Працювала в 5 компаніях   13 років 3 місяці

Інше, Страхування

HrG проектна

"creatura ukraine"

Інше

5 місяців

08.2024 - 01.2025

Пошук персоналу (звукорежисер, режисер прямих трансляцій, помічник івент менеджера, керівник відділу івент - сервісу, графічний web - дизайнер, сіс.адмін, юрист і т.д) написання посадових інструкцій, регламентів, політик, процедур компанії з нуля, та успішне їх впровадження контроль супроводу і адаптації нових співробітників (розроблено та впроваджено критерії випробувального терміну, програма первинного навчання для співробітників, організація welcome day розробка та впровадження систем мотивації: матеріальної, нематеріальної, побудова kpi розробка та реалізація hr стратегії компанії проведення 1: 1 зустрічей з відділами компанії впровадження нематеріальної мотивації, якої ще не було в компанії (система привітань співробітників компанії в день народження, організація корпоративних заходів, квести, ігри) формування та розвиток корпоративної культури і традицій компанії (побудова з нуля) налагодження системного навчання із залученням зовнішніх спікерів та викладачів впровадження системи оцінки та розвитку співробітників ведення hr аналітики та створення звітів для керівництва кадрова документація

Hr

Інше

5 місяців

02.2024 - 07.2024

Організація та пошук персоналу: логістика: (брокер, логіст, водії міжнародних перевезень) офісний персонал: (менеджер по закупівлям, менеджер зед, менеджер з продажу, регіональний менеджер, юрист. повністю закритий відділ бухгалтерії: від бухгалтера операціоніста до гол. бухгалтера it: (копірайтер, smm, маркетолог) одночасно в роботі могло бути 8 гарячих вакансій, які були успішно закриті супровід і адаптація нових співробітників, мотивація та контроль проходження випробувального терміну складання job - offers проведення 1: 1 зустрічей, постійна комунікація з співробітниками наради зі співробітниками по результатам випробувального терміну взаємодія з усіма керівниками відділів дотримання термінів і порядку підготовки необхідних документів організація та проведення оцінки персоналу організація навчальних курсів та тренінгів для співробітників дослідження ринку праці впровадження програм навчання та розвитку персоналу кадровий облік в базі 1с (прийняття та звільнення працівників, нарахування зп та премій, відпустки) формування особистих справ нових співробітників

Team lead

"рекрутингова агенція тт"

Страхування

1 рік

01.2023 - 01.2024

Побудова та управління рекрутингової команди, планування, розподіл завдань, автоматизація процесів та розвиток команди проведення регулярних нарад та 1: 1 зустрічей з командою координація виконання бізнес - процесів з рекрутингу розробка стратегій пошуку та забезпечення високої якості найму закриття вакансій рівня middle до senior участь у формуванні портрету кандидата разом із клієнтами - пошук та підбір кваліфікованих кандидатів на вакантні посади

Директор салону

Краси kolibri

Інше

3 роки

01.2019 - 01.2022

Забезпечення в салоні якісного сервісу розробка та організація різних програм та акцій, мета яких - збільшити лояльність клієнтів, забезпечити приплив нових відвідувачів та збільшити кількість користувачів наших послуг формування команди, підготовка кадрового резерву (масажист, майстер манікюру, майстер по нарощенню вій) збільшення клієнтської бази реклама салону, робота з соц. мережами пошук виробників товарів, обладнання контроль якості послуг салону, утримання клієнтів підтримка працездатності, чистоти приміщення, відповідність атмосфери та зовнішнього вигляду салону кадровий документообіг вирішення етичних питань співробітників та команди

Приватний підприємець, директор магазинів одяг для всієї родини та шкіряні вироби

Інше

11 років

01.2011 - 01.2022

Управління персоналом (навчання, організація, мотивація) організація ефективної роботи магазинів та торгових точок на ринку виконання цілей та ключових показників контроль та проведення інвентаризації контроль та поповнення асортиментних позицій взаємодія з адміністративними та ключовими органами - первинна бухгалтерія, документація та звітність

Ключова інформація

Володіння комп'ютерними програмами: "excel, word, bitrix 24, powerpoint, microsoft office, google таблиці, 1с організація корпоративних заходів та розвиток корпоративної культури компанії онбординг та офбордінг організація корпоративних заходів та підтримка корпоративної культури вирішення конфліктів

Навчалась в 2 закладах

Житомирський державний університет імені івана франка

Вчитель музики, етики, естетики та організатор масових заходів

2010

Бердичівський педагогічний коледж

Музичний керівник

2007

Курси, тренінги, сертифікати

Hr - директор

2025

Hr - менеджер, спеціаліст з кадрів (планета знань

2023

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії в

Особисті якості

Цілеспрямованість та працьовитість, хороші комунікативні навички та вміння працювати з людьми. готовність до навчання та постійного розвитку, відповідальність. вміння працювати в команді та приймати ефективні рішення

Світлана

Hr

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому