Працювала в 5 компаніях   25 років 4 місяці

Нерухомість та Девелопмент, Освіта, Медицина та Охорона здоров'я

Фінансовий директор

Інвестиційна компанія

Нерухомість та Девелопмент

3 роки 11 місяців

02.2022 - до теперішнього часу

Досягнення:

Розроблено, впроваджено та автоматизовано з "нуля":

  • Управлінський облік, на базі 1С (включаючи бюджетування) та звітів в Google таблицях для можливості стратегічного планування на декілька років;
  • Розроблені та впроваджені бізнес-процеси та положення;
  • Впровадження управлінського обліку в CRM системі.

Основні обов'язки:

  • Організація бізнес-процесів фінансової діяльності компанії, та їх інтеграція в CRM систему (Terrasoft Creatio) та 1С;
  • Впровадження управлінського обліку (бюджетування, податкове планування, контроль доходів і витрат);
  • Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
  • Підготовка консолідованої звітності;
  • Налагодження та автоматизація бізнес процесів;
  • Розробка та впровадження управлінської звітності (Cash Flow, P&L та ін.);
  • Надання управлінських звітів та розробка і формування звітів за вимогами власників;
  • Управління грошовими потоками;
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.

Фінансовий директор

Група компаній DEC та Study UA

Освіта

3 роки 6 місяців

01.2018 - 06.2021

Досягнення:

Розроблено, впроваджено та автоматизовано:

  • Управлінський облік, на базі 1С (включаючи бюджетування);
  • Звіти про рух грошових коштів (Cash Flow);
  • Звіти рентабельності структурних підрозділів (бізнес-одиниць).

Основні обов'язки:

  • Організація та вдосконалення бізнес-процесів фінансової діяльності компанії, та їх інтеграція в 1С;
  • Впровадження управлінського обліку на базі програми 1С.8;
  • Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
  • Оптимізація, аналіз і контроль витрат компанії (бюджетування, податкове планування, контроль доходів і витрат);
  • Організація і контроль управлінського обліку та підготовка консолідованої звітності для власників;
  • Організація бюджетного процесу, контроль та аналіз виконання бюджету;
  • Методологічний супровід процесів бюджетування в розрізі бізнес-одиниць (БО) за центрами фінансової та операційної відповідальності (ЦФВ, ЦОВ);
  • Розробка та впровадження управлінської звітності (Cash Flow, P&L та ін.);
  • Оперативне управління та аналіз виконання бюджету за звітний період;
  • Консолідація бюджету компанії в цілому і в розрізі бізнес-одиниць на річній, квартальній і щомісячній основі;
  • Надання управлінських звітів власникам з аналізом і супроводом причин відхилень;
  • Управління грошовими потоками (включаючи іноземну валюту) та оборотним капіталом, активами, пасивами, дебіторською та кредиторською заборгованістю;
  • Робота з банками по валютних операціях (формування повного пакету документів і т.і.);
  • Підготовка звітів про ліквідність і рентабельність по компанії в цілому і в розрізі бізнес-одиниць;
  • Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.

Керівник відділу фінансового контролінгу та стратегічного розвитку

Isida IVF

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 9 місяців

05.2012 - 01.2018

Досягнення:

Розроблено та впроваджено нові методичні документи (політики, положення).Деталізували та автоматизували процес бюджетування (написання ТЗ для 1С).

Розроблено, впроваджено та автоматизовано:

  • проект документообігу для повернення коштів клієнту;
  • проект онлайн-платежів (інтеграція платіжної системи PayMaster в 1С);
  • звіт про прибутковість структурних підрозділів;
  • система фінансової мотивації, заснована на KPI.

Основні обов'язки:

  • Організація управлінської звітності для внутрішнього використання;
  • Формування звітів руху фінансових потоків (P&L, Cash Flow);
  • Аналіз рентабельності в розрізі бізнес напрямків;
  • Взаємодія з банками з питань кредитування;
  • Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
  • Організація бюджетного процесу, контроль та аналіз виконання бюджету;
  • Реалізація проектів автоматизації за основними напрямками діяльності відділу;
  • Розробка та впровадження внутрішніх процедур та інструкцій щодо діяльності компанії (включаючи облікову політику, бюджетні положення).

Провідний спеціаліст фінансового відділу, заступник фінансового директора.

Національні компанії - холдинг

Нерухомість та Девелопмент

3 роки 5 місяців

08.2008 - 12.2011

Досягнення:

Розробили фінансову структуру та впровадили ERP-систему.


Основні обов'язки:

  • Налаштування та впровадження управлінського обліку на базі програми 1С.8;
  • Впровадження ERP-системи;
  • Розробка фінансової структури компанії, написання внутрішніх процедур та інструкцій (облікова політика, бюджетні положення, інструкції про взаємодію структурних підрозділів);
  • Постановка, реалізація та контроль виконання технічних завдань (автоматизація платіжного календаря, формування бюджетів Cash Flow за сегментами (підрозділи, бізнес-одиниці, юридичні особи тощо), формування реєстрів платіжних заявок тощо);
  • Аналіз фінансових показників.

Головний бухгалтер, внутрішній аудитор, в.о. фінансовий директор..

Національні компанії

Нерухомість та Девелопмент

8 років 11 місяців

10.1999 - 08.2008

Основні обов'язки:

  • Організація та ведення бухгалтерського, податкового обліку та звітності;
  • Розробка та впровадження системи єдиного фінансового планування та управлінського обліку, консолідації звітності підприємств, що входять до бізнес-системи;
  • Розробка та впровадження системи контролю за грошовими потоками компанії (складання графіків руху грошових коштів, плановий/фактичний контроль);
  • Казначейські операції з розподілу коштів відповідно до бюджетів, аналізу ефективності використання коштів;
  • Налаштування управлінського обліку, здійснення контролю за виконанням фінансових планів (відповідність показникам контролю доходів та лімітам витрат - план/факт/аналіз виконання).

Ключова інформація

  • Впровадження управлінського обліку на базі системи ERP та 1С.8;
  • Розробка фінансової структури компанії з нуля;
  • Розробка та впровадження звітів Cash Flow, P&L з урахуванням специфіки підприємства;
  • Організація та методологічний супровід бюджетного процесу та його виконання;
  • Взаємодія з банками з питань кредитування та міжнародних транзакцій;
  • Розробка та впровадження внутрішніх бізнес-процесів та інструкцій щодо діяльності компанії (включаючи систему фінансової мотивації персоналу на основі KPI).

Навчалась в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит. Кваліфікація: бухгалтер, фінансовий менеджер.

2002

Київський будівельний технікум

Спеціальність: бухгалтерський облік. Кваліфікація: бухгалтер.

1999

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Creatio Certificate no-code creator (advanced)

2025

Сертифікат - Creatio Certificate no-code creator (advanced) (розробник програмного забезпечення, без коду).

Міжнародна сертифікація професійних бухгалтерів CAP/CIPA (Київ).

2010

CAP - Certified Accounting Practitioner: Сертифікований фахівець з бухгалтерського обліку. Київ)

СIPA - Certified International Professional Accountant: Сертифікований міжнародний професійний бухгалтер).

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • ПК - впевнений користувач;
  • Програми: 1С 7; 1С 8.УТП, ERP - система- BSI та CRM Creatio

Особисті якості

  • Успішно вирішую управлінські та аналітичні задачі;
  • Здатна ефективно працювати в умовах високої динаміки;
  • Ефективно реалізую проекти автоматизації, з залученням зовнішніх програмістів та силами компанії;
  • Успішно реалізовую та впроваджую бізнес-процеси в складній структурі компанії, з чисельними взаємодіями.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорія В.

Євгенія Валентинівна

Фінансовий директор

Київ

44 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому