Працював в 3 компаніях 24 роки 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок
Керівник служби підтримки продажів
ГК СІЛТА
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 3 місяці
02.2022 - до теперішнього часу
Оперативне та стратегічне управління Службою підтримки продажів. Розробка та впровадження KPI. Аналітика продажів з використанням MS PowerBI, впровадження RFM аналізу. Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів. Діагностика та розробка заходів щодо покращення клієнтського досвіду. Постійний тісний контакт з комерційною командою з планування та контролю польових комерційних активностей.Аналіз, оптимізація, автоматизація бізнес-процесів.Наповнення та оновлення клієнтської бази з урахуванням категоризації клієнтів. Впровадження, розвиток CRM CREATIO. Управління розробкою, автоматизація бізнес-процесів на платформі CRM
Директор Торгового Дому, заступник директора департаменту з продажу
ТОВ ВО ТЕХНА
Промисловість та Виробництво
7 років
01.2015 - 01.2022
Керівництво відділом супроводу замовлень. Адміністрування, оптимізація бізнес-процесів. Оцінка якості роботи менеджерів з продажу, впровадження KPI. Впровадження та супровід CRM. Розробка аналітичних звітів. Розробка та впровадження заходів щодо покращення клієнтського досвіду. Розробка Інтернет-магазину, супровід, наповнення.Адміністрування продажів. Керівництво Торговим Домом.
Досягнення:
- Найкращий фахівець року
Керівник CALL CENTER
ПрАТ КИЇВСТАР, Дніпро
Телекомунікації / Зв'язок
14 років
01.2001 - 01.2015
Управління, мотивація, навчання персоналу (350 осіб). Адміністрування бізнес-процесів з сервісного обслуговування та продажу. Розробка та впровадження KPI. Виконання планових завдань щодо досягнення якісних та кількісних показників. Залучення до проектів щодо покращення показників задоволеності клієнт в (CSI, NPS)
Досягнення:
- Найкращий керівник сайту Call Center за показниками якості обслуговування
- Найкращий керівник сайту Call Center з продажу
- Офіційний титул – керівник кращого сайту Call Center року Конкурс Сузір'я, «Кращий керівник року»
- Талант року
Ключова інформація
Навчався в 1 закладі
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. Радіофізичний факультет
Інженер системотехнік
1993
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Менеджмент, лідерство, коучинг, переговори, мотивація персоналу, бізнес-процеси/оптимізація/автоматизація, психологія. Програма розвитку талантів "Київстар" міні-МВА (навчання в Японії)
Сергій
Сергій
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами. Управління операційними процесами/оптимізація

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 14 годин тому