Працював в 8 компаніях   23 роки 10 місяців

Банки, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Консультант з продажу

self employed

Банки

2 роки 10 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

Підтримка та послуги з вивчення та управління клієнтським досвідом, оцінки задоволеності клієнтів (NPS), розроблення та впровадження стандартів якості, оцінки eNPS (Employee Net Promoter Score), CSI, впровадження стандартів ISO, розробки мотиваційно-поведінкових профілів та моделей сервісної поведінки продавців, фінансових бізнес-моделей, SWOT-аналіз, презентаційні матеріали (PPT)Напрям послуг, у тому числі розробка матеріалів для семінарів та практичних тренінгів: Продажі, Ефективні продажі, Переговори, Телефонні переговори, Стандарти якості, Якісний сервіс, Департамент продажу та розвитку роздрібного та корпоративного та середнього бізнесу регіональної мережі півдня України, розробка дорожньої карти створення нових підрозділів та розробка бізнес-планів та бюджету #nps #enps #EmployeeNetPromoterScore #NetPromoterScore #callcenter #customerexperience #specialist #cv #career #Ukraine #Ukraine #Ukraine #bank #bank #iso #csi #retail #vip #SMART #corporate #middle #customer #couch #Banking #SME #Corporatebusiness #Commercial Trade #LeanManagement #MBA #UCP #BehaviorModels

  • Ведення переговорів та консультування клієнтів
  • Аналіз потреб покупців
  • Презентація товарів або послуг
  • Укладання договорів купівлі-продажу
  • Ведення клієнтської бази
  • Підтримка післяпродажного супроводу
  • Виконання планів продажів
  • Організація демонстраційних заходів
  • Моніторинг ринкових тенденцій
  • Підготовка комерційних пропозицій

Комерційний директор

Одеський осетринницький комплекс

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

12.2018 - 01.2022

загальна організація процесу виробництва та системи продажів

  • Розробка та впровадження комерційної стратегії компанії
  • Керівництво відділом продажів та маркетингу
  • Аналіз ринку та конкурентного середовища
  • Контроль за виконанням планів продажів
  • Підготовка та презентація комерційних пропозицій
  • Взаємодія з ключовими клієнтами та партнерами
  • Розробка та впровадження маркетингових заходів
  • Контроль за бюджетом комерційного відділу
  • Підготовка звітності та аналітики
  • Підбір та навчання персоналу

Директор з продажу

ПП "АПК "ЗЕЛЕНИЙ ЛАН"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 11 місяців

01.2013 - 12.2018

загальна організація роботи компанії, документообіг, організація зовнішньоекономічної діяльності (в т.ч. застосування документарних форм розрахунків)

  • Управління всіма аспектами діяльності відділу продажу
  • Розробка та впровадження стратегій продажу продукції компанії
  • Керування роботою відділу продажу та контроль за виконанням планів продажу
  • Аналіз ринкових тенденцій та розробка стратегій розвитку збуту
  • Взаємодія з ключовими клієнтами та партнерами компанії
  • Організація маркетингових заходів та рекламних кампаній
  • Управління робочим колективом відділу продажу та розвиток команди
  • Моніторинг та аналіз ефективності продажів
  • Ведення звітності та звітність перед керівництвом компанії
  • Розробка стратегій ціноутворення та управління ціновою політикою

заступник керуючого філії банку з КБ

АТ "Банк "Фінанси та Кредит"

Банки

11 місяців

02.2012 - 01.2013

Зона відповідальності: - великий корпоративний бізнес, корпоративний бізнес, фінансування міжнародної торгівлі - Заступник Голови Кредитного комітету філії ОРУ Банку Фінанси та Кредит - організація роботи бізнес напряму філії та мережі відділень у м.Одеса, Ілічівськ, Б-Дністровський, Ізмаїл та Південний Функції: - особисте залучення та комплексне обслуговування великих та VIP корпоративних клієнтів юридичних осіб (РКО, зарплатні проекти, кредитування, фінансування імпорту, валютообмінні операції, депозити) - Залучення співробітників підприємств на послуги індивідуального бізнесу (кредитування авто, іпотека, подійне кредитування, кредитні картки) - організація та розробка нових та оновлення діючих процедур банку щодо роботи з обслуговування великих корпоративних клієнтів - організація впровадження нових продуктів, послуг та технологій індивідуального бізнесу - підбір та розстановка кадрів, управління системою мотивації персоналу

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • директор Південного регіону України

    Forward Bank

    Банки

    8 місяців

    02.2011 - 10.2011

    Зона відповідальності: - організація розвитку у Південному регіоні України мережі продажу послуг роздрібного бізнесу банку, споживче кредитування, автокредитування - чотири Центри Управління Регіонального Розвитку (Одеса, Миколаїв, Херсон та АР Крим), Відділення №1, м. Одеса - понад 200 осіб у підпорядкуванні - 100 торгових точок (відділень) Досягнення: - організація «з нуля» роботи підрозділів банку (Відділення та торговельна мережа) - формування команди (в т.ч. пошук, навчання та набір 90% фахівців торгової мережі, 90% - офісів банку в регіоні, 100% відділення банку в м.Одеса) - зростання обсягів продажу до 35% на місяць - організація роботи з партнерами (федеральними та регіональними мережами) - розвиток програми Автокредитування

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Заступник директора Південної РД (4 філії) по роботі з простроченою заборгованістю

    UKRSIBBANK BNP Paribas Group

    Банки

    3 місяці

    07.2009 - 10.2009

    Зона відповідальності: - чотири Центри управління кредитною заборгованістю (два Центри в Одесі та по одному в Херсоні та Миколаєві) - 40 осіб у підпорядкуванні - голова комісій із службових розслідувань Функції: - організація якісного супроводу діяльності Центрів управління кредитною заборгованістю клієнтів Роздрібного бізнесу (юридичних, фізичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), спрямованої на зниження рівня простроченої заборгованості - безпосередня участь у переговорах із клієнтами-боржниками - Контроль та здійснення превентивних заходів з метою попередження зростання простроченої заборгованості клієнтів вертикалі Середнього Малого та Індивідуального Бізнесів з РД - Контроль забезпечення прибутковості довіреного підрозділу - організація якісної (при дотриманні всіх відповідних внутрішніх нормативів, стандартів та вимог документів Банку) роботи з клієнтами щодо погашення простроченої заборгованості клієнтів сегментів Індивідуального Бізнесу та Середнього Малого Бізнесу у Центрах управління кредитною заборгованістю клієнтів Роздрібного бізнесу - участь у процесі бізнес-планування та розподілі показників бізнес плану між Центрами, розроблення плану заходів щодо зниження рівня простроченої заборгованості - контроль виконання РД/Центрами всіх необхідних заходів, згідно з діючими процедурами в Банку по роботі з простроченою заборгованістю щодо запобігання та до повного її погашення (або передачі до Департаменту Стягнення Боргів) - Навчання персоналу, розвиток навичок системного планування - усунення вузьких місць у роботі Центрів - Забезпечення зворотного зв'язку з підрозділами банку (підрозділами підтримки РД, безпосередньо структурними підрозділами ТУ, торговельною мережею) - розробка системи мотивації персоналу Досягнення: - І місце ЮРД за підсумками 2009р. серед усіх РД банку за сумою поверненої простроченої заборгованості - організація роботи Центрів з управління кредитною заборгованістю «з нуля» (в т.ч. розробка посадових інструкцій та положень щодо роботи, організація робочих місць, впровадження системи мотивації, впровадження системи оутсорсингу тощо) - Професійна підготовка персоналу - формування команди - Впровадження системи проведення оперативних нарад на постійній основі - організація системної роботи Центрів з управління кредитною заборгованістю - організація роботи віддалених точок - організація системної роботи фронт офісу та адміністрації

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Заступник директора Південного РД (4 філії) по Середньому Малому Бізнесу

    UKRSIBBANK BNP Paribas Group

    Банки

    1 рік 2 місяці

    05.2008 - 07.2009

    Зона відповідальності: - чотири територіальні управління (філії) - два в Одесі та по одному в Херсоні та Миколаєві - 100 торгових точок (відділень) - понад 300 співробітників на відділеннях та близько 40 у бізнесі - понад 20 000 клієнтів – заступник голови кредитного комітету Південного РД Функції: - координація процесу роботи Першого Одеського, Другого Одеського, Миколаївського та Херсонського ТУ (філій) та торгових точок (відділень) у частині розвитку Середнього Малого Бізнесу - комунікація завдань та вимог ГБ до ТУ - Дотримання технології Середнього Малого Бізнесу - контроль організації впровадження в ТУ бізнес процесів Середнього Малого Бізнесу, розподілу клієнтської бази, нормативів завантаження - організації системної ритмічної роботи - робота з персоналом, розвиток навичок системного планування - розробка системи мотивації персоналу - участь у бізнес-плануванні та розподілі плану між ТУ та ТТ - організація ефективного керівництва торговельною мережею (відділеннями) Першого Одеського, Другого Одеського, Миколаївського та Херсонського ТУ у регіоні РД з операцій Середнього Малого Бізнесу - організація системної, ритмічної роботи із залучення клієнтської бази, зростання частки активних клієнтів, організація крос-продажів продуктів, нарощування пасивної бази клієнтів СМБ - Контроль забезпечення прибутковості довіреного підрозділу - Забезпечення збереження якості кредитного портфеля - Забезпечення приросту депозитного портфеля - участь у прямих продажах послуг клієнтам - робота з партнерами банку (автосалони, дилери, агенції нерухомості, нотаріуси, ін.) - участь у прямих продажах продуктів - Контроль організації роботи на місцях торгова мережа) Досягнення: - І місце ЮРД за підсумками 2009р. серед усіх РД банку за сумою поверненої простроченої заборгованості-професійна підготовка персоналу - формування команди - організація роботи бізнесу СМБ ЮРД та торгової мережі 4-х ТУ - Впровадження системи проведення оперативних нарад на постійній основі - організація роботи віддалених точок продажу - впровадження проекту МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ - Впровадження програм підвищення ефективності продажів - організація системної роботи фронт офісу та адміністрації - Стабільний позитивний тренд розвитку бізнесу (з останнього місця в 2008 році в рейтингу серед інших РД на середину 2009р - ЮРД зайняло 1 місце) - стабільний приріст клієнтської бази (перше місце за системою) - залучення та емісія зарплатних карток понад 3000 штук на місяць - Зростання продуктивності (перевищення на 40% середньосистемного рівня) - зростання вдвічі кількості залучених нових клієнтів на місяць - зростання обсягу комісійних доходів - Впровадження нових систем мотивації - впровадження системи планування організації робіт на місцях (торгова мережа) та забезпечена ритмічна робота адміністрації

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • заступник директора Південного ГРУ ПриватБанку – Керівник бізнесу великих та VIP корпорат. клієнтів

    ПриватБанк

    Банки

    8 років 8 місяців

    09.1999 - 05.2008

    Зона відповідальності: - Обслуговування 100% великих клієнтів регіону - Валютний відділ - Розрахунково-касовий вузол (в т.ч. касовий) - відділ вексельних операцій - відділ банківських гарантій та акредитивів у гривні – заступник голови кредитного комітету Південного ГРУ - кураторство роботи інвестиційного бізнесу (відділ Реєстратора цінних паперів акціонерних товариств, відділ торгівлі цінними паперами, відділ документарних операцій та фінансування міжнародної торгівлі) Функції: - участь у прямих продажах продуктів - ведення переговорів із клієнтами високого статусу - організація та розробка нових та оновлення діючих процедур Банку по роботі з обслуговування великих корпоративних клієнтів - організація впровадження нових продуктів, послуг та технологій - підбір та розстановка кадрів - Управління системою мотивації персоналу - залучення та комплексне обслуговування великих та VIP корпоративних клієнтів - юридичних осіб (РКО, зарплатні проекти, кредитування, фінансування імпорту, факторинг, валютообмінні операції, депозити, корпоративні картки) - Залучення співробітників підприємств на послуги індивідуального бізнесу (кредитування авто, іпотека, подійне кредитування, кредитні картки) - досягнення планового рівня прибутку підрозділу та досягнення нормативів завантаження та продуктивності підрозділу - Дотримання якості кредитного портфеля Досягнення: - І місце у конкурсі на честь 10-річчя ПриватБанку «Кращий співробітник за напрямом Фінансування міжнародної торгівлі та документарних операцій» - ІІІ місце за системою ПриватБанку за напрямом Фінансування міжнародної торгівлі та документарних операцій - Досягнення рівня активності клієнтів до 100% - Досягнення рівня крос-продажів клієнтам бізнесу до 95% - зростання частки прибутку бізнесу у загальному обсязі прибутку ЮРД до 95% - зростання доходу від одного клієнта більш ніж у 10 разів - Зростання депозитного портфеля більше 2-х разів - охоплення овердрафтами клієнтів 100% - охоплення клієнтів корпоративними картками 80% - зниження частки овердрафтів у кредитному портфелі до 10% - 100% забезпечення овердрафтів майном клієнтів та поруками власників

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Ключова інформація

    Досвід управління колективом у банківській сфері та аграрному секторі економіки, включаючи віддалені підрозділи – понад 100 точок продажу/відділень. Досвід організації та оптимізації процесів, розробки та впровадження Стратегії, підготовки управлінської звітності, детального аналізу показників руху коштів Cash flow, безпосередньої розробки Бізнес-планів та Операційних планів, розробки інвестиційних проектів, роботи з кредитним портфелем, контролю якості кредитного портфеля та управління прострочення , роботі з документарними платіжними інструментами - акредитви та банківські гарантії Маю практичний досвід створення та управління колективом, формування команди, включаючи пошук, навчання та підбір 90% фахівців роздрібної мережі, організації планування, контролю та делегування, ініціації та розвитку навичок у персоналу, просуванні моделей поведінки, постановки завдань за системою SMART. Зокрема, отримання та комплексне обслуговування великих та VIP корпоративних клієнтів юридичних осіб та клієнтів середнього малого бізнесу (МСБ/SME) у Південному регіоні України (Одеса, Миколаїв, Херсон та Кіровоград/Кропивницький), організація та розробка нових та актуалізація існуючих процедур банку для обслуговування великих корпоративних клієнтів, організація впровадження нових продуктів індивідуального бізнесу, підбір та розміщення кадрів, управління системою мотивації персоналу. Досягнення крос-продажів корпоративним клієнтам до 95%. Збільшення прибутку бізнесу у прихованому зобов'язанні прибутку. Збільшення доходу на одного клієнта менш ніж у 10 разів. Зростання депозитного портфеля більш ніж 2 разу. Покриття овердрафту клієнтів 100%. Покриття клієнтів корпоративними картками 80%. Зниження відсотка овердрафтів у кредитному портфелі до 10%. Забезпечення 100% овердрафтів основних клієнтів та гарантій акціонерів. Продаж продуктів збільшився в 2 рази.

  • Адаптивність до змін
  • Комунікаційні навички
  • Ефективне управління часом
  • Креативність
  • Самодисципліна
  • Кредитування малого та середнього бізнесу
  • Кредитування юридичних осіб
  • Продаж банківських продуктів клієнтам малого та середнього бізнесу
  • Продаж банківських продуктів юридичним особам
  • Корпоративний бізнес у банку
  • Розвиток банківських продуктів для МСБ
  • Банківські продукти
  • Продаж банківських продуктів
  • Роздрібний бізнес в банку
  • Методологія та розвиток банківських продуктів
  • Кредити
  • Навчався в 2 закладах

    Національний університет "Києво-Могилянська академія"

    МВА (Програма управлінського розвитку середнього менеджменту)

    Київ, 2007

    Одеський державний економічний університет

    Кредитно-економічний, Банківська справа

    Одеса, 1999

    Володіє мовами

    Англійська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    English Tochka

    Російська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    курсы повышения квалификации, сертификаты

    Одеса, 2009

    Інтерв'ю з компетенцій, HR CENTER Управління відділом продажів, IM Програма PEP, IBT Україна І місце – курс МВА Реєстратор Продавець ЦБ Фахівець фінмоніторингу І місце у конкурсі на честь 10-річчя ПриватБанку

    Додаткова інформація

    Личные качества

    Створення та управління командою, організація планування, контролю та делегування повноважень, навчання та розвиток здібностей персоналу, здатність самонавчання, здатність оперативно реагувати на зміни зовнішнього та внутрішнього середовища Витриманий, цілеспрямований, аналітичний склад розуму, комунікабельний, здатний йти на розумний ризик, здатний приймати відповідальність за прийняті рішення, добрі відносини з колегами по роботі, здатність встановлювати та підтримувати партнерські відносини з клієнтами, творчий підхід у роботі, орієнтація на кінцевий результат

    Мета

    реалізувати накопичений досвід та потенціал

    Вячеслав Анатолiйович

    Керівник малого та середнього бізнесу в банку

    Одеса

    Готовий переїхати: Київ

    36 років

    Працює, але відкритий для пропозицій

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

    Оновлено 20 годин тому