Працювала в 9 компаніях   21 рік 8 місяців

Консалтинг / Аудит, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Державний сектор, Освіта

Бухгалтер з первинної документації

Аутсорсингова бухгалтерська компания

Консалтинг / Аудит

7 років 4 місяці

01.2018 - до теперішнього часу

Проведення в базах клієнтів документів фоп і тов на загальній та спрощеній системі оподаткування ( галузі - оптова та роздрібна торгівля , будівництво , виробництво транспортні компанії , зед ) - облік безготівкових грошових розрахунків , робота з клієнт - банком , формування платіжних доручень - оформлення авансових звітів - облік пмм , подорожні листи - внесення прибуткових та видаткових накладних , вмд , формування рахунків - облік основних засобів , мнма , мшп та нематеріальних активів - контроль стану розрахунків з постачальниками та замовниками , акти звірок - виписка та реєстрація пн покупцям , внесення вхідних податкових накладних - формування калькуляцій та виробничих звітів - формування звітності

Бухгалтер з розрахунків

Тов "торгівельно - дистрибуційна компанія"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

03.2022 - 09.2022

Облік пмм , формування подорожних листів авто компанії - звірка з постачальниками - внесення прибуткових накладних та актів отриманих послуг - формування роздрібних податкових накладних - формування маркетингових актів , контроль продаж інтернет - магазин автозапчастин

Контент - менеджер

Інтернет-магазин автозапчастин

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

12.2017 - 03.2018

Створення карток товарів - складення описів товарів - обробка фото та заливка товарів на сайт компанії

Бухгалтер

ТОВ «Аптекар-Групп»

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

09.2016 - 10.2017

Оприбуткування та видача готівкових грошових коштів - видача грошових коштів під звіт , проведення авансових звітів - облік безготівкових грошових розрахунків , робота з клієнт - банком , формування платіжних доручень - облік пдв , формування та реєстрація податкових накладних - пошук та підбір персоналу , проведення співбесід - ведення кадрового обліку , формування табелів обліку робочого часу - розрахунок заробітної плати - внесення прибуткових та видаткових накладних , прийом заявок - контроль наявності товарних залишків , авс - аналіз товарів - контроль стану розрахунків з постачальниками , формування платіжного календаря - формування звітності

Менеджер зі збуту

ТОВ «Екостайл»

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2016 - 09.2016

Проведення переговорів з клієнтами - підготовка договорів - формування рахунків та актів виконаних робіт - проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами - робота з дебіторською заборгованістю

Економіст по управлінню запасами/інженер 1с

ТОВ «Аптекар-Груп»

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

07.2015 - 03.2016

Оцінка рівня потреб торгівельних точок аптечної мережі - аналіз діяльності торгівельних точок , фінансових показників роботи організації - проведення інвентаризацій - перевірка і оцінка роботи фармацевтів та провізорів з питань дотримання касової дисципліни - встановлення системи 1с роздріб на торгівельних точках , підключення торгівельного обладнання - проведення тренінгів та навчання персоналу в програмах 1с роздріб , 1 с утп8.2 та з рро - внесення прибуткових та видаткових накладних , прийом заявок - формування податкових накладних та їх реєстрація в єрпн - адміністративна робота ( прийом та реєстрація вхідної кореспонденції , прийом дзвінків , проведення звірок з контрагентами , видача довідок і відповіді на запити контролюючих органів , заказ канцтоварів

Головний спеціаліст

Обласне управління «Кіровоградекоресурси» Державного підприємства з питань поводження з відходами

Державний сектор

10 місяців

08.2014 - 06.2015

Проведення переговорів з клієнтами - підготовка документів та укладення договорів - ведення первинного бухгалтерського обліку філіалу ( акти виконаних робіт , податкові накладні , банківські виписки , платіжні доручення , акти звірок ) - організація та координація поточної роботи з діловими партнерами - представлення інтересів організації в органах державної влади , інших підприємствах та організаціях - контроль своєчасного виконання розпоряджень керівництва - забезпечення повноцінного документообігу - організація ділових поїздок та проведення зустрічей

Викладач інформаційних та економічних дисциплін

Кіровоградський коледж статистики Національної академії статистики, обліку та аудиту

Освіта

5 років 10 місяців

09.2008 - 07.2014

Викладання навчальних дисциплін інформаційного та економічного напрямів : "інформатика" , "інформатика та комп'ютерна техніка" , "інформаційні системи та технології у бухгалтерському обліку" , "інформаційні системи та технології у фінансових організаціях" , "вступ до спеціальності ( бухгалтерський облік ) " , " бухгалтерська звітність підприємства" - викладання на професійних курсах від кіровоградського міського центру зайнятості навчальних тренінгів "користувач 1с бухгалтерський облік 8.2" та "основи бухгалтерського обліку" - ведення звітності про навчальний процес та контроль рівня знань студентів та слухачів - ремонт та обслуговування персональних комп'ютерів кабінетів інформатики - встановлення та налаштування операційних систем та драйверів пристроїв - робота з офісною технікою ( принтер , сканер , факс ) - налаштування та контроль роботи локальної мережі навчального закладу - створення та постійне наповнення контентом сайту коледжу

Асистент кафедри автоматизації виробничих процесів

Кіровоградський національний технічний університет

Освіта

7 років 8 місяців

09.2003 - 05.2011

Проведення практичних та лабораторних занять із навчальних дисциплін "теорія автоматичного управління" , "методи оптимізації"

Ключова інформація

Організація фінансово - господарської діяльності : ведення первинного бухгалтерського обліку юо та фоп ( на єп та зс ) контроль за доходами та витратами підприємства , контроль дебіторської заборгованості контроль з нарахуванням та сплатою податків , аудит електронного кабінету проведення інвентаризацій фінансова та податкова звітність компютерні компетенції : 1с підприємство 7.7 , 8.2 , 8.3 , bas , куп , m.e.doc , вчасно каса програмний комплекс microsoft office ( word , excel , power point

Навчалась в 2 закладах

Кіровоградський коледж статистики національної академії статистики , обліку та аудиту

бухгалтер

2012

Кіровоградський національний технічний університет

Системи управління

2003

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Онлайн - курс

2015

"бухгалтерський облік на підставі п ( с ) бо" ( "

2008

Додаткова інформація

Особисті якості

Цілеспрямована , тактовна , дисциплінована , здатна до самоосвіти та самовдосконалення , з аналітичним складом розуму , комунікабельна , стресостійка , відповідальна , не конфліктна , не порушую норм внутрішнього розпорядку , пунктуальна , доброзичлива

Марина

Бухгалтер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Кропивницький

Готовий переїхати: Київ

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому