Працювала в 6 компаніях   19 років 2 місяці

Реклама та PR-послуги, Інше, Видавництва та Поліграфія

Копірайтер

freelance

Реклама та PR-послуги

8 років

01.2018 - до теперішнього часу

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Приватний підприємець з надання послуг реклами та поліграфії

Приватний підприємець

Реклама та PR-послуги

5 років 1 місяць

01.2006 - 01.2011

  • Планування та організація своєї роботи
  • Керівник відділу реклами

    Компанії Астрея XXI

    Інше

    1 рік 1 місяць

    01.2005 - 01.2006

    Розробка рекламних та pr - стратегій, окремих матеріалів.

    Взаємодія з відділами маркетингу та збуту.

    Розподіл обов'язків серед співробітників відділу та контроль виконання конкретних завдань (у підпорядкуванні 4 осіб).

    Контакти з постачальниками рекламної продукції та послуг.

    Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання

    Керівник напрямку реклами та маркетингу

    Видавництво Фактор, відділ художньої літератури

    Видавництва та Поліграфія

    2 роки 1 місяць

    01.2002 - 01.2004

    Створення відділу з нуля (у підпорядкуванні 3 осіб), підбір персоналу, розробка функціоналу.

    Розробка рекламних та pr-стратегій щодо новоствореного відділу художньої літератури в цілому, окремих напрямків та конкретних видань. Розробка рекламних та мерчандайзингових матеріалів, складання рекламних анотацій до книг.

    Взаємодія з постачальниками рекламних послуг.

    Координація дій усіх напрямків під час рекламних та pr - кампаній (tv, радіо, участь у виставках, інтерв'ю авторів, публікації в пресі тощо). Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання.

    Контроль виконання мерчандайзингових умов видавництва в торгівельних точках по всій країні

    Керівник відділу реклами

    Видавництво Ранок

    Видавництва та Поліграфія

    1 рік 1 місяць

    01.2001 - 01.2002

    Розробка рекламних та pr - стратегій, окремих матеріалів.

    Створення відділу з нуля (у підпорядкуванні 5 осіб у штаті та 27 поза штатом), підбір співробітників, розробка функціоналу.

    Розподіл обов'язків серед співробітників відділу та контроль виконання конкретних завдань.

    Контакти з постачальниками рекламної продукції та послуг. координація дій позаштатних співробітників у різних регіонах країни.

    Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання

    Керівник відділу комунікацій

    PR-агенція «Ім'я»

    Реклама та PR-послуги

    2 роки 1 місяць

    01.1999 - 01.2001

    Первинні контакти з клієнтами агенції.

    Підготовка та проведення переговорів, навчальних заходів.

    Розподіл завдань серед співробітників (у підпорядкуванні 3 осіб). Координація роботи відділів агенції.

    Участь у розробці pr-стратегій, рекламних кампаній та окремих матеріалів, складання ТЗ для проведення соцопитувань.

    Складання звітної документації для клієнтів та керівництва агенції

    Ключова інформація

    Оптимізація текстів (seo для людей, техніка F, органічне вписування ключових фраз).

    Базові знання html - верстки.

    Дотримання ТЗ щодо кількості знаків, анкорів, оформлення файлів згідно з вимогами замовника щодо форматування.

    Володіння lsi - навичками.

    Адаптування механічного перекладу з іноземних мов, уміння підчистити текст, не торкаючись змісту та авторського стилю.

    Робота з різними мовними моделями штучного інтелекту, володіння техніками формулювання промтів та корегування задач для нейромережі.

    Фактчекінг, пошук офіційних джерел інформації (сайти державних органів, статистичних агенцій, галузевих вісників тощо), зокрема закордонних.

    Уміння грамотно замінити стилістику контенту згідно з tone of voice замовника та контекстом майданчика розміщення.

    Знання принципів та прийомів smm.

    Створення контенту для аутріч-просування.

    Робота з google docs та word, excel-таблицями.

    Уміння створювати тексти зі 100% унікальністю (окрім текстів вузькоспеціальної тематики з використанням професійних термінів, тут унікальність не нижче 85%

    Навчалась в 2 закладах

    Харківський національний економічний університет імені семена кузнеця

    Керівник відділу реклами та pr

    2000

    Харківський державний педагогічний інститут

    1992

    Володіє мовами

    Російська

    рідна

    Українська

    вільно

    Марина

    Копірайтер віддалено

    Київ

    Активно шукає роботу

    неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 12 годин тому