Працювала в 1 компанії 3 роки
IT
Customer support representative
Helpware
IT
2 роки 11 місяців
09.2022 - 08.2025
• Handle customer complaints by offering appropriate solutions and following up to ensure resolution.
• Communicate with customers through various channels, including chat, ticket, live chat and email.
• Maintain accurate records of customer interactions, transactions, and feedback.
• Trained and mentored new agents to improve team performance and quality standards.
• Enter and update data in CRM systems and other online platforms.
• Manage multiple tasks efficiently while prioritizing urgent customer requests.
• Consistently achieved 95-100% QA scores and reduced average resolution time by 25%.
Ключова інформація
I am an experienced customer support representative delivering excellent KPI results, my background in an outsourcing company with international clients. I specialize in resolving customer issues quickly, handling complaints effectively, and ensuring a smooth customer experience.
In my previous role, I assisted website/app users by answering inquiries, resolving issues and disputes, handling high-value transactions, and following up on complaints. I communicated with customers through chats, live chats, tickets, and emails. I also trained and mentored new agents to improve team performance and quality standards. Consistently achieved 95-100% QA scores and reduced average resolution time by 25%.
I am a strong communicator, a team player, and always eager to learn. Looking to grow into a higher role, I want to use my skills to improve processes and enhance service quality.
Skills:
-Customer Support & Conflict Resolution
-CRM & Data Management (Playvox, Ticketron, Confluence, BambooHR)
-Communication & Team Collaboration (Slack, Teams, Jira, Trello)
-Process Optimization & Training agents
-Microsoft Office & Google Workspace
-Problem Solving, multitasking, teamwork, attention to details, analytical skills
-Tools: Textexpander, Magical, Grammarly, VPN, Canva.
Навчалась в 1 закладі
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
finance, banking and insurance with in-depth study of foreign languages
2022
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Іспанська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Fundamentals of managing teams and projects in IT
Efficient presentations
English for business and entrepreneurship
English for media literacy
Business English
Basics of project management
English for career growth
Додаткова інформація
Особисті якості
Anastasiia
Anastasiia
senior customer support representative

Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 1 день тому