Працював в 12 компаніях   18 років 7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Охорона та Безпека, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика, FMCG, IT, Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги

Заступник директора з маркетингу

HomeNet

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 2 місяці

11.2024 - до теперішнього часу

  1. Координація і контроль роботи відділу маркетингу.
  2. Розробка маркетингової стратегії.
  3. Підготовка і погодження річного маркетингового бюджету.
  4. Контроль за виконанням і реалізацією бюджету.
  5. Запуск і контроль digital реклами.
  6. Розробка та впровадження реферальних програм і програм лояльності.
  7. Запуск і контроль промо- та btl-акцій.
  8. Підготовка відкриття офісів (представництв).
  9. Створення креативних матеріалів і презентацій.
  10. Організація і проведення благодійних заходів.
  11. SMM.
  12. Робота з підрядниками (РА всіх видів послуг)

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "Явір-2000"

Охорона та Безпека

6 років 6 місяців

05.2018 - 10.2024

  1. Пошук нових клієнтів (усі види комунікацій, в т.ч. робота із зауваженнями).
  2. Створення та ведення бази даних.
  3. Підготовка і підписання договорів.
  4. Подальший супровід клієнта, консультування.
  5. Робота з дебіторською заборгованістю.
  6. Вирішення усіх конфліктних і спірних ситуацій з клієнтом.

Менеджер з розвитку мережі

ТОВ "Економклас Захід"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

10.2016 - 05.2018

  1. Розвиток мережі, пошук приміщень, які відповідають встановленим стандартам.
  2. Аналіз привабливості нових об'єктів.
  3. Ведення переговорів з власниками (представниками власників) щодо умов оренди (купівлі) приміщень.
  4. Вичитування та підготовка договорів оренди до підписання.
  5. Підготовка до відкриття магазинів: косметичний ремонт, підбір і закупівля обладнання, меблів, освітлення та ін.
  6. Організація святкового відкриття магазинів: промоутери, аніматори, ведучі, розіграші призів та ін.
  7. Технічний супровід вже відкритих магазинів: закупівля та встановлення електрообладнання (кондиціонери, опалювальна техніка та ін.), проведення поточних і термінових ремонтних робіт, оновлення застарілого обладнання та меблів.
  8. Рекламна підтримка магазинів, організація і проведення локальних та глобальних акцій.
  9. Розробка та реалізація стратегій підтримки нерентабельних магазинів.
  10. Ребрендинг магазинів згідно з новим брендбуком компанії.
  11. Повна заміна всіх рекламних елементів, від навігації в торговому залі до зовнішньої реклами.
  12. Проведення міні-тендерів на виконання як технічних робіт, так і на виготовлення рекламних матеріалів.

Територіальний керівник роздрібної мережі

Кадіум Груп

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

03.2016 - 10.2016

  1. Керування магазинами на підконтрольній території.
  2. Пошук місць (приміщень) для відкриття нових магазинів.
  3. Аналіз привабливості приміщень і їх місцеперебування.
  4. Ведення переговорів з орендодавцями.
  5. Укладання договорів оренди.
  6. Пошук та підбір персоналу.
  7. Проведення співбесід.
  8. Прийняття рішення про оформлення персоналу.
  9. Навчання та мотивування персоналу.
  10. Замовлення та контроль монтажу торговельного обладнання.
  11. Замовлення товару для наповнення магазину.
  12. Контроль стандартів мерчандайзингу.
  13. Контроль стандартів роботи продавців.
  14. Контроль фінансової дисципліни роботи магазинів.
  15. Щоденні фінансові звіти (робота з 1С).
  16. Взаємодія з контролюючими органами.

Начальник відділу маркетингу

ТОВ "Гюнсел"

Транспорт та Логістика

1 рік

04.2015 - 03.2016

  1. Керування й координація роботи відділу маркетингу і реклами.
  2. Розробка й реалізація маркетингової стратегії.
  3. Розробка рекламної кампанії.
  4. Розробка нового брендбуку.
  5. Розробка та впровадження реферальних програм і програм лояльності.
  6. Поступове проведення ребрендингу вже наявних відділень компанії.
  7. Підготовка макетів, замовлення і монтаж зовнішньої реклами для брендування нових відділень компанії.
  8. Розробка макетів рекламної та сувенірної продукції.
  9. Пошук та робота з підрядниками.
  10. Оренда носіїв зовнішньої реклами по Україні.
  11. Просування послуг компанії в мережі Інтернет (в т.ч. постійний моніторинг і робота з відгуками).
  12. Робота з SMM

Регіональний менеджер з маркетингу

ТОВ "АТБ-маркет"

FMCG

2 роки 9 місяців

08.2012 - 04.2015

  1. Контроль за проведенням національних і регіональних акцій.
  2. Проведення btl-акцій.
  3. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  4. Регулярна перевірка магазинів регіону згідно з checklist на дотримання рекламних стандартів компанії, стандартів розміщення товарів, розміщення акційних позицій.
  5. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  6. Планування і виконання маркетингового бюджету.
  7. Проведення маркетингових досліджень (моніторинг конкурентів, опитування покупців).
  8. Рекламна та маркетингова підготовка до відкриття магазинів (підбір та оренда носіїв зовнішньої реклами, друк рекламних плакатів, постерів та флаєрів).
  9. Контроль роботи промоутерів, контроль доставляння обладнання сторонніх постачальників.
  10. Оцінка привабливості приміщень і їхнього місцеперебування для відкриття нових магазинів.

Керівник відділу реклами і PR

ЗАТ "Ефективні рішення"

IT

8 місяців

12.2011 - 07.2012

  1. Координація роботи відділу.
  2. Щомісячне медіапланування.
  3. Формування рекламних бюджетів.
  4. Просування продуктів і послуг в мережі Інтернет (контекстна реклама Яндекс.Дірект, Google AdWords).
  5. Написання рекламних текстів (контент для сайту, статті, публікації, пресрелізи, новини).

Провідний менеджер з маркетингу та реклами.

Концерн "Укрросметал"

Промисловість та Виробництво

10 місяців

03.2011 - 12.2011

  1. Маркетингові дослідження (аналіз) ринку і конкурентів.
  2. Прогнозування об'ємів продажів на основі місткості ринку.
  3. Складання річних планів продажів.
  4. Координація рекламних зусиль всіх підрозділів (відділ продажів, сервісний центр і т. д.).
  5. Просування послуг в різних регіонах України.
  6. Робота з друкованими ЗМІ.
  7. Розробка макетів друкованої реклами особисто та з дизайнером.
  8. Підготовка та організація участі в місцевих і міжнародних виставках.
  9. Просування продуктів через Інтернет.

Адміністратор торгівельного центру

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

11.2010 - 01.2011

  1. Керівництво персоналом ТЦ.
  2. Складання графіку та розпорядку робочого дня.
  3. Проведення співбесід та прийняття на роботу.
  4. Організація робочого часу персоналу.
  5. Моніторинг роботи обладнання.
  6. Складання щоденних звітів по роботі ТЦ.
  7. Щоденна фінансова звітність.
  8. Взаємодія з орендарями ТЦ.

Провідний фахівець з маркетингу (начальник регіонального відділу)

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

09.2009 - 11.2010

  1. Координація роботи регіонального відділу реклами та маркетингу.
  2. Проведення національних і регіональних акцій.
  3. Пошук, навчання і контроль роботи промоутерів (ведення бази даних промоутерів).
  4. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  5. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  6. Робота з дизайнерами, постановка задач, внесення правок, погодження макетів.
  7. Планування і виконання маркетингового бюджету регіону.
  8. Просування власної торгової марки на ринку.
  9. Контроль розміщення акційних позицій (мерчандайзинг).

Фахівець з маркетингу

Еко - маркет / Эко - маркет

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

06.2008 - 08.2009

  1. Проведення національних і регіональних акцій.Проведення btl-акцій.
  2. Пошук, навчання і контроль роботи промоутерів (ведення бази даних промоутерів).
  3. Складання звітів за результатами проведених акцій.
  4. Робота з підрядниками (рекламними агентствами).
  5. Просування власної торгової марки на ринку.
  6. Контроль розміщення акційних позицій (мерчандайзинг).

Проект-менеджер

АМК (Агентство маркетингових комунікацій) "МАРТ" (Маркетинг Арт)

Реклама та PR-послуги

1 рік 1 місяць

05.2007 - 05.2008

  1. Пошук клієнтів (холодні дзвінки/особисті зустрічі).
  2. Створення та ведення бази даних клієнтів.
  3. Розробка маркетингових інструментів комунікацій (сайти, поліграфія, виставкове обладнання та ін.) згідно з потребами клієнтів.
  4. Ведення переговорів.
  5. Створення та проведення презентацій.

Ключова інформація

  • управління персоналом (від 2 до 40 осіб);
  • ведення переговорів на найвищому рівні;
  • підготовка і погодження бюджетів (місячних, квартальних, річних);
  • контроль виконання бюджету;
  • розробка маркетингових стратегій;
  • розробки і створення маркетингових інструментів комунікацій;
  • розробка та впровадження реферальних програм і програм лояльності;
  • роботи з підрядниками (рекламними агентствами);
  • організації і проведення промо- та btl-акцій;
  • проведення і аналізу маркетингових досліджень;
  • створення і просування брендів на ринку/ребрендинг;
  • написання рекламних матеріалів (контент для сайту, статті, пресрелізи, новини);
  • робота з digital інструментами (таргетована і контексна реклама);
  • пошуку і підбору персоналу;
  • пошуку і оцінки привабливості об'єктів (приміщень) для подальшого відкриття магазину (відділення або ін.);
  • відкриття торгової точки з «нуля», від пошуку приміщення до організації урочистого відкриття (в т.ч. підбір персоналу);
  • проведення тендерів;
  • пошук і ведення бази клієнтів;
  • супровід клієнта, робота з зауваженнями;
  • підготовка і підписання договорів;

Навчався в 2 закладах

Сумський Державний Універсітет

Кафедри маркетингу (Аспірант)

Суми, Україна, 2011

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Міжнародний маркетинг і реклама

Суми, 2007

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Німецька

базовий

Польська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн-Програма розвитку В2В Inbound Mastery: Від теорії до практики

2025

  1. Лідогенерація та воронка продажів.
  2. Продуктова стратегія.
  3. В2В контент стратегія.
  4. SMM для В2В.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

ПК, впевнений користувач (пакет програм MS Office, Internet, 1С). Частково знайомий з роботою дизайнерських програм Photoshop та Corel Draw.

Мета

Регіональний/територіальний керуючий, торговий представник

Водійське посвідчення

Маю водійські права категорії «В». Водійський стаж 15 років.

Наукова діяльність

Як аспірант, неодноразово приймав участь в міжнародних і всеукраїнських науково-прикладних конференція з питань маркетингу, опубліковано декілька наукових праць.

Особисті якості

Пунктуальний, відповідальний, чесний, вважаю що в роботі головний результат.

Іван Сергійович

Регіональний/територіальний керуючий, торговий представник

Полтава

Готовий переїхати: Київ

50 000 грн

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 день тому