Працював в 12 компаніях   20 років 7 місяців

Інтернет, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Електроніка та електротехніка, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика, Консалтинг / Аудит

Керівник складського комплексу

MAUDAU

Інтернет

5 місяців

06.2024 - 11.2024

• оптимізація використання існуючих складських площ та системи складського господарства;
• організація та контроль існуючих бізнес процесів та їх аналітика, підготовка пропозицій щодо їх удосконаленню, запровадження нових бізнес процесів;
• контроль здійснення відвантаження та приймання товарів/матеріалів за допомогою відповідних операцій в в системі та документації;
• підвищення ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль логістичного ланцюга від отримання заказу в роботу та до отримання готової продукції внутрішніми та зовнішніми клієнтами.

Директор з складської логістики

SANDI+, Торгівельна група

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

08.2023 - 04.2024

• моделювання та розробка концепції роботи складського комплексу компанії;
• аналіз та опис існуючих бізнес процесів;
• підготовка та впровадження нових бізнес процесів, розробка технічних завдань на придбання складського обладнання та техніки;
• проведення повного дослідження складських процесів компанії, визначення необхідного рівня затрат персоналу;
• підготовка пропозицій за результатами дослідження з рекомендаціями по усуненню невідповідності та плану проекту впровадження;
• формалізація вимог до програмного забезпечення та документуванню процесів руху ТМЦ;
• підготовка та запровадження робочих інструкцій персоналу;
• підготовка та аналіз статистики та звітів з показниками роботи складського комплексу;
• розробка, оптимізація та запровадження правил зберігання запасів з врахуванням ВГХ характеристик товару, структури тари та термінів зберігання.

Менеджер складської логістики

ПАТ AbInbev Effes Украина

Промисловість та Виробництво

1 рік 8 місяців

01.2022 - 09.2023

• менеджмент складської логістики виробничого підприємства, планування та організація складського господарства;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з «внутрішніми» замовниками, зовнішніми партнерами та постачальниками;
• оптимізація використання існуючих складських площ та системи складського господарства;
• організація та контроль існуючих бізнес процесів та їх аналітика, підготовка пропозицій щодо їх удосконаленню, запровадження нових бізнес процесів;
• контроль здійснення відвантаження та приймання товарів/матеріалів за допомогою відповідних операцій в в системі та документації;
• підвищення ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль логістичного ланцюга від отримання заказу в роботу та до отримання готової продукції внутрішніми та зовнішніми клієнтами.

Руководитель складской логистики

KOSTAL Ukraine / КОСТАЛ Україна

Електроніка та електротехніка

11 місяців

03.2021 - 02.2022

• управління складською логістикою виробничого підприємства, планування та організація роботи складського господарства;
• Контроль логістичного ланцюга від отримання замовлення в роботу та до моменту отримання заказу внутрішніми та зовнішніми клієнтами;
• управління товарними запасами, звітність;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з «внутрішніми» замовниками, зовнішніми партнерами та постачальниками;
• оптимізація процесів руху товарів;
• оптимізація використання існуючих складських площин, системи складського зберігання;
• розробка та впровадження логістичних ланцюгів та процесів;
• контроль ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль виконання стандартів, внесення змін в існуючі бізнес процеси та їх аналітика, підготовка пропозицій по удосконаленню/запровадженню нових бізнес процесів;
• введення в експлуатацію нового складського комплексу.

Зам генерального директора. Директор направления складской логистики, руководитель проектов

Вікна Віконда, ТОВ

Промисловість та Виробництво

2 роки 10 місяців

05.2018 - 03.2021

• моделювання та розробка концепції складського комплексу компанії;
• розробка варіантів впровадження системи WMS в існуючу системи виробничої компанії;
• аналіз та опис існуючих та нових бізнес бізнес процесів та технологічних карт, розробка технічного завдання з запровадження WMS системи;
• проведення повного дослідження складських бізнес процесів підприємства, визначення рівню необхідного персоналу, надання звітів по результатам обстеження з рекомендаціями щодо усунення вузьких місць, описом процесів складу після запровадження автоматизації та плану проекту впровадження.
• розробка реєстру бізнес процесів у відповідності з концепцією діяльності складського комплексу з
зазначенням відхилень від типового функціоналу WMS;
• формалізація вимог до програмного забезпечення та документуванню процесів;
• аналіз існуючої номенклатури та одиниць зберігання, правил зберігання товарів;
• підготовка складського комплексу до запуску WMS;
• підготовка робочих інструкцій роботи персоналу з системою WMS;
• розробка способів та алгоритмів ідентифікації товарів з урахуванням додаткової інформації: структури пакування, статусу якості, номеру партії, термінів придатності та ваги артикулів;
• підготовка та розрахунок статистичних показників роботи складу;
• комунікація з внутрішніми замовниками з метою виявлення потреби в зміні та оптимізації існуючих процесів.

Заместитель директора, руководитель направления логистики и учета ТМЦ

Холдинг CARTEL, Буковель

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

09.2017 - 03.2018

• управління складською логістикою в частині організації, планування роботи складського господарства;
• контроль логістичного ланцюга від отримання заказів торгівельними точками компанії, комунікація з відділом постачання та закупівель;
• управління товарними запасами, звітність;
• організація та підтримка ефективної комунікації підрозділу з внутрішніми замовниками та зовнішніми партнерами;
• координація та контроль процесів руху товарів;
• оптимізація використання існуючих складських площин та обладнання торгівельних точок компанії, оптимізація складського обліку;
• аудит торгівельних точок;
• розробка та впровадження логістичних ланцюгів та процесів;
• підвищення ефективності діяльності штату підрозділу;
• контроль за виконанням стандартів, ініціювання внесення змін;
• організація та контроль існуючих процесів та їх аналітика, підготовка пропозицій з удосконалення, запровадження нових бізнес процесів.

Рукодитель отдела логистики

ТОВ "Интерьер Эксперт"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 місяці

02.2017 - 05.2017

• планування та організація процесів логістики;
• планування та бюджетування діяльності відділу логістики;
• управління складською та транспортною логістикою;
• управління товарними запасами на складських площинах;
• оптимізація та контроль якості зберігання товару на складських територіях;
• організація роботи відділу з 0;
• пошук та оптимізація транспортних маршрутів;
• планування та організація роботи з постачальниками;
• оперативна координація маршрутів доставки;
• контроль ефективного використання найманого транспорту та транспорту компанії;
• контроль та аналіз ефективності роботи відділу.

Руководитель отдела складской логистики

ТОВ "ДК Захід Посуд"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

05.2016 - 10.2016

• контроль приймання та розміщення/видачі матеріальних цінностей;
• здійснення повного циклу складської логістики;
• контроль та супровід щоденного та щотижневого переобліку;
• пошук та найм персоналу;
• контроль та супровід роботи найманих працівників, забезпечення відповідності роботи найманих працівників вимогам національного законодавства.

Руководитель складского РЦ

Філіп Морріс Україна*

FMCG

1 рік 9 місяців

08.2014 - 05.2016

05.16
• здійснення приймання товарів, матеріалів для оформлення торгівельних точок компанії та інших виробів в відповідності до вимог законодавства України та політик компанії;
• контроль приймання/видачі матеріальних цінностей з відповідним супроводженням в системі SAP
• проведення щоденного та щоквартального переобліку, з метою забезпечення повної відповідності наявності ТМЦ даним обліку;
• пошук та відбір найманих працівників;
• здійснення повного циклу складської логістики;
• контроль відповідності роботи складу та офісу нормам охорони здоров?я, охорони праці, пожежній безпеці, екологічним та гігієнічним вимогам законодавства та політикам компанії.

Внутренний аудитор

Ukrlandfarming PLC

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

06.2013 - 03.2014

• проведення ревізій фінансово-господарчої діяльності підприємств групи компаній UkrLandFarming PLC;
• проведення перевірок складського обліку товарів, запасів та інструментів на підприємствах;
• проведення перевірок правильності та повноти відображення в бухгалтерському обліку підприємств, перевірка документального оформлення господарських операцій;
• створення внутрішніх пропозицій щодо проведення перевірок на підприємствах;
• надання звітності та оперативних даних відносно порушень та невідповідності;
• попередження та виявлення зловживань в фінансово-економічній діяльності підприємств.

Руководитель отделений

Нова пошта

Транспорт та Логістика

1 рік 2 місяці

12.2011 - 02.2013

• організація робочих процесів відділень;
• здійснення керівництва та забезпечення сталої та ефективної роботи відділень;
• визначення стратегії роботи відділень та організація їх роботи на підставі перспективних та існуючих планів робот у відповідності з економічною політикою компанії;
• розподілення обов?язків між заступниками та визначення рівня відповідальності за напрямами діяльності;
• забезпечення кроків щодо укріплення та розвитку матеріально-технічної бази відділень;
• забезпечення законного та доцільного використання грошових коштів та майна відділень;
• проведення робіт щодо недопущення випадків нанесення збитків;
• забезпечення зберігання цінностей;
• забезпечення бухгалтерського та статистичного обліку, надання звітності;
• розгляд та опрацювання рекламацій клієнтів.

Procurement specialist

World Bank Project

Консалтинг / Аудит

8 років 10 місяців

02.2003 - 12.2011

• здійснення взаємодії з Всесвітнім банком щодо організації та проведення закупівель рамках проекту модернізації державної податкової служби;
• розробка технічних завдань/тендерної документації;
• моніторинг виконання планів закупівель в рамках проекту;
• моніторинг ринку товарів, робіт та послуг в Україні та за кордоном;
• організація процесів закупівель (тендерів) за процедурами Всесвітнього банку та законодавства України;
• оцінка пропозицій учасників торгів;
• супроводження та контроль виконання контрактів;
• приймання та обробка наданих підрядниками робіт (послуг), підготовка платіжних документів, вирішення спірних питань;
• проектний менеджмент;
• ділове листування з компаніями, міністерствами та відомствами.

Ключова інформація

Опыт работы в ТОВ Sandi +, Житомир
Опыт работы в ПАТ AbInbev EFFES, Николаев
Опыт работы в ТОВ "КОСТАЛ УКРАЇНА", Переяслав/Борисполь
Опыт работы в ТОВ "Вікна Віконда", Кривой Рог
Опыт работы в "Холдинг Cartel", Буковель
Опыт работы в ТОВ "Интерьер Эксперт", Ивано-Франковск
Опыт работы в ТОВ "ДК Захід Посуд", Ивано-Франковск
Опыт работы в "Philip Morris Ukraine", Ивано-Франковск
Опыт работы в "UkrLandFarming" PLC
Опыт работы в "Нова пошта", Киев
Опыт работы в "Проект Всемирного банка", Киев

Навчався в 1 закладі

Киевский международный университет

международное право/специалист по международному праву/ референт переводчик английского языка и языка хинди

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Гінді

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Бережливое производство Lean

Krivoy Rog, 2021

Lean Institute Ukraine, сертификат Lean Yellow Belt, Krivoy Rog

Lean for Leaders EFESO Consulting and ROI Management Consulting AG, Kiev

 

Украинский государственный университет финансов и международной торговли

Киев, Украина, 2008

Курсы повышения квалификации в Украинском государственном университете финансов и международной торговли на тему «Правовые и практические аспекты государственных закупок в Украине»

УЦ «Квазар-Микро Техно», «Using Microsoft Project 2003 in Project Management»

Киев, Укрина, 2006

Обучающий курс «Using Microsoft Project 2003 in Project Management»

Всемирный банк

Киев, Украина, 2006

1. Обучающий семинар по вопросам проведения закупок для заемщиков Всемирного банка на тему «Закупки информационных технологий».

2.Ежегодные курсы повышения квалификации, представительство Всемирного банка в Украине

Додаткова інформація

Дополнительные навыки

MS Office, MS Project, 1C, SAP

нет

нет

Цель

Должность руководителя подразделения компании

Сергій Леонідович

Руководитель направления складской логистики

Київ

100 000 грн.

44 роки

повна зайнятість

Оновлено 7 годин тому