Працював в 15 компаніях   27 років 7 місяців

Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, FMCG, Реклама та PR-послуги, Юридичні послуги

Директор з продажу

"АВЕНСТОН", ТОВ . Сонячна ЕНЕРГЕТИКА

Енергетика та Енергоносії

4 місяці

01.2022 - 05.2022

AVENSTON — група компаній українського походження, що спеціалізується на великомасштабних та середніх сонячних електростанціях, фотоелектричних системах для бізнесу та впровадженні інших супутніх рішень у сфері чистих технологій. Повний комплекс послуг з будівництва проектів ВДЕ (консалтинг, інжиніринг, генпідряд) та подальшого їх сервісного обслуговування.

Діяльність включає всі типи об'єктів сонячної енергетики (наземні, дахові електростанції, системи BIPV). Модернізація діючих сонячних електростанцій, проектування та встановлення battery energy.

  • Промислові сонячні електростанції
  • Комерційні сонячні електростанції
  • Комерційні сонячні електростанції
  • Експлуатація та сервісне обслуговування
  • www.avenston.com (сайт компании)

Директор компанії

Будівели матеріали Piedras y Marmoles Semar, S.L (Іспанія), представництво в Україні, Київ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

11.2018 - 12.2021

Компанія SEMAR займається видобутком, обробкою та продажем усіх видів каменів та мармуру, а також натуральних каменів. Центральний мармуровий кар'єр розташований біля підніжжя Монте-Кото, де видобувається мармур Crema Marfil, визнаний у всьому світі.

Основні обов'язки:

  • Відкриття представництва з "0".
  • Керівництво адміністративно-господарською, виробничою, комерційною, фінансово-економічною діяльністю.
  • Ведення переговорів із потенційними клієнтами.
  • Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства.
  • Розробка та впровадження комерційної політики підприємства.
  • Розробка та впровадження стратегії продажів.
  • Забезпечення взаємодії.
  • Представництва компанії із Центральним офісом в Іспанії.
  • Сайт компании: www.pymsemar.com

Комерційний директор

ТОВ "БРОВАРСКИЙ АЛЮМІНІЄВИЙ ЗАВОД" (ТОВ "БРАЗ ЛАЙН")

Промисловість та Виробництво

3 роки

10.2015 - 10.2018

BRAZ, BRAZ LINE (Броварський алюмінієвий завод) - виробництво алюмінієвого профілю, що входить до групи компаній ALUMETA Group.

Продукція: алюмінієві поріжки, плінтуси, дверний алюмінієвий профіль, LED-профіль, профілі для плитки, системи брудозахисту та антиковзання, загальнобудівельний профіль, карнизи, правила та рівні, декорований профіль та інші вироби.

Клієнти: B2B (будівельні компанії, дизайн студії, трейдери, пром. підприємства) та DIY (будівельні мережі "ЕПІЦЕНТР К", "НОВА ЛІНІЯ", "ЛЕРУА МЕРЛЕН" тощо); робота з Market Place (інтернет-платформи з продажу товарів); європейський ринок (Польща, Німеччина та ін.).

Кількість SKU: більше ніж 1000 одиниць.

Кількість працівників: до 100 осіб.

Основні обов'язки:

  • Керівництво адміністративно-господарською, виробничою, комерційною, фінансово-економічною діяльністю.
  • Ведення переговорів (зокрема міжнародних).
  • Успішний досвід роботи у сфері експортного продажу, розвиток нових ринків збуту.
  • Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку підприємства.
  • Розробка та впровадження комерційної політики підприємства.
  • Розробка та впровадження стратегії продажів.
  • Забезпечення взаємодії компаній холдингу.
  • Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для нестабільної економічної ситуації).
  • Робота з ключовими клієнтами.
  • Робота з Market Place (інтернет-платформи з продажу товарів).
  • Представницькі функції (участь у виставках там).
  • Ефективне управління персоналом (впровадження систем мотивації).

Досягнення: за весь період роботи зумів наростити в Україні частку ринку продукції компанії ТМ Braz Line з 0% до більш ніж 75%.

http://braz.ua/

http://brazline.com/

Генеральний директор

Холдинг "МастерНет", будівельний інструмент, будівельно-оздоблювальні матеріали (Українське представництво)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

07.2013 - 02.2015

Дистриб'юція власних ТМ: ЗУБР, STAYER, KRAFTOOL, URAGAN, DEXX, GRINDA, RACO, OLFA, СВІТОЗАР. Асортимент товарів: близько 9 тис. найменувань (електроінструмент ; свердла, коронки, біти ; різання та шліфування ; столярно-слюсарний інструмент ; малярно-штукатурний інструмент ; піни , клеї , герметики ; стрічки клеючі, плівки для саду та городу, кріплення, електрика, сантехніка, вимірювальний інструмент, господарські товари, автоінструменти, заклепочники, пістолети для скоб. Оборот компанії – понад 200 млн. грн./рік.

У листопаді 2014 року компанія йде з ринку у зв'язку з політико-економічною ситуацією.

Основні функціональні обов'язки:

  • Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування, планування продажів за категоріями.
  • Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
  • Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для важкої економічної ситуації).
  • Управління трудовими ресурсами у компанії.
  • Організація та контроль постачання продукції, контроль складських запасів.
  • Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
  • Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
  • Активна робота в сегменті В2В та В2С.
  • Контроль роботи Сервісних центрів України.
  • Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
  • Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів.
  • Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.

Комерційний директор

ТОВ "МЕТА ПАК" (КИЇВ) — клейки стрічки (будматериалы).

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 3 місяці

04.2011 - 07.2013

Компанія "МЕТА ПАК" – генеральний імпортер продукції "TESA" на території України. Компанія "TESA SE" - один з провідних світових виробників самоклеючих товарів.

http://www.tesa.ua/

Основні функціональні обов'язки:

  • Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування.
  • Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії;Управління трудовими ресурсами у компанії.
  • Організація та контроль поставок продукції.
  • Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
  • Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
  • Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
  • Активна робота в сегменті В2В та В2С.
  • Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів.
  • Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
  • Участь у щорічних будівельних виставках.

Генеральный директор

ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс» и ТОВ «Одеса - Агроенерджи»

FMCG

10 місяців

06.2010 - 04.2011

Компанії ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс» та ТОВ «Одеса – Агроенерджі» входять до багатопрофільного українського концерну.

ТОВ «Одеса – Агроенерджі». Сфера діяльності:

  • Виробництво та продаж побутової хімії Торгової марки "F" (пральні порошки, миючі засоби для догляду за будинком). Дистриб'юція продукції торгової марки "F".
  • Складання Планів та Графіків виробництва. Контроль собівартості готової продукції та шляхи її можливого зменшення.
  • Контроль розмірів складських запасів та запасів готової продукції.
  • Оптимізація Логістичних витрат на доставку та зберігання.
  • Дистриб'юція та продаж супутньої побутової хімії (компанія «Ергопак» ТМ «Дрібниці життя», «Акція» та ін; компанії «ПІРАНА» та «СВ» (Харків), ЗАТ "АВС Кемікалс Індастрі" (Одеса)).
  • Успішна участь у тендерах із закупівель продукції побутової хімії для державних та недержавних установ.

Сфера діяльності ТОВ «Трейд Маркетинг Сервіс»:офіційний провайдер послуг компанії МТС.

Основні напрямки діяльності:

  • Оптовий продаж карток поповнення рахунку (торговельні мережі, не форматний роздріб тощо).
  • Підключення нових корпоративних абонентів.
  • Повний комплекс послуг трейд-маркетингу, який включає: - Дистрибуцію товару; - мерчиндайзинг; - аудит торгових точок (ТТ); - Тренінги для персоналу; - Розробку програм лояльності; - розробку дизайну та виробництво РОS-матеріалів і т.д.
  • Успішна участь у Тендерах із закупівель карток поповнення рахунку "МТС" та комплексного обслуговування торгових точок: постачання та оновлення РОS-матеріалів, аудит ТТ тощо. (державні та не державні установи). Результати: перемога у тендерах для державної компанії УДППЗ «УКРПОШТА» (24 млн. гривень у 2010 році та 26 млн. гривень у 2011 році – побутова хімія); «Чорнобильська АЕС» та ін.

Директор

ТОВ "Італстиль",

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

11.2008 - 03.2010

Досвід роботи. Директор компанії «ІТАЛСТИЛЬ»,Українське представництво компанії "BOVELACCI" (Італія). www.bovelacci.itwww.shik-decor.com.ua

Плінтуси екструдовані стельові, інжекційні, поліуретанові для внутрішньої та зовнішньої обробки приміщень, підлогові плінтуси,стельові плити, молдинги, балки, розети і т.д.У всьому світі та в Україні вироби "BOVELACCI" представлені практично у всіх будівельних «мережах» DIY та найкращих магазинах декору, на відкритих ринках, які представляють матеріали для внутрішньоїта зовнішньої обробки приміщень.

Стельові плінтуси та плити ТМ «Формат-Лагом» - гіпермаркети, дистрибуція.

Підлогові поріжки ТМ «ЛУКА» – ексклюзив по Україні;

Карнизи «Легранд» – ексклюзив по Україні;

Бамбукові шпалери «Anji Bamboo Products» (Китай) – ексклюзив по Україні.

Асортимент продукції включає близько 4 тисяч найменувань;компанія має власний парк автомобілів.

Основні функціональні обов'язки:

  • Розробка та виконання бюджету компанії, податкове планування.
  • Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
  • Криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для важкої економічної ситуації).
  • Управління трудовими ресурсами у компанії.
  • Організація та контроль поставок продукції.
  • Керівництво командою із 4 регіональних менеджерів
  • Розробка та впровадження систем мотивації для співробітників відділу продажу
  • Створення системи функціонування складу та аналіз складських запасів.
  • Контроль логістичного супроводу постачання (власного вантажного транспорту: 6 авто).
  • Проведення «Стратегічних переговорів» із клієнтами та постачальниками.
  • Створення та підтримка контактів з ключовим роздрібом (мережевими будівельними супермаркетами DIY та CASH&CARRY: "Епіцентр К", "Нова Лінія", "Praktiker", "Олді", "OBI", "Будмакс", "Ашан" та ін.) по всій Україні.
  • Активна робота в сегменті В2В та В2С.
  • Організація Трейд-маркетингових заходів щодо просування продукції.
  • Виведення ринку нових торгових марок.
  • Аналіз дистриб'юції у регіонах.
  • Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів;Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
  • Участь у щорічних будівельних виставках.

Результати:

У 2009 році (криза) утримала щомісячні показники продажів на рівні 2008 року в грошах, у кількісному на рівні 80 % від 2008 року.

Зберіг у 2009 році показники за звітами P&L (прибутки та збитки) на рівні 2008 року:

§ Рентабельність продажів з чистого прибутку (ROS);

§ Рентабельність продукції (OPM);

§ Частка валового прибутку (GM); скоротив операційні витрати компанії.

Директор Департаменту операційної діяльності

Ньюс Аутдор Україна

Реклама та PR-послуги

3 місяці

08.2008 - 11.2008

Посадові обов'язки:

- загальне керівництво Департаментом операційної діяльності;

- реструктуризація Департаменту на момент початку кризи;

- криза-менеджмент (розробка та впровадження програм для важкої економічної ситуації);

- скорочення витрат на технічний супровід.

Кому безпосередньо підкорялися: Генеральному директору

Конкретні приклади досягнень/обсяг продажів, здійснення проектів, придбання/удосконалення професійних навичок тощо:

  • реструктуризував Департамент у момент початку кризи (скорочення персоналу зі 174 до 132 осіб без втрати якості та своєчасності виконання замовлень клієнтів)
  • скоротив витрати на технічний супровід.

Причини зміни / пошуку роботи:Залишив компанію у зв'язку з ліквідацією Департаменту (криза).

Генеральний директор Українського представництва

Арнест

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

07.2007 - 08.2008

Посадові обов'язки:

  • Відкриття Представництва компанії з "0".
  • Розробка та впровадження концепції просування продуктів компанії OWK на українському ринку, маркетингове планування.
  • Розробка та виконання бюджету компанії; податкове планування.
  • Організація та контроль поставок продукції.
  • Фінансовий контроль на всіх рівнях у компанії.
  • «Стратегічних переговорів» із «мережами» та дистриб'юторами.
  • Управління трудовими ресурсами у компанії.
  • Керівництво командою з: 4-х регіональних менеджерів, головного бухгалтера, митного брокера, керівника складу тощо.
  • Виконання планів продажу по Україні.
  • Розробка та впровадження всеукраїнських та регіональних рекламних компаній.
  • Виведення ринку нових торгових марок.
  • Створення системи функціонування складу та аналіз складських запасів.
  • Логістичний супровід постачання.
  • Створення «з нуля» та розвиток регіональної дистриб'юторської мережі по всій Україні.
  • Створення та підтримка контактів з великими та середніми оптовими компаніями, а також з ключовим роздрібом (мережевими супермаркетами та CASH & CARRY) по всій Україні.
  • Активна робота в сегменті В2В та В2С.
  • Організація рекламних акцій у роздрібних торгових точках щодо просування продукції «OWK».
  • Здійснення інформаційно-консультативного обслуговування та контролю регіональних дистриб'юторів.
  • Аналіз дистриб'юції у регіонах.
  • Вивчення розвитку ринку та діяльності конкурентів;Робота з митницею, ЗЕД, дозвільними органами.
  • Участь у щорічних виставках "побутової хімії"

Кому безпосередньо підкорялися: Комерційний директор "АРНЕСТ".Конкретні приклади досягнень/обсяг продажів, здійснення проектів, придбання/удосконалення професійних навичок тощо:Збільшив обсяг продажів мінімум на 35-40% щорічно;Виконав річні плани продажу;Організував ефективну дистриб'юційну систему по всій Україні;Успішне впровадив «Політику Компанії» у ключові мережі по Україні («METRO C&C», «АШАН», «Ля Фуршет», «Вел. Кишеня», «ДЦ», «КОСМО», «АТБ», «Таврія В», « Філадельфія», «АМСТОР», «Таргет» тощо);Успішне проведення трейд-маркетингових заходів як Всеукраїнських, так і регіональних;Успішне впровадження нових продуктів.

Причини зміни/пошуку роботи: злиття компаній «ОВК Трейд» та компанії «АРНЕСТ» (вийшло два директори представництва).

Комерційний Директор Українського представництва

Арнест

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років

07.2002 - 07.2007

Должностные обязанности:

  • Открытие Представительства компании с "0";
  • Разработка и внедрение концепции продвижения продуктов компании «OWK» на украинском рынке, маркетинговое планирование;
  • Разработка и выполнение бюджета компании; налоговое планирование;
  • Организация и контроль поставок продукции;
  • Финансовый контроль на всех уровнях в компании;
  • «Стратегических переговоров» с «сетями» и дистрибьюторами;
  • Управление трудовыми ресурсами в компании;
  • Руководство командой из 4 региональных менеджеров; Выполнение планов продаж по Украине;
  • Разработка и внедрение всеукраинских и региональных рекламных компаний;
  • Выведение на рынок новых торговых марок;
  • Создание системы функционирования склада и анализ складских запасов;
  • Логистическое сопровождение поставок;
  • Создание «с нуля» и развитие региональной дистрибьюторской сети по всей Украине;
  • Создание и поддержка контактов с крупными и средними оптовыми компаниями, а так же с ключевой розницей (сетевыми супермаркетами и CASH & CARRY) по всей Украине;
  • Организация рекламных акций в розничных торговых точках по продвижению продукции «OWK»;
  • Осуществление информационно-консультативного обслуживания и контроля региональных дистрибьюторов; Анализ дистрибьюции в регионах;
  • Изучение развития рынка и деятельности конкурентов;
  • Работа с таможней, ВЭД, разрешительными органами;
  • Участие в ежегодных выставках «бытовой химии».

Кому непосредственно подчинялись: Директору представительства

Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

Увеличил Объема Продаж минимум на 35- 40% ежегодно;

Выполнил годовые Планы продаж;

Организовал эффективную дистрибьюционную систему по всей Украине;

Успешное внедрил «Политику Компании» в ключевые сети по Украине («METRO C&C", «АШАН», «Ля Фуршет»,

«Вел. Кишеня», «ДЦ», «КОСМО», «АТБ», «Тавриия В», «Филадельфия», «АМСТОР», «Таргет» и т.д.);

Успешное проведение трейд-маркетинговых мероприятий как Всеукраинских, так и региональных;

Успешное внедрение новых продуктов

Причины смены / поиска работы:

перевод на должность Директора Представительства в этой компании.

Региональный менеджер

ООО «Хенкель Украина» (Schwarzkopf & Henkel). Сфера: FMCG .

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

12.2000 - 01.2002

Должностные обязанности:

  • руководство командой из 4-х торговых представителей и 2-х мерчендайзеров (Киев, Днепропетровск, Запорожье, Кировоград ) и 3-мя командами торговых представителей дистрибьюторов;
  • создание и развитие региональной дистрибьюторской сети;
  • создание и поддержание контактов с крупными и средними оптовыми компаниями;
  • обеспечение максимально высокой дистрибьюции в розничных сетях и ежемесячных объемов продаж;
  • организация и проведение рекламных акций в розничных торговых точках по продвижению продукции Хенкель;
  • осуществление информационно-консультативного обслуживания и контроля региональных дистрибьюторов;
  • изучение развития рынка и деятельности конкурентов.

Кому непосредственно подчинялись: Коммерческому директору представительства

Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

  • Развитие продаж с "0" (открытие представительства в Украине;
  • Выполнение Плана продаж 2001 года на 110 % (вывод на рынок торговых марок);
  • Организовал эффективную дистрибьюционную систему в подотчетном регионе;
  • Открыл трех новых дистрибьюторов в Днепропетровске, Запорожье и Кировограде;
  • Организовал эффективную дистрибьюцию в Днепропетровске
  • Ежемесячно выполнял планы по продажам с 40% -ным приростом.

Причины смены / поиска работы:

предложили должность Коммерческого Директора в компании "OWK".

Коммерческий директор

ЧПТФ «ЮСИ», Киевский филиал ( FMCG ).

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

10 місяців

02.2000 - 12.2000

Должностные обязанности:


  • Руководство филиалом из 76 сотрудников;
  • Финансовый контроль и организация системы продаж;
  • Развитие дистрибьюции и воплощение стратегии фирмы в развитие филиала;
  • Обеспечение продаж и необходимой прибыли фирме;
  • Развитие и расширение собственной розничной сети путем открытия новых магазинов;
  • Организация работы торговых представителей и оптовых менеджеров;
  • Организация логистики в службе развозки.

Кому непосредственно подчинялись: Директору филиала


Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

  • увеличение продаж на 60%;
  • организована система прямых продаж.

Причины смены / поиска работы:

предложили работать в «Хенкель Украина».

Региональный менеджер (Восток, 6 областей)

СК Джонсон Украина

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

12.1997 - 02.2000

Должностные обязанности:

  • Руководство командой из 5 торговых представителей (Днепропетровск, Донецк, Харьков, Луганск, Запорожье, Сумы);
  • Обеспечение ежемесячного объема и прироста продаж;
  • Открытие новых дистрибьюционных каналов;
  • Воплощение общей стратегии компании на региональном уровне;
  • Контроль выполнения квот торговыми представителями;
  • Контроль и организация продаж через дистрибьюторов.

Кому непосредственно подчинялись: Коммерческому директору


Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

  • Ежегодный прирост до 30% в штуках;
  • Выполнение ежемесячных планов продаж

Причины смены / поиска работы:

смена руководства компании и набор новой торговой команды.

Супервайзер

Wrigley s.r.o. Ukraine

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

03.1996 - 12.1997

Должностные обязанности:

  • Обеспечение товаром около 400 розничных торговых точек;
  • Обеспечение торговых точек фирменным торговым оборудованием, рекламными продуктами;
  • Мерчендайзинг;
  • Обеспечение эффективной дистрибьюции основных брендов.

Кому непосредственно подчинялись: директору днепропетровского филиала


Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

  • Днепропетровская команда Wrigley признана лучшей в Украине по итогам 1997 года ;
  • Выполнение ежемесячных планов продаж

Причины смены / поиска работы: получил хорошее предложение от компании «СК Джонсон» на более высокую должность.

Директор

Аудиторская фирма «Нико – 9» Днепропетровский филиал

Юридичні послуги

4 роки 1 місяць

11.1993 - 12.1997

Должностные обязанности:

  • Заключение контрактов с крупными клиентами;
  • Обеспечения рентабельности компании;
  • Организация обучения сотрудников, получение Сертификатов;
  • Бухгалтерское сопровождение и консультационные услуги.

Кому непосредственно подчинялись: Генеральному директору в Киеве


Конкретные примеры достижений / объем продаж, осуществление проектов, приобретение / совершенствование профессиональных навыков и т.д.:

  • Привлечение крупных клиентов (АО «Южнаукраинская атомная станция», компания «АВИАС» и т.д);
  • Вырастил 6 сертифицированных аудиторов.

Причины смены / поиска работы: закрытие Днепропетровского филиала

Ключова інформація

  • Успішна активна робота в сегменті FMCG, B2B, B2C
  • Досвід роботи з Market Place (інтернет-платформи з продажу товарів)
  • Успішний керівний досвід роботи в рамках виробничих компаній повного циклу: закупівля сировини, виробництво, реалізація, експорт продукції
  • Довгостроковий досвід управління бізнесом міжнародної компанії в Україні
  • Сильний та досвідчений менеджер з орієнтацією на отримання Компанією максимального прибутку за мінімальних витрат
  • Досвід побудови бізнесу з "0" у різних сегментах ринку (StartUp проекти)
  • Досвід розвитку нових ринків збуту: СНД та Європа
  • Успішний досвід роботи у сфері експортного продажу
  • Досвід роботи в системах CRM 1С ERP Управління підприємством 2.0 (інтегровано з ATC BINOTEL); програма BITRIX _24; електронний документообіг PayDox
  • Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтамиКриза-менеджер
  • Лідерські якості, системний підхід в управлінні, менеджерські навички, уміння ефективно приймати рішення, розуміння бізнес-процесів, націленість на результат

Навчався в 2 закладах

Міжнародний Інститут Менеджменту (МІМ-Київ), «МВА» Програма

Менеджмент

Киев, Украина, 2001

"Придніпровська Академія Будівництва та Архітектури", Механічний

Інженер з автоматизації

Дніпропетровськ, Україна, 1994

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Школа англійської мови «Runov School», рівень «Upper Intermediate»

Іспанська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Дисципліни ( Бельгія ): Strategic Management; Strategic Marketing, Human Resources.

Стажировка в Бельгии и Швейцарии, 2001

Лекції з "кейсами" та іспитами

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Ступінь володіння: просунутий користувач програми: 1C 7 і 8, досвід роботи в CRM системах 1С ERP Управління підприємством 2.0 (інтегровано з ATC BINOTEL), програма BITRIX_24 Word, Excel, Power Point, Bat, Microsoft Outlook, Google Chrome, ABBYY Fine Reader 8.0 та ін.Оргтехніка: принтер, факс, копіювальний апарат, сканер тощо.

Водительское удостоверение

Особистий автомобіль: Так.

Стаж водіння: 27 років.

Права водія: категорія: «В»,«В1» .

Военная служба

Лейтенант запасу.

Увлечения и интересы

Історія та східна філософія. Подорожі.

Личные качества

Жорсткість та послідовність у досягненні цілей, економічне чуття та комунікабельність, порядність та самовладання.

Цель

Отримання посади: директора компанії, комерційного директора, директора з продажу, директора філії, голови представництва компанії, виконавчого або операційного директора компанії

Павло Володимирович

Комерційний директор. Директор з продажу. Операційний директор. Директор компанії. Виконавчий директ

Київ

25 000 грн.

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому