Працював в 5 компаніях 7 років 3 місяці
IT
Internship QA Automation Engineer
webeet.io
IT
2 місяці
08.2025 - 09.2025
- Підвищив тестове покриття та надійність, створивши інтеграційні та E2E-тест-кейси для критичних модулів.
- Забезпечив послідовність QA-практик завдяки впровадженню структурованих BDD-тестів і відповідної документації.
- Покращив якість коду, активно беручи участь у PR-рев’ю та надаючи практичний, корисний фідбек.
- Сприяв ефективності міжкомандної взаємодії, розв’язуючи проблеми з тестовими оточеннями та уточнюючи робочі процеси.
Тестувальник ігор
GQA Games Quality GmbH
IT
1 рік 6 місяців
10.2022 - 03.2024
- Протестував 5+ ігор на різних платформах, виконуючи понад 300 тест-кейсів на кожен проєкт, включно з функціональним, юзабіліті, локалізаційним, комплаєнс- та тестуванням апаратної сумісності.
- Створив і опрацював 300+ звітів про дефекти, відстеживши та провалідувавши 90%+ знайдених помилок до запуску гри.
- Проводив 35+ годин геймплей-тестування щотижня на різних платформах.
- Щодня співпрацював з кросфункціональними командами для оптимізації QA-процесів, підвищення ефективності тестування та обговорення потенційних покращень.
- Виконував юзабіліті, локалізаційне та тестування сумісності на 10+ апаратних конфігураціях (CPU, GPU, ОС, браузери) та 10+ мовах, виявляючи й усуваючи регіональні й технічні невідповідності.
- Розробив 30+ тест-планів і звітів, зокрема Game Evaluations, First Impressions та Expert Opinions, що покращило QA-процеси та покриття тестуванням.
- Брав участь у комплаєнс-тестуванні для Microsoft Xbox, Sony PlayStation та Nintendo Switch.
- Проводив локалізаційне тестування, виявляючи проблеми на кшталт обрізаного тексту, зсувів, функціональних помилок, непослідовностей та культурно-регіональних неточностей.
- Валідував функціональні проблеми в модулях AI, Animation, Controls, Cutscenes, Engine, Gameplay, Graphics, UI/HUD, Multiplayer, Physics та Sound/VO.
- Працював на всіх етапах QA-циклу: ідентифікація, документування, супровід виправлень, ретест та закриття тікетів.
- Підтримував ефективну комунікацію з командами та розробниками, долучався до планування QA-процесів, звітування про результати тестів і обговорення покращень проєкту.
Тестувальник ігор
GQA Games Quality Ukraine
IT
1 рік 3 місяці
08.2021 - 10.2022
- Виконував тестування комп’ютерних ігор на PC та консолях Xbox.
- Проводив навантажувальне тестування.
- Складав документацію для функціонального тестування.
- Заповнював бази даних тестовими даними.
- Аналізував результати тестування.
- Контролював процес усунення виявлених помилок розробниками.
- Брав участь у щотижневих зустрічах із тімлідами для обговорення поточних проєктів.
- Брав участь у процесі онбордингу молодших тестувальників.
- Створював тест-плани та тест-кейси.
Junior QC Tester | Молодший QC-тестувальник
Ubisoft Ukraine
IT
1 рік 9 місяців
09.2018 - 05.2020
- Виконував функціональне й регресійне тестування, Smoke-тести, перфоманс- та локалізаційне тестування в AAA-проєктах, таких як Far Cry: New Dawn та Watch Dogs: Legion.
- Виявляв, аналізував і документував дефекти.
Community Manager | Junior QA Tester
Enixan Entertainment
IT
2 роки 8 місяців
01.2016 - 08.2018
- Виконував функціональне та регресійне тестування онлайн-ігор, інтегрованих у соціальні мережі.
- Проводив API-тестування у 5+ веб-іграх.
- Створював тікети, тест-кейси та користувацькі інструкції.
Навички: кросбраузерне тестування · тестування веб-ігор · тестування ігрового балансу · регресійне тестування · Smoke-тестування · комунікація в соціальних мережах
Ключова інформація
- Python
- OOP
- Unit testing
- JavaScript
- HTML
- CSS
- Flask
- SQLAlchemy
- SQLite
- Git
- Localization Testing
- Agile methodologies
- Slack
- JIRA
- Trello
Навчався в 1 закладі
ВМУРоЛ Украина
Економіки і Менеджменту
2012
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
MasterSchool GmbH, Automation QA
- Developed expertise in Python, SQL, Flask, unit testing, and Agile methodologies through hands-onprojects and collaborative QA engineering coursework.
- Specialized in Automated QA, with practical experience in Selenium, Playwright, Pytest, and unittestframeworks.
- Strong background in OOP, HTML, CSS, and modern testing practices (BDD/TDD, CI/CD integration).
- Applied QA skills to end-to-end testing, API testing, and UI automation in real-world project scenarios.
Додаткова інформація
Summary
QA Engineer із значним досвідом тестування ігор. Виконував 300+ тест-кейсів на кожен проєкт, виявляючи та відстежуючи понад 100 багів для їх оперативного усунення. Захоплююся автоматизацією та програмуванням, активно розвиваю навички через воркшопи та хакатони. Розробив Book Alchemy з використанням Flask, SQLAlchemy та JavaScript, демонструючи повноцінну full-stack компетентність.
Владислав Володимирович
Владислав Володимирович
Тестувальник

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 дні тому