Працювала в 1 компанії 2 роки 9 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Адміністратор залу
Магазин Продукти
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 9 місяців
03.2023 - 11.2025
У своїй роботі адміністратором залу я забезпечував ефективну організацію та контроль за роботою персоналу, координацію подій та заходів в залі. Мої обов'язки включали розподіл обов'язків серед співробітників, вирішення конфліктних ситуацій та забезпечення високого рівня обслуговування гостей. Я досягав успіхів у покращенні робочих процесів, підвищенні ефективності роботи персоналу та забезпеченні комфортного середовища для клієнтів.
- Ведення документації та звітності
- Контроль за роботою технічного обладнання
- Підтримка чистоти та порядку у залі
Ключова інформація
- Адаптивність до змін
- Креативність
- Ефективне управління часом
Навчалась в 1 закладі
Тернопільський національний економічний університет
ТЕНУ фінанси
2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Aльона
Aльона
адмвністратор, бухгалтер з первинними документами , касир, економіст

Мукачево
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 1 годину тому