Працювала в 7 компаніях   13 років 7 місяців

Транспорт та Логістика, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

заступник директора

Назву компанії приховано

Транспорт та Логістика

7 років 5 місяців

08.2018 - до теперішнього часу

  • Планирование и организация своей работы
  • Соблюдение установленных процедур и стандартов качества
  • Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
  • Адаптация к новым условиям работы
  • Осуществление контроля за качеством выполняемых работ и процессов
  • Управление временем и умение работать с высокой нагрузкой
  • Соблюдение корпоративной культуры и ценностей
  • Установление приоритетов для эффективного выполнения задач
  • Внедрение нововведений для улучшения процессов и результативности работы
  • менеджер служби підрозділу управління найманим транспортом

    Назву компанії приховано

    Транспорт та Логістика

    1 рік 9 місяців

    11.2016 - 07.2018

    На посаді менеджера служби підрозділу управління найманим транспортом я відповідав за планування та організацію власної роботи, впровадження нововведень для покращення процесів та результативності. Здійснював контроль за якістю виконуваних робіт та процесів, встановлював пріоритети для ефективного виконання завдань. Постійно навчався та розвивав професійні навички, а також адаптувався до нових умов роботи. Управляв часом та працював з високим навантаженням, дотримуючись установлених процедур та стандартів якості, а також корпоративної культури та цінностей.

    старший фахівець служби підрозділу управління власним транспортом

    Назву компанії приховано

    Транспорт та Логістика

    2 місяці

    11.2016 - 12.2016

    У ролі старшого фахівця служби підрозділу управління власним транспортом я планував та організовував свою роботу, постійно підвищував свої професійні навички, дотримувався встановлених процедур і стандартів якості. Також було важливо дотримуватися корпоративної культури та цінностей компанії, що сприяло ефективній роботі та спільним досягненням цілей.

    обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

    Назву компанії приховано

    Транспорт та Логістика

    11 місяців

    01.2016 - 11.2016

    Управляла процесом реєстрації бухгалтерських даних, забезпечуючи точність та вчасність введення інформації. Аналізувала та виправляла помилки в обліковій документації для забезпечення відповідності стандартам. Розробляла та впроваджувала ефективні процедури обліку, що призвели до підвищення продуктивності роботи відділу. Співпрацювала з аудиторами та іншими відділами для забезпечення високої якості фінансової звітності.

  • Планирование и организация своей работы
  • Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
  • Управление временем и умение работать с высокой нагрузкой
  • Установление приоритетов для эффективного выполнения задач
  • обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

    Назву компанії приховано

    Транспорт та Логістика

    1 рік 10 місяців

    04.2014 - 01.2016

    Під час моєї роботи я здійснював планування та організацію робочих процесів, встановлював пріоритети для ефективного виконання завдань. Постійно підтримував свої професійні навички через навчання та розвиток. Дотримувався встановлених процедур та стандартів якості, а також корпоративної культури та цінностей.

    обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

    Назву компанії приховано

    Транспорт та Логістика

    7 місяців

    10.2013 - 04.2014

    У мої обов'язки як обліковця з реєстрації бухгалтерських даних входило ведення точного обліку фінансових операцій, підготовка та аналіз первинних документів, складання звітності згідно законодавства, а також взаємодія з аудиторами та податковими органами. Я успішно вирішував завдання з оптимізації облікових процесів, що дозволило підвищити ефективність роботи відділу бухгалтерії. Мої старання допомогли підвищити рівень точності та надійності фінансової звітності компанії.

    член бригади ресторану та інструктор з навчання

    Назву компанії приховано

    Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

    1 рік 4 місяці

    02.2007 - 05.2008

    У мої обов'язки як члена бригади ресторану входило забезпечення високої якості обслуговування гостей, координація роботи персоналу та контроль за дотриманням стандартів безпеки та санітарії. Я також виконував обов'язки інструктора з навчання, де успішно організовував навчальні заходи та надавав професійні консультації співробітникам. Мої зусилля сприяли підвищенню рівня обслуговування та покращенню навичок персоналу, що позитивно вплинуло на репутацію ресторану.

    Ключова інформація

    Організація та контроль процесів в підрозділі,

    перевірка роботи працівників, їх ефективність

    участь у розробці підвищення ефективності підприємства

    заміщення директора уразі його відсутності

    контроль та ведення внутрішніх регламентів, правил охорони праці, пожежної безпеки

    організація, закупка та забезпечення матеріальними ресерсами офісний персонал

    ведення документації, складання звітів, підготовка пакетів документів для різних установ (банківських, державних та інших)

    ведення кадрового та військового обліку на підприємстві, забезпеченя закриття своєчасних кадрових питань, підбір, адаптація та розвиток кадрів, організація навчання

    вирішення конфліктних ситуацій, мотивація працівників

    контроль за дотриманням трудової дисципліни

    взаємодія з партнерами, постачальниками

    підготовка офіційних листів, звернень до партнерів

    ведення звіту по підприємству, аналіз логістичних витрат виведення чистого прибутку в управлінській діяльності, виведення прибутку окремих тз

    Контроль за оформленням ттн, сертифікатів, дозволів

  • Стресcоустойчивость
  • Внимание к деталям
  • Самоорганизованность
  • Дисциплинированность
  • Пунктуальность
  • Навчалась в 2 закладах

    Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

    менеджмент

    2012

    Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

    соціологія

    2010

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Курси, тренінги, сертифікати

    Кадровий облік

    2019

    Кадрова служба

    Кадрова служба її місце в системі управління персоналом і структурі компанії.Основні нормативні документи, що регулюють роботу по веденню кадрового діловодства в організації.Кадровий аудит.Внутрішні регламентуючі документи по роботі з персоналом (положення про кадрову службу, посадові інструкції та ін.)Організаційна структура підприємства її призначення. Штатний розпис.Призначення, особливості складання та затвердження штатного розпису.Внесення до нього змін.Практична робота зі складання та затвердження штатного розпису.Документи по обліку кадрів. Карточка П2. Особова справа працівника Ведення кадрів журналів. Строки зберігання кадрових документів. Трудові та цивільно-правові договори їх відмінності та практика застосування. Документи, необхідні при оформленні на роботу. Процедура прийому нового працівника. Практична робота по прийому на роботу. Правила ведення трудових книжок працівників. Класифікатор професій правила його використання. Т

    Додаткова інформація

    Компьютерные навыки

    Гугл таблиці, ексель, ворд, 1с, вчасно, медок ( початковий)

    Увлечения и интересы

    Саморозвиток, собаки, епоксидна смола та обробка деревини

    Личные качества

    Самоорганізованість, відповідальність, уважність до деталей

    Анонімний пошукач

    заступник директора

    Бровари, Київська область

    45 000 грн

    38 років

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 1 місяць тому