Працювала в 1 компанії 11 місяців
Інше
Бадді
ZNOHUB
Інше
11 місяців
08.2024 - 06.2025
Працювала в ролі бадді для учнів, допомагаючи їм підтримувати мотивацію, ефективно організовувати навчальний процес та почуватися психологічно комфортно під час підготовки до НМТ, а також допомога під час вступної кампанії. Основна мета – не викладати, а бути другом і підтримкою на шляху до результату.
Основні обов’язки:
• Вела постійну переписку з учнями, підтримуючи високий рівень залученості та довіри.
• Обробляла великий обсяг вхідних запитів у чаті, швидко реагуючи на індивідуальні потреби.
• Розробляла контент-план та створювала інтерактивні активності (челенджі, ігри, опитування, квізи, шпаргалки, творчі завдання).
• Аналізувала настрої групи та адаптувала формат комунікації до їхніх змін.
• Забезпечувала регулярний зворотний зв’язок та індивідуальну підтримку учнів.
• Створювала й вела креативний SMM-контент для учнів: писала тексти, оформлювала візуали, запускала інтерактиви (челенджі, опитування, бінго, ігри), що сприяло високій залученості аудиторії та покращенню комунікації в групі.
Навички:
• Планування та організація своєї роботи.
• Дотримання стандартів якості та внутрішніх процедур.
• Управління часом та робота в умовах високого навантаження.
• Гнучкість і вміння адаптуватися до змін.
• Постійний розвиток професійних навичок.
• Встановлення пріоритетів та ефективне виконання завдань.
• Ініціювання змін задля покращення процесів.
• Орієнтація на цінності команди та корпоративну культуру.
• Високі знання з української мови.
• Розуміння стану абітурієнтів під час вступу.
• Знання про тонкощі вступної кампанії.
Основні обов’язки:
• Вела постійну переписку з учнями, підтримуючи високий рівень залученості та довіри.
• Обробляла великий обсяг вхідних запитів у чаті, швидко реагуючи на індивідуальні потреби.
• Розробляла контент-план та створювала інтерактивні активності (челенджі, ігри, опитування, квізи, шпаргалки, творчі завдання).
• Аналізувала настрої групи та адаптувала формат комунікації до їхніх змін.
• Забезпечувала регулярний зворотний зв’язок та індивідуальну підтримку учнів.
• Створювала й вела креативний SMM-контент для учнів: писала тексти, оформлювала візуали, запускала інтерактиви (челенджі, опитування, бінго, ігри), що сприяло високій залученості аудиторії та покращенню комунікації в групі.
Навички:
• Планування та організація своєї роботи.
• Дотримання стандартів якості та внутрішніх процедур.
• Управління часом та робота в умовах високого навантаження.
• Гнучкість і вміння адаптуватися до змін.
• Постійний розвиток професійних навичок.
• Встановлення пріоритетів та ефективне виконання завдань.
• Ініціювання змін задля покращення процесів.
• Орієнтація на цінності команди та корпоративну культуру.
• Високі знання з української мови.
• Розуміння стану абітурієнтів під час вступу.
• Знання про тонкощі вступної кампанії.
Ключова інформація
• Контент-менеджмент
• Креативне мислення
• Ком’юніті менеджмент
• Креативне мислення
• Ком’юніті менеджмент
Навчалась в 1 закладі
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Юридичний факультет, D9 «Міжнародне право»
Чернівці, 2028
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Kamila
Kamila
Direct менеджер

Чернівці
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому