Працювала в 5 компаніях 25 років 4 місяці
Нерухомість та Девелопмент, Освіта, Медицина та Охорона здоров'я
Фінансовий директор
Інвестиційна компанія
Нерухомість та Девелопмент
3 роки 11 місяців
02.2022 - до теперішнього часу
Досягнення:
Розроблено, впроваджено та автоматизовано з "нуля":
- Управлінський облік, на базі 1С (включаючи бюджетування) та звітів в Google таблицях для можливості стратегічного планування на декілька років;
- Розроблені та впроваджені бізнес-процеси та положення;
- Впровадження управлінського обліку в CRM системі.
Основні обов'язки:
- Організація бізнес-процесів фінансової діяльності компанії, та їх інтеграція в CRM систему (Terrasoft Creatio) та 1С;
- Впровадження управлінського обліку (бюджетування, податкове планування, контроль доходів і витрат);
- Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
- Підготовка консолідованої звітності;
- Налагодження та автоматизація бізнес процесів;
- Розробка та впровадження управлінської звітності (Cash Flow, P&L та ін.);
- Надання управлінських звітів та розробка і формування звітів за вимогами власників;
- Управління грошовими потоками;
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Фінансовий директор
Група компаній DEC та Study UA
Освіта
3 роки 6 місяців
01.2018 - 06.2021
Досягнення:
Розроблено, впроваджено та автоматизовано:
- Управлінський облік, на базі 1С (включаючи бюджетування);
- Звіти про рух грошових коштів (Cash Flow);
- Звіти рентабельності структурних підрозділів (бізнес-одиниць).
Основні обов'язки:
- Організація та вдосконалення бізнес-процесів фінансової діяльності компанії, та їх інтеграція в 1С;
- Впровадження управлінського обліку на базі програми 1С.8;
- Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
- Оптимізація, аналіз і контроль витрат компанії (бюджетування, податкове планування, контроль доходів і витрат);
- Організація і контроль управлінського обліку та підготовка консолідованої звітності для власників;
- Організація бюджетного процесу, контроль та аналіз виконання бюджету;
- Методологічний супровід процесів бюджетування в розрізі бізнес-одиниць (БО) за центрами фінансової та операційної відповідальності (ЦФВ, ЦОВ);
- Розробка та впровадження управлінської звітності (Cash Flow, P&L та ін.);
- Оперативне управління та аналіз виконання бюджету за звітний період;
- Консолідація бюджету компанії в цілому і в розрізі бізнес-одиниць на річній, квартальній і щомісячній основі;
- Надання управлінських звітів власникам з аналізом і супроводом причин відхилень;
- Управління грошовими потоками (включаючи іноземну валюту) та оборотним капіталом, активами, пасивами, дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- Робота з банками по валютних операціях (формування повного пакету документів і т.і.);
- Підготовка звітів про ліквідність і рентабельність по компанії в цілому і в розрізі бізнес-одиниць;
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства.
Керівник відділу фінансового контролінгу та стратегічного розвитку
Isida IVF
Медицина та Охорона здоров'я
5 років 9 місяців
05.2012 - 01.2018
Досягнення:
Розроблено та впроваджено нові методичні документи (політики, положення).Деталізували та автоматизували процес бюджетування (написання ТЗ для 1С).
Розроблено, впроваджено та автоматизовано:
- проект документообігу для повернення коштів клієнту;
- проект онлайн-платежів (інтеграція платіжної системи PayMaster в 1С);
- звіт про прибутковість структурних підрозділів;
- система фінансової мотивації, заснована на KPI.
Основні обов'язки:
- Організація управлінської звітності для внутрішнього використання;
- Формування звітів руху фінансових потоків (P&L, Cash Flow);
- Аналіз рентабельності в розрізі бізнес напрямків;
- Взаємодія з банками з питань кредитування;
- Стратегічний та операційний аналіз результатів діяльності компанії;
- Організація бюджетного процесу, контроль та аналіз виконання бюджету;
- Реалізація проектів автоматизації за основними напрямками діяльності відділу;
- Розробка та впровадження внутрішніх процедур та інструкцій щодо діяльності компанії (включаючи облікову політику, бюджетні положення).
Провідний спеціаліст фінансового відділу, заступник фінансового директора.
Національні компанії - холдинг
Нерухомість та Девелопмент
3 роки 5 місяців
08.2008 - 12.2011
Досягнення:
Розробили фінансову структуру та впровадили ERP-систему.
Основні обов'язки:
- Налаштування та впровадження управлінського обліку на базі програми 1С.8;
- Впровадження ERP-системи;
- Розробка фінансової структури компанії, написання внутрішніх процедур та інструкцій (облікова політика, бюджетні положення, інструкції про взаємодію структурних підрозділів);
- Постановка, реалізація та контроль виконання технічних завдань (автоматизація платіжного календаря, формування бюджетів Cash Flow за сегментами (підрозділи, бізнес-одиниці, юридичні особи тощо), формування реєстрів платіжних заявок тощо);
- Аналіз фінансових показників.
Головний бухгалтер, внутрішній аудитор, в.о. фінансовий директор..
Національні компанії
Нерухомість та Девелопмент
8 років 11 місяців
10.1999 - 08.2008
Основні обов'язки:
- Організація та ведення бухгалтерського, податкового обліку та звітності;
- Розробка та впровадження системи єдиного фінансового планування та управлінського обліку, консолідації звітності підприємств, що входять до бізнес-системи;
- Розробка та впровадження системи контролю за грошовими потоками компанії (складання графіків руху грошових коштів, плановий/фактичний контроль);
- Казначейські операції з розподілу коштів відповідно до бюджетів, аналізу ефективності використання коштів;
- Налаштування управлінського обліку, здійснення контролю за виконанням фінансових планів (відповідність показникам контролю доходів та лімітам витрат - план/факт/аналіз виконання).
Ключова інформація
- Впровадження управлінського обліку на базі системи ERP та 1С.8;
- Розробка фінансової структури компанії з нуля;
- Розробка та впровадження звітів Cash Flow, P&L з урахуванням специфіки підприємства;
- Організація та методологічний супровід бюджетного процесу та його виконання;
- Взаємодія з банками з питань кредитування та міжнародних транзакцій;
- Розробка та впровадження внутрішніх бізнес-процесів та інструкцій щодо діяльності компанії (включаючи систему фінансової мотивації персоналу на основі KPI).
Навчалась в 2 закладах
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Спеціальність: Бухгалтерський облік і аудит. Кваліфікація: бухгалтер, фінансовий менеджер.
2002
Київський будівельний технікум
Спеціальність: бухгалтерський облік. Кваліфікація: бухгалтер.
1999
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
Creatio Certificate no-code creator (advanced)
Сертифікат - Creatio Certificate no-code creator (advanced) (розробник програмного забезпечення, без коду).
Міжнародна сертифікація професійних бухгалтерів CAP/CIPA (Київ).
CAP - Certified Accounting Practitioner: Сертифікований фахівець з бухгалтерського обліку. Київ)
СIPA - Certified International Professional Accountant: Сертифікований міжнародний професійний бухгалтер).
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- ПК - впевнений користувач;
- Програми: 1С 7; 1С 8.УТП, ERP - система- BSI та CRM Creatio
Особисті якості
- Успішно вирішую управлінські та аналітичні задачі;
- Здатна ефективно працювати в умовах високої динаміки;
- Ефективно реалізую проекти автоматизації, з залученням зовнішніх програмістів та силами компанії;
- Успішно реалізовую та впроваджую бізнес-процеси в складній структурі компанії, з чисельними взаємодіями.
Водійське посвідчення
Водійське посвідчення категорія В.
Євгенія Валентинівна
Євгенія Валентинівна
Фінансовий директор

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому