Працювала в 7 компаніях   17 років 6 місяців

Інше, Промисловість та Виробництво, Консалтинг / Аудит, Страхування, Банки, Оборонна промисловість

.

.

Інше

1 місяць

10.2025 - 10.2025

Вітаю! Мене звати Катерина. Мій професійний фундамент — багаторічний досвід у бухгалтерії, який сформував системне мислення, високий рівень відповідальності та вміння працювати з документами, фінансами й дедлайнами. Це дозволить мені ефективно координувати робочі процеси та вибудовувати чітку взаємодію з підрядниками і клієнтами. Я уважна до деталей, організована та стресостійка, вмію працювати в умовах багатозадачності й форс-мажорів, зберігаючи контроль домовленостей і результатів. Мій досвід дає змогу швидко адаптуватися до нових процесів, самостійно включатися в роботу та стабільно підтримувати її без потреби в постійному контролі. Буду рада обговорити можливість долучитися до вашої команди та зробити свій внесок у її ефективну й результативну роботу. Дякую за увагу до моєї кандидатури.

Бухгалтер

ТОВ "АГРОПОЛІССЯ 2017"

Промисловість та Виробництво

8 місяців

05.2024 - 12.2024

Виробництво виробів з деревини (паливні гранули тощо) - Ведення обліку виробництва: рах. 20, 23, 25, 26. - Формування повного пакета документів з реалізації (рах. 361): договори, специфікації, рахунки, видаткові накладні, ТТН, акти наданих послуг. - Облік взаєморозрахунків із покупцями, комунікація з контрагентами, формування та підписання актів звірки. - Надсилання первинних документів контрагентам через сервіси електронного документообігу та поштові служби. - Контроль документообігу та наявності повернених (підписаних) документів від покупців. - Контроль правильності та своєчасності формування податкових зобов’язань з ПДВ (рах. 643); підготовка, реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування. - Контроль правильності та своєчасності відображення податкового кредиту (рах. 644). - Розрахунок та прогнозування податкового навантаження. - Формування та подання податкової декларації з ПДВ.

Бухгалтер

ТОВ "КРЕАТИВНИЙ КВАРТАЛ-КИЇВ.1" (Creative Quarter)

Консалтинг / Аудит

9 місяців

02.2020 - 10.2020

Креативна мережа коворкінгів (оренда) - Ведення та обробка первинної документації по рахунку 631 (рахунки, видаткові накладні, ТТН, акти наданих послуг). - Контроль документообігу та правильності оформлення первинних документів відповідно до чинного законодавства, відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку. - Облік взаєморозрахунків з постачальниками, комунікація з контрагентами, формування та підписання актів звірки. - Ведення та актуалізація довідника контрагентів, контроль наявності та коректності договорів. - Виписка довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей. - Облік вхідного ПДВ, контроль правильності та своєчасності формування податкового кредиту (рах. 644), проведення податкових накладних та розрахунків коригування. - Відправка та отримання документів через сервіси електронного документообігу та поштові служби. - Виконання інших доручень головного бухгалтера.

Бухгалтер

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ"

Інше

8 років 2 місяці

12.2008 - 01.2017

(Сфера послуг з організації харчування (виробництво)) - Підготовка звітів щодо залишків та оборотів по рахунках для керівництва. - Узгодження платежів із керівництвом компанії. - Формування платіжних доручень, їх відправка та контроль виконання. - Відображення вхідних та вихідних платежів у 1С. - Підготовка, формування та подання пакету документів для відкриття та пролонгації кредитних ліній і депозитів. - Комунікація з працівниками банківських установ. - Ведення та обробка первинної документації (рах. 631): рахунки, видаткові накладні, ТТН, акти наданих послуг. - Контроль правильності оформлення первинних документів відповідно до чинного законодавства та відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку. - Облік взаєморозрахунків із постачальниками, комунікація з контрагентами, формування актів звірки. - Ведення та актуалізація довідника контрагентів, контроль наявності договорів. - Оформлення довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей. - Облік вхідного ПДВ, контроль своєчасного та коректного формування податкового кредиту (рах. 644), проведення податкових накладних і розрахунків коригування. - Відправка документів контрагентам через сервіси електронного документообігу та поштові служби. - Звірка бухгалтерського та складського обліку. - Виконання інших доручень головного бухгалтера.

Бухгалтер - касир

ЗАТ "Страхова компанія "Статус"

Страхування

4 місяці

07.2008 - 10.2008

- Ведення каси та касової книги. - Приймання, видача та забезпечення збереження грошових коштів. - Оформлення прибуткових і видаткових касових ордерів. - Проведення розрахунків з підзвітними особами. - Формування платіжних доручень, їх відправка та контроль виконання. - Відображення вхідних та вихідних платежів у 1С. - Взаємодія з працівниками банківських установ. - Супровід зарплатного проєкту (оформлення та обслуговування карткових рахунків). - Оформлення довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей.

Економіст відділення банку

АКБ "ТРАНСБАНК"

Банки

8 місяців

12.2007 - 07.2008

(Відділ обслуговування юридичних осіб) - Відкриття, ведення та супроводження рахунків юридичних осіб. - Забезпечення високої якості обслуговування та підтримання рівня задоволеності клієнтів. - Консультування клієнтів щодо банківських продуктів і послуг. - Приймання, перевірка та проведення платіжних доручень.

Економіст транспортного підрозділу. Документознавець.Оператор ПК

Державна акціонерна холдингова компанія "АРТЕМ"

Оборонна промисловість

6 років 9 місяців

04.2001 - 12.2007

(Планово-економічний відділ транспортного підрозділу) період роботи з 01.09.2005 по 30.11.2007 - Складання фактичного кошторису витрат підрозділу, аналіз його виконання. - Розрахунок собівартості транспортних послуг. - Підготовка звіту щодо роботи автотранспорту. - Облік та аналіз витрат з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів на СТО. - Облік палива: аналіз споживання, розрахунок середньої вартості за видами. (Відділ інформаційних технологій) працювала на посаді Документознавець. Оператор ПК період роботи з 01.04.2001 по 31.08.2005

Ключова інформація

Досвідчений користувач ПК, Microsoft Office, Internet, впевнений користувач 1С:8.2, Платформа BAF, МEDoc, Електронний кабінет платника, Система Клієнт-Банк, Інтернет-банкінг. Наявність посвідчення водія категорії "В"

Навчалась в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Економіка та управління, Менеджмент організацій

2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Міжнародна Aкадемія Астрології Ілони Сахарової (Професійна астрологія. Базовий курс)

2024

Школа ринкової економіки МП "ЛІТ", Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю "Бухгалтер-економіст. Головний бухгалтер."

2010

Додаткова інформація

Додатковий досвід

Адміністратор салону краси (підробіток):
- Координація роботи салону: запис клієнтів, формування графіків майстрів, контроль щоденних робочих процесів.
- Ведення каси: розрахунок з клієнтами, облік оплат, формування виплат майстрам.
- Забезпечення високого рівня клієнтського сервісу: консультування, супровід клієнтів, робота з відгуками та зворотним зв’язком.
- Вирішення організаційних питань, підтримання стандартів сервісу та порядку в салоні.

Додатковий досвід

Байєр/спеціаліст з викупу та доставки товарів з іноземних сайтів (самозайнята діяльність):
- Пошук і підбір товарів на міжнародних онлайн-платформах, аналіз асортименту та цінових пропозицій.
- Оформлення замовлень, комунікація з продавцями щодо умов відправлення, наявності товару та деталей доставки.
- Контроль логістичного процесу: відстеження відправлень, консолідація посилок, розрахунок кінцевої вартості та термінів доставки.
- Робота з міжнародними платіжними сервісами та транспортними компаніями.
- Консультація клієнтів щодо вибору товарів, умов викупу та отримання замовлень.

Катерина

Проектний менеджер. Project manager. Координатор

Київ

40 000 грн

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому