Працювала в 4 компаніях 20 років 2 місяці
Медицина та Охорона здоров'я, Енергетика та Енергоносії
Головний фахівець з фармменеджменту та управління запасами
ДУ "Центр громадського здоров'я МОЗ України"
Медицина та Охорона здоров'я
9 років
09.2016 - 08.2025
Підготовка регулярної звітності з питань управління закупівлями та постачанням лікарських засобів для МОЗ України та донорських організацій (Глобальний фонд для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, USAID тощо)
Координація та надання рекомендацій щодо формування потреби в лікарських засобах для проведення закупівель.
Координація діяльності щодо мінімізації наявних ризиків, пов'язаних із нестачею/надлишком лікарських засобів, термінами придатності, для вчасного прийняття управлінських рішень на регіональному та національному рівнях.
Взаємодія з державними органами/міжнародними/громадськими організаціями, виробниками та постачальниками з питань, пов'язаних з процесом постачання товарів, що надходять як гуманітарна/благодійна допомога, забезпечення логістичних послуг, ведення документації, необхідної для дистрибуції товарів.
Логістичний супровід доставок товарів в країну та до кінцевих набувачів.
Фахівець з державних закупівель
ДУ "Центр громадського здоров'я МОЗ України"
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 10 місяців
12.2014 - 09.2016
- Координація процесу планування закупівель, підготовка річного плану закупівель та внесення змін до нього.
- Забезпечення здійснення закупівель товарів, робіт, послуг та їх супровід на всіх етапах.
- Підготовка і погодження документації конкурсних торгів та інших документів, що стосуються процесу закупівель, надання технічної допомоги замовникам закупівель при формуванні запитів на закупівлі.
- Підготовка порівняльного аналізу пропозицій, написання акцептів та повідомлень за результатами проведених процедур закупівель.
- Укладання договорів, моніторинг їх виконання, забезпечення їх обліку та зберігання.
HR-менеджер
ДУ "Центр громадського здоров'я МОЗ України"
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 3 місяці
09.2012 - 12.2014
- Формування та впровадження кадрової політики.
- Організація процесу відбору та найму персоналу (аналіз ринку праці, участь у розробці технічних завдань, розробка оголошень про відкриті вакансії та їх публікація на спеціалізованих job платформах, прийом резюме від кандидатів, обробка резюме, затвердження коротких списків, запрошення кандидатів, організація та проведення інтерв’ювання кандидатів, онбординг нових співробітників тощо).
- Участь в HR проектах.
- Формування та розроблення організаційної структури, штатного розпису, положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій.
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до чинного законодавства.
- Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін пов'язаних з трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок за запитами.
- Організація ведення табельного обліку робочого часу працівників, облік та оформлення відпусток, лікарняних листів, відряджень.
Економіст з праці
Житомиргаз, ПАТ
Енергетика та Енергоносії
7 років 1 місяць
08.2005 - 09.2012
- Розробка і ведення штатного розпису відповідно до затвердженої структури підприємства, розрахунок нормативної чисельності працівників.
- Нарахування заробітної плати працівникам.
- Облік показників з праці і заробітної плати, їх аналіз, складання встановленої звітності.
- Аналіз ефективності використання трудових ресурсів.
- Контроль за дотриманням штатної дисципліни, за веденням табельного обліку на підприємстві, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат та надбавок до заробітної плати.
Ключова інформація
Досвід роботи у сфері громадського здоров’я, розуміння принципів формування та реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, розробка нормативно-правових актів. Знання законодавства про працю України та публічні закупівлі. Проведення повного циклу рекрутингу, закриття вакансій різного рівня.
Впевнений користувач MS Office. Здатність визначати пріоритети, працювати з великим об’ємом даних та в умовах скорочених дедлайнів. Організованість, проактивність, відповідальність, вміння працювати на результат. Гарні комунікативні та організаторські здібності.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет державної податкової служби україни (університет державної фіскальної служби україни
"Економіка підприємства"
2008
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
вільно
Юлія
Юлія
Фахівець з моніторингу

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому