Працював в 1 компанії 1 рік 9 місяців
Інше
3d artist
---
Інше
1 рік 9 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
Ключова інформація
Технічні:
Sculpting
Retopology
UV Mapping
Texturing (Base Color, Roughness, Normal, Height)
Baking (Normal, AO, Curvature та ін.)
Rigging (базовий)
Skinning / Weight Painting
Підготовка low-poly для ігрових рушіїв
DDS конвертація (BC7)
Програмне забезпечення:
Blender (моделювання, освітлення, UV, матеріали)
Substance Painter (текстурування, baking, маски)
Materialize (генерація карт)
GIMP (обробка текстур, альфа-канали)
Маю високу стресостійкість, швидко адаптуюсь до нових завдань, уважно ставлюсь до фідбеку.
Володіє мовами
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Свій розділ
Захоплення: створення 3D-моделей, броні та одягу для персонажів. Працюю над персональними проєктами в жанрах фентезі, постапокаліпсису, кібертроніки.
Особисті якості: самостійний, відповідальний, постійно вдосконалюю навички. Прагну зробити кожен проєкт кращим за попередній.
Досвід: понад 2000 годин у Blender.
Опубліковані моди для Skyrim на NexusMods: https://next.nexusmods.com/profile/Tofetsky/mods
Ціль: знайти роботу, яка дозволить зростати у 3D-арті та реалізовувати власні ідеї.
Портфоліо: https://www.artstation.com/tofetsky
Наразі працюю над новими проєктами, які планую опублікувати найближчим часом.
Станислав
Станислав
3d artist

П'ятихатки
Готовий переїхати: Київ, Дніпро
проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому