Працювала в 2 компаніях 3 роки 5 місяців
Консалтинг / Аудит, Телекомунікації / Зв'язок
Оператор call центру
Автоформула
Консалтинг / Аудит
5 місяців
05.2025 - 09.2025
Информирование
- Консультування клієнтів по продуктах та послугах
- Участь у телефонних опитуваннях
- Ведення бази даних клієнтів
У мої обов'язки як оператора call-центру входило консультування клієнтів щодо продуктів та послуг, участь у телефонних опитуваннях, а також ведення бази даних клієнтів. Я забезпечував інформування клієнтів з увагою до деталей, забезпечуючи їм необхідну підтримку та відповіді на їх запитання. Моя робота допомогла покращити комунікацію з клієнтами та забезпечити їм високий рівень обслуговування.
Оператор call центру
Езотерика
Телекомунікації / Зв'язок
3 роки
04.2022 - 03.2025
Продажа езотеричних послуг-товарвв. Вхідна вихідна лінія.
Додаткова інформація
Умения
- Слушать и слышать клиента потребность его настрой
- Могу сложить психотип, психо портрет человека по планете и тэмбору разговора( в переговорах по телефону помогает в работе)
- Работа с возражениями
- Доходчиво доношу информацию
- Ответственность
Анастасия
Анастасия
Оператор call центру

Чернігів
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому