Працювала в 3 компаніях 10 років 7 місяців
IT, Телекомунікації / Зв'язок, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Агент з постачання
Jabil
IT
4 роки 4 місяці
09.2021 - до теперішнього часу
Оформлення замовлень, контроль термінів і якості поставок, ведення документації, взаємодія з логістикою, бухгалтерією та складами.
Мої дії сприяли оптимізації ланцюга постачання та забезпечували надійність постачальних відносин.
Procurement Agent:
Order processing, monitoring delivery timelines and quality, handling documentation, and coordinating with logistics, accounting, and warehouse teams.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Планування та організація своєї роботи
• Працюю з SAP,Excell .
Мої дії сприяли оптимізації ланцюга постачання та забезпечували надійність постачальних відносин.
Procurement Agent:
Order processing, monitoring delivery timelines and quality, handling documentation, and coordinating with logistics, accounting, and warehouse teams.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Планування та організація своєї роботи
• Працюю з SAP,Excell .
Менеджер по роботі з клієнтами
Hutchinson London
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки
09.2018 - 08.2021
Offer solutions to customers with general mobile or network queries.
Drive customer experience by engaging in great conversations with customers and ensuring they leave the store happy.
Matching products and services to our customer’s needs, and selling them our amazing state of the art products and services.
Achieving personal and store KPI’s
Discovery sessions
Teaching and providing tech support to the people who would loved to learn and connect them to their loved ones.
Working with the web/live chat supporting people with their queries all aroundш the world.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування
Drive customer experience by engaging in great conversations with customers and ensuring they leave the store happy.
Matching products and services to our customer’s needs, and selling them our amazing state of the art products and services.
Achieving personal and store KPI’s
Discovery sessions
Teaching and providing tech support to the people who would loved to learn and connect them to their loved ones.
Working with the web/live chat supporting people with their queries all aroundш the world.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування
Head Supervisor
Vietcafe, London
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 років 10 місяців
06.2015 - 03.2021
Ключова інформація
Комунікація з клієнтами
• Стресостійкість
• Здатність до прийняття рішень
• Організованість
• Проактивний підхід
• Стресостійкість
• Здатність до прийняття рішень
• Організованість
• Проактивний підхід
Навчалась в 1 закладі
УжНУ
англійська мова та література
Ужгород, 2014
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Угорська
вільно
Українська
вільно
Adriana
Adriana
Менеджер по роботі з клієнтами

Ужгород
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому