Працював в 3 компаніях   24 роки 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок

Керівник служби підтримки продажів

ГК СІЛТА

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 3 місяці

02.2022 - до теперішнього часу

Оперативне та стратегічне управління Службою підтримки продажів. Розробка та впровадження KPI. Аналітика продажів з використанням MS PowerBI, впровадження RFM аналізу. Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів. Діагностика та розробка заходів щодо покращення клієнтського досвіду. Постійний тісний контакт з комерційною командою з планування та контролю польових комерційних активностей.Аналіз, оптимізація, автоматизація бізнес-процесів.Наповнення та оновлення клієнтської бази з урахуванням категоризації клієнтів. Впровадження, розвиток CRM CREATIO. Управління розробкою, автоматизація бізнес-процесів на платформі CRM

Директор Торгового Дому, заступник директора департаменту з продажу

ТОВ ВО ТЕХНА

Промисловість та Виробництво

7 років

01.2015 - 01.2022

Керівництво відділом супроводу замовлень. Адміністрування, оптимізація бізнес-процесів. Оцінка якості роботи менеджерів з продажу, впровадження KPI. Впровадження та супровід CRM. Розробка аналітичних звітів. Розробка та впровадження заходів щодо покращення клієнтського досвіду. Розробка Інтернет-магазину, супровід, наповнення.Адміністрування продажів. Керівництво Торговим Домом.

Досягнення:

- Найкращий фахівець року

Керівник CALL CENTER

ПрАТ КИЇВСТАР, Дніпро

Телекомунікації / Зв'язок

14 років

01.2001 - 01.2015

Управління, мотивація, навчання персоналу (350 осіб). Адміністрування бізнес-процесів з сервісного обслуговування та продажу. Розробка та впровадження KPI. Виконання планових завдань щодо досягнення якісних та кількісних показників. Залучення до проектів щодо покращення показників задоволеності клієнт в (CSI, NPS)

Досягнення:

- Найкращий керівник сайту Call Center за показниками якості обслуговування

- Найкращий керівник сайту Call Center з продажу

- Офіційний титул – керівник кращого сайту Call Center року Конкурс Сузір'я, «Кращий керівник року»

- Талант року

Ключова інформація

  • Лідерські якості
  • Проактивний підхід
  • Ефективне управління часом
  • Стресостійкість
  • Рішучість
  • Навчався в 1 закладі

    Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. Радіофізичний факультет

    Інженер системотехнік

    1993

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    Менеджмент, лідерство, коучинг, переговори, мотивація персоналу, бізнес-процеси/оптимізація/автоматизація, психологія. Програма розвитку талантів "Київстар" міні-МВА (навчання в Японії)

    2015

    Сергій

    Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами. Управління операційними процесами/оптимізація

    сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

    Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

    +380 XX XXX XX XX

    Київ

    2 000 $

    55 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

    Оновлено 14 годин тому