Працював в 1 компанії 16 років
Інтернет
Контент-менеджер, копірайтер
Фрилансер на проєктах
Інтернет
15 років 11 місяців
01.2010 - до теперішнього часу
Наповнення сайтів, написання унікальних текстів, пошук і введення даних у CRM, робота з економічними показниками компаній, побудова таблиць, графіків, налаштування та обслуговування систем обліку.
- Є досвід створення облікових CRM/ERP систем з нуля на конструкторі баз даних (клієнти, послуги/товари, замовлення, фінанси, звіти/аналітика).
- Впровадження та налаштування оперативного управлінського, фінансового обліку (замість Excel/Google Sheets).
- Навички та досвід роботи (без програмування на php/js) з комерційними платформами Terrasoft (Creatio), OneBox, Odoo, Bubble.io, а також з іншими (менш популярними конструкторами систем обліку) — від ідеї до повного впровадження відповідно до вимог і бізнес-процесів компанії.
Детальніше — під час особистого спілкування.
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Є досвід роботи зі створення сайтів, лендінгів, інтернет-магазинів на WordPress (базовий рівень, без програмування, з використанням плагінів і конструкторів сторінок).
- Крім того, маю досвід впровадження CRM-систем та автоматизації діяльності компаній.
Особисті якості
Відповідальність, аналітичний склад розуму, досвід роботи в різних сферах, цілеспрямованість, терпіння, ввічливість, акуратність, старанність, організаторські здібності, комунікабельність, оперативність, ініціативність, швидке навчання.
Александр
Александр
Контент-менеджер-копірайтер (ТІЛЬКИ ВІДДАЛЕНО!)

Київ
Готовий переїхати: Одеса, Дніпро, Запоріжжя
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому