поновлення виробництва фасованої продукції, дві ТМ.
Підключення нових напрямків продажу, заводи виробники, фасувальники. ХоРеКа.
Проведення перемовин з клієнтами, заключення Договорів.
Розширення представленості в Національних мережах.
Робота з Тендерами нац мереж.
Виведення нових продуктів на ринок, макети, упаковка, калькуляції.
В період з квітня 2022 року було відновлене виробництво, та постачання продукції до Нац мереж по діючих договорах.
Розпочата співпраця з мережами Варус, Рост, Таврія.
Запуск виробництва моно-артикулів флоу -пак, постачання до мереж Сільпо, Варус, Фора.
ГО в період 2022 / ГО 2021 року. + 34%.
Національний менеджер, Директор з продажу
Аквафрост, ООО
FMCG
5 років
11.2016 - 11.2021
В період з 2019 року по листопад 2021 року Директор з продажу. Організація і управління відділом по роботі з національними мережами: Сільпо, Фора, Фоззі, Траш, АТБ, Ашан, Метро, Новус, Біла, Фуршет, Велика Кишеня, ЕКО маркет, Епіцентр, Коло, не стандартні клієнти: "МЗВКК" завод "ЛЕГКО" Імператор смаку, Наш продукт, Лимо, Львівський холодокомбінат. Зони відповідальності : управління продажами по двох напрямах:ТОВ "Аквафрост" (ТМ "Водний Світ", "MerSea", "Аква-віта", СТМ) готова продукція, крабові палички, ікорна група, пресерви з оселедця і морепродуктів, морепродукти заморожені, що фасуються. ТД "Левада" (ТМ "Левада", "Камон", "Легка страва", "Глечик", СТМ) напівфабрикати заморожені, пельмені, вареники, тісто, хінкали, млинці.
Управління командою 33 людини.
Основні обов'язки:
Договірні компанії, переговори, укладення договорів, складання протоколів розбіжностей, узгодження комерційних умов, планування маркетингових бюджетів на рік, переоцінка, ціновий моніторинг.
Введення новинок, розширення представленості раніше введеного асортименту. Повернення ПДЗ. Розробка Трейд маркетингових заходів з урахуванням введення новинок, нарощування долі продажів ТМ, за умови дотримання необхідного рівня маржинального доходу відділу. Аналіз продажів по долях ринку, складання плану розвитку мереж на квартал, півріччя, рік. Контроль роботи відділу Мерчандайзингу.
Досягнення за період 2020-2021:
Успішне проходження договірних компаній з національними мережами, узгодження комерційних умов співпраці на 2020/2021 і частково на 2022 роки. АТБ маркет - введені нові, ексклюзивні артикули з успішним проходженням умов тимчасового введення, проведена ротація асортименту з мінімальним додаванням ваги, погоджено з мережею подання гарантійних листів на безоплатній основі, економія для компанії в рік 600-800т.грн.
Зростання продажів в ГО по відношенню до аналогічного періоду 2020 року - 14,7%
Участь у тендерах СТМ : ТМ "Своя Лінія", "Розумний Вибір". Сільпо - погоджені умови співпраці по ТМ "Левада", підписаний Договір постачання (2020-2021). Проведена Договірна компанія: 2021-2022, досягнуті домовленості по введення новинок, ротації малоефективного асортименту, розширенні представленості діючого асортименту напівфабрикатів.
Збережені усі позиції СТМ. Сільпо - забезпечено виконання плану по введенню новинок Аквафрост, ротації діючого асортименту (зменшення ваговок), розроблений план МА активностей на 2020-2021 року, реалізований в повному об'ємі.
Досягнута домовленість по відновленню постачань Ікри ТМ "Премія", погоджені макети упаковки, ціни, калькуляції.
У 2020 році була відновлена робота по напряму "Левада" з мережами Сільпо, Новус, Фоззі, Фора.
2021 рік підписані Договори постачання по напряму "Левада" з мережами Велика Кишеня, Епіцентр, Коло, Метро (СТМ Вареники), Новус (СТМ тісто), ЕКО маркет (Бренд і СТМ) з відвантаженням через Укр Логістику.
Приріст продаж 2021/2020 в ГО по напрямку напівфабрикати - 42%(виконання річного плану продажу 102%)Приріст продаж 2021/2020 в ГО по напрямку Аквафрост - 17,8%(виконання річного плану продажу - 98,7%)
В період з 2016 по 2019 рік на посаді Національний менеджер.
Робота з національними мережами: Сільпо, Фора, Фоззі, Метро, Біла, Фуршет, ВК, Альянс-маркет, Мега-маркет. Контроль виконання контрактних умов.
Договірні компанії, переговори, укладення договорів, складання протоколів розбіжностей, узгодження комерційних умов, планування маркетингових бюджетів на рік, переоцінка, цінові моніторинг.
Введення новинок, розширення представленості раніше введеного асортименту. Повернення ПДЗ. Складання Трейд маркетингових заходів з урахуванням введення новинок, нарощування долі продажів ТМ, за умови дотримання необхідного рівня маржинального доходу відділу. Купівля і аналіз вторинних продажів, складання плану розвитку мереж</
Регіональний менеджер з продажу
АЙТЕКС
FMCG
1 рік 4 місяці
05.2015 - 08.2016
Організація роботи Київської філії, управління продажами, логістикою, складським запасом.
Регіональний менеджер
ЧП "Агроспецпроект"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 місяців
07.2014 - 01.2015
Національний менеджер з продажу
Конріл, ООО
FMCG
3 роки 1 місяць
02.2011 - 02.2014
Організація роботи підрозділу по двох напрямках, бакалія, та побутова хімія;
Ашан, Сильпо, Метро, Фуршет, Фоззи, Білла, Караван,Таврия, Амстор, Кишеня, Епіцентр, Космо, ДЦ, ЕВА, Евротек.
Керівник служби регіональних продажів( Київ та Київська область)
Лан-Україна ООО
FMCG
7 місяців
08.2010 - 02.2011
- управління та координація процесів продажу на ввіреній території;
- постановка и контроль виконання оперативних цілей керівникам підрозділів продаж;
• Робота з національними сітками України(Ашан, Фуршет, Фози, Білла, Караван, Край, Кишеня).
Керівник підрозділу
Лан-Украина ООО
FMCG
2 роки 7 місяців
01.2008 - 07.2010
Управління підрозділом, співпраця з виробниками по просуванню ТМ.
"Ашан", "Фуршет", локальні мережі м Київ
Керівник відділу продажу
Лан-Украина ООО
FMCG
3 роки 10 місяців
03.2004 - 12.2007
Організація роботи відділу продажу.
Просування ТМ «Щедрий Дар», «МАКФА», «НАМЕ», «Bonduelle»
Ключова інформація
- Досвідчений керівник орієнтований на отримання Компанією максимального прибутку та збільшення її вартості на ринку;
- Професіонал з великим практичним досвідом у продаж та у перемовинах з клієнтами;
- Успішний досвід ведення складних перемовин з національними мережами України на різних рівнях.
Навчався в 1 закладі
Національний університет біоресурсів і природокористування України
Бухгалтер, бухгалтерський облік та аудит
Київ, Україна, 2001
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«MS Excel», учбовий центр Basic
«MS Excel», учбовий центр Basic
ШКОЛА СУПЕРВАЙЗОРА, Бізнес гармонія
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
SAP, 1C, Excel(функції, звідні таблиці).
Водительское удостоверение
Кат. -"В", досвід більше 10 років
Цель
Отримання посади Директора за продажу, Національного менеджера в динамічній, та стабільній компанії професіоналів.
Михайло Володимирович
Михайло Володимирович
Директор з продажу, Національний менеджер

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому