Працювала в 6 компаніях   18 років 9 місяців

Державний сектор, Нерухомість та Девелопмент

Начальник відділу

Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)

Державний сектор

2 роки

04.2023 - до теперішнього часу

Організація та контроль роботи відділу; забезпечення чіткої організації діловодства в структурних підрозділах; розроблення посадових інструкцій, положень тощо; розробка та затвердження номенклатури справ; організація роботи щодо порядку реєстрації, опрацювання, відправлення, зберігання вхідної, вихідної, внутрішньої кореспонденції, звернень громадян, звернень і запитів народних депутатів України, адвокатських запитів, запитів на доступ до публічної інформації, запитів правоохоронних органів тощо; здійснення контролю за виконанням заходів щодо забезпечення належного порядку циркуляції інформації з обмеженим доступом; забезпечення проведення перевірок структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління, розташованих в межах Одеської області, з питань, віднесених до компетенції відділу; робота з документами, що мають гриф «ДСК».

Головний спеціаліст

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Державний сектор

9 місяців

07.2022 - 04.2023

Забезпечення належного розгляду звернень громадян, адвокатських запитів, запитів та звернень народних депутатів України, листів юридичних осіб; забезпечення належного розгляду запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»; забезпечення внутрішнього обліку повернення помилково сплаченого судового збору.

Керівник відділу продажу

АН Ключ key

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

06.2021 - 02.2022

Підбір персоналу у відділ, проведення співбесід та подальше навчання ріелторів. Організація навчань у забудовників. Проведення атестації працівників, адаптація. Ведення статистичних таблиць. Робота в СRM. Робота з клієнтами. Організація та повний юридичний супровід клієнта в документальному оформленні договорів з нерухомості підчас купівлі-продажу нерухомості (договір авансу, перевірка нерухомості, підготовка до продажу, договір купівлі-продажу).РедагуватиВидалити

Менеджер з постпродажу

ТОВ Смайл Констракшн

Нерухомість та Девелопмент

10 місяців

08.2020 - 06.2021

- технічна передача квартир інвесторам після введення будинку в експлуатацію;

- підготовка актів прийому-передачі нерухомого майна;

- підготовка документів у разі заміни сторони у зобов’язанні (переуступка) та супровід угоди;

- підготовка актів дозволу на здійснення ремонтно-оздоблювальних робіт, договорів з управління будинком та видача ключів;

- підготовка та супровід основних угод купівлі-продажу нерухомого майна.

Юрист

ЖК Софіївский квартал

Нерухомість та Девелопмент

8 місяців

12.2019 - 08.2020

Розроблення, підготовка договорів та ведення реєстру договорів. Підготовка

листів до державних установ та ведення листування з контрагентами. Надання відповідей на звернення. Листування з

ДАБІ щодо отримання дозволів. Розробка

проектів документів по внесенню змін в установчі документи, у тому числі Статуту, протоколів, доручень, угод, інше;

  • - реєстрація змін в установчих документах в органах державної

влади;

  • - складання протоколів Загальних зборів учасників товариств та

розробка Положень, складання наказів щодо Товариств;

  • - робота з державними реєстраційними службами;
  • - листування з державними органами, у тому числі органами

внутрішніх справ, податковими органами, судами та ін.;

  • - співпраця з нотаріусами, повний супровід нотаріальних угод;
  • - отримання витягів, виписок, довідок;
  • - юридичний аналіз документів та господарських операцій

на предмет відповідності чинному законодавству, приведення

документів і операцій у відповідність з вимогами чинного

законодавства;

  • - моніторинг законодавства України, підготовка роз'яснень та

узагальнень судової практики. Робота з ОСМД та приватним

навчальним закладом - юридичний супровід, отримання

ліценції;

начальник відділу

Господарський суд Одеської області

Державний сектор

13 років 8 місяців

04.2006 - 12.2019

Розробка положень, посадових інструкцій, планів роботи, номенклатури справ, службових та доповідних записок тощо. Звітування перед керівництвом суду про роботу Відділу. Робота з документами, що містять гриф «ДСК» та урядовою

кореспонденцією. Супровід роботи експертної комісії суду (складання протоколів, актів тощо). Проведення оперативних нарад та навчання з працівниками Відділу. Складання планів

адаптації новопризначених працівників, проведення оцінювання службової діяльності. Член конкурсної комісії - проведення співбесід з кандидатами на посади державної служби.Організація та контроль прийому всієї вхідної кореспонденції суду, групування по типам документів, контроль за своєчасністю та порядком реєстрації всієї кореспонденції.

Організація та ведення контролю за документами, що перебувають на контролі. Контроль за веденням архіву суду,

своєчасним надсиланням судових справ за межі суду та їх поверненням.

Ключова інформація

  • впевнений користувач офісних програм;
  • володіння нормами ділового етикету;
  • лідерські якості;
  • увага до деталей;
  • ведення документації;
  • грамотна мова;
  • навички ведення переговорів та ділової переписки;
  • навички забезпечення життєдіяльності офісу;
  • складання цивільно-правових угод;
  • моніторинг законодавства;
  • співпраця з нотаріусами, повний супровід нотаріальних угод;

Навчалась в 2 закладах

Інститут підготовки професійних суддів Одеської національної юридичної академії

магістр

Одесса, 2009

Одеська національна юридична академія

Судово-прокурорський

Одесса, 2006

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті дані

Пунктуальність, відповідальність, організованість, уважність до деталей, вміння працювати в команді, серйозність, комунікабельність, організаторські здібності, дисциплінованість, вимогливість до себе, здатність до навчання, цілеспрямованість.

Навики та знання

Знання нормативно-правової бази України, основ діловодства та документообігу. Складання договорів. Досвід роботи з клієнтами та на державній службі. Робота з державними органами та архівними установами.

Ірина

Адміністратор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Одеса

Приморський район

30 000 грн.

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому