Працювала в 5 компаніях   11 років 1 місяць

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для населення - інше

Агентка з постачання

ФУД ФАКТОРІ, ТОВ

FMCG

5 місяців

07.2025 - 11.2025

Професійні навички: ведення перемовин з постачальниками, пошук та оцінка нових постачальників, аналіз цін та формування оптимальних умов закупівель, знання ринку та категорій товарів, ведення закупівельної документації, контроль поставок і термінів, робота з договорами та комерційними пропозиціями, оптимізація складських запасів, стратегічне планування закупівель, аналіз комерційних пропозицій, здатність працювати з великими обсягами даних, вміння вести професійні переговори, ділова переписка, побудова довгострокових відносин з постачальниками.

Помічник керівника

Relive balance

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 4 місяці

03.2020 - 06.2025

Комунікація з клієнтами/партнерами, підтримання якісного сервісу. оформлення баз даних. участь у командних нарадах, плануваннях. розробка контент - стратегії для соціальних мереж згідно з цілями бренду. робота з брендом: позиціонування, розвиток фірмового стилю, комунікації. співпраця з партнерами, агентствами та підрядниками. створення та публікація контенту, робота з аудиторією facebook, instagram. робота з блогерами та лідерами думок (інфлюенс - маркетинг) . пошук кандидатів на відкриті вакансії через різні канали. організація і проведення співбесід з кандидатами, координація зустрічей з керівником. допомога новим співробітникам у адаптації. організація роботи офісу: забезпечення комфортних умов праці, контроль порядку, матеріально - технічного забезпечення. комунікація з постачальниками та підрядниками: замовлення канцтоварів, оргтехніки, послуг. вирішення поточних адміністративних питань

Адміністратор

Закревського 47, медичний центр

Медицина та Охорона здоров'я

5 місяців

10.2020 - 02.2021

Організація щоденної роботи медичного центру. зустріч та реєстрація пацієнтів, ведення запису на прийом. ведення електронної бази пацієнтів, контроль заповнення медичної документації. консультація клієнтів щодо послуг центру, тарифів, акцій. робота з crm - системою (запис, нагадування, облік)

Помічник керівника

Сучасні біотехнології україни

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 3 місяці

09.2016 - 11.2019

Організація та координація робочого графіка керівника (зустрічі, дзвінки) . ведення ділового листування, підготовка презентацій, звітів та документів. комунікація з партнерами, клієнтами та підрядниками. контроль виконання доручень керівника та звітність за ними. організація ділових зустрічей, переговорів, участь у переговорах за потреби. підготовка та оформлення внутрішніх документів (накази, розпорядження тощо) . контроль за дотриманням дедлайнів у проєктах, нагадування про важливі події. робота з конфіденційною інформацією. підбір персоналу: розміщення вакансій, проведення співбесід, адаптація нових працівників. організація та контроль навчання співробітників, передача інструкцій і стандартів роботи. організація корпоративних заходів. адміністративне управління офісом: замовлення канцтоварів, води, технічна підтримка, зв'язок з орендодавцем, сервісними компаніями

Менеджер з адміністративної діяльності

Тов Асмуд

Послуги для населення - інше

2 роки 2 місяці

08.2014 - 09.2016

Організація та контроль роботи покоївок, працівників клінінгу, технічного персоналу. щоденна перевірка чистоти номерів, громадських зон, конференц - залів, ресторанів, санітарних приміщень згідно зі стандартами готелю. складання графіків змін і ведення табелів обліку робочого часу персоналу. навчання нових співробітників, проведення інструктажів з техніки безпеки, стандартів якості та корпоративної етики. ведення обліку мийних засобів, інвентарю. комунікація з адміністраторами, рецепцією, відділом обслуговування гостей для оперативного вирішення питань. складання звітності та контроль виконання норм і kpi з прибирання

Ключова інформація

Microsoft Office

Google Workspace

Canva

Ведення CRM

Відповідальність

Організованість

Уважність

Самостійне прийняття рішень

Здатність до навчання

Аналітичне мислення

Управління проєктами

Організація заходів

Створення контенту

Робота з блогерами

Навчалась в 1 закладі

Університете менеджменту освіти управління персоналом та економіка праці

Управління персоналом та економіка праці

2012

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Освітня система "грані багатства"

2017

Бізнес студія staff

2012

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність, організованість, уважність, самостійне прийняття рішень, здатність до навчання, аналітичне мислення, управління проєктами, організація заходів, створення контенту, робота з блогерами

Особисті якості

Вважаю себе відповідальною, чесною та стресостійкою людиною. вмію швидко адаптуватися до нового середовища, люблю порядок у роботі та чітку комунікацію. уважна до деталей, пунктуальна, легко знаходжу спільну мову з людьми. ціную взаємоповагу, довіру та командну роботу. завжди прагну розвитку як у професійному, так і в особистісному плані. мені важливо відчувати, що моя робота має сенс і приносить користь. в роботі орієнтуюсь на результат і якість виконання завдань. вважаю, що кожна ситуація це досвід, з якого можна зробити висновки і стати кращим. серед життєвих принципів чесність, відповідальність і прагнення до балансу між роботою й особистим життям. вимоги до місця роботи: стабільність, прозорі умови, гідна оплата праці, повага до працівників і можливість професійного росту

Аліна

Менеджер

Київ

Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район

35 000 грн

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 19 годин тому