Працював в 2 компаніях   5 років 5 місяців

Фінансові послуги, Медицина та Охорона здоров'я

Sales manager,Team Leader

Wintrade

Фінансові послуги

3 роки 8 місяців

12.2021 - 07.2025

• Керував командою операторів call-центру, координуючи щоденні операції та забезпечуючи досягнення ключових показників ефективності, що сприяло виконанню планів щомісяця.
• Проводив аналіз ефективності роботи call-центру ідентифікуючи слабкі місця та впроваджуючи покращення, які підвищили продуктивність команди.
• Займався підбором та навчанням персоналу.
• Забезпечував технічну підтримку call-центру для безперебійної роботи систем та швидкого вирішення інцидентів.
• Організував регулярні наради та тренінги для професійного зростання.
• Розробив та впровадив мотиваційні програми, включаючи бонусні системи та командні заходи, що підвищили рівень задоволеності співробітників і покращило результати та зменшили плинність кадрів.

Менеджер

«Оксія»

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 8 місяців

03.2020 - 11.2021

Замовлення та оплата продукції, організація доставки з-за кордону, підготовка документів для розмитнення, обробка бухгалтерських звітів, переклади інструкцій препаратів, підготовка паперів реєстрацій торгових марок.

Ключова інформація


• Мультизадачність
• Позитивне ставлення
• Організаторські здібності
• Увага до деталей
• Microsoft office,zendesk,zoiper,acrobat, medoc, дпс, соната, 1с,з компьютером на ти)

Навчався в 1 закладі

Білоцерківський національний аграрний університет

Лінгвістика,перекладач (англ.мова)

2009

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Жив у США 5 років

Російська

рідна

Українська

середній

Ігор Сергійович

Customer Support Manager

Київ

37 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому