Працювала в 8 компаніях   11 років

Освіта, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Промисловість та Виробництво, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з розвитку школи

Robocode

Освіта

1 рік 1 місяць

11.2023 - 12.2024

Планування та організація своєї роботи - дотримання встановлених процедур і стандартів якості - постійне навчання та розвиток професійних навичок - адаптація до нових умов роботи - управління часом та вміння працювати з високою навантаженням - дотримання корпоративної культури та цінностей - встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань - впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи - аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку - здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Помічник адміністратора

Adrenalin city

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

8 місяців

03.2022 - 11.2022

Зустріч гостей , поселення у номери , приготування та видача обідів гостям хостелу допомога волонтерам - допомога адміністратору у виконанні завдань - організація та проведення зустрічей та нарад - взаємодія з клієнтами та партнерами - підтримка чистоти та порядку на робочому місці - участь у навчальних заходах та тренінгах

Логіст

Busywood

Промисловість та Виробництво

7 місяців

07.2021 - 02.2022

Організація та контроль логістичних процесів - контроль за дотриманням графіків поставок - забезпечення звітності в логістиці - вирішення проблем пов'язаних з доставкою - розробка схем оптимального розміщення вантажів - ведення переговорів з перевізниками - організація та контроль логістичних процесів - контроль за дотриманням графіків поставок

Старший смены , упаковщик , помощник логистов - crm менеджер

Enjoy the wood

Промисловість та Виробництво

6 місяців

11.2020 - 05.2021

Планування та організація своєї роботи - дотримання встановлених процедур і стандартів якості - постійне навчання та розвиток професійних навичок - управління часом та вміння працювати з високою навантаженням - здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів - дотримання корпоративної культури та цінностей - встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань - впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Менеджер з кредитування

Бі ел джи мікрофінанс , тов

Фінансові послуги

2 роки 9 місяців

11.2017 - 08.2020

Консультування клієнтів щодо кредитних продуктів - оформлення та обробка кредитних заявок - ведення облікової документації - підготовка звітності та аналітики - контроль за виконанням умов кредитних договорів - взаємодія з іншими відділами компанії - розробка та впровадження нових кредитних продуктів - підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах - моніторинг ринкових тенденцій та конкурентного середовища - розв'язання конфліктних ситуацій

Заступник директора

Еко

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

11.2016 - 11.2017

Контроль за виконанням планів та завдань - підбір та навчання персоналу - взаємодія з керівництвом та підлеглими - ведення звітності та аналіз результатів роботи - вирішення конфліктних ситуацій - контроль за дотриманням внутрішніх правил та розпорядку - координація роботи підрозділів компанії

Бармен - касир

Безцінна а.п. , фоп

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 5 місяців

05.2015 - 10.2016

Постійне навчання та розвиток професійних навичок - управління часом та вміння працювати з високою навантаженням - здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів - дотримання корпоративної культури та цінностей - встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань - впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи - планування та організація своєї роботи - дотримання встановлених процедур і стандартів якості - адаптація до нових умов роботи

Бармен - касир , піцейола , офіціант

Celentano ristorante

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 5 місяців

03.2009 - 08.2011

Дотримання встановлених процедур і стандартів якості - постійне навчання та розвиток професійних навичок - планування та організація своєї роботи - здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів - дотримання корпоративної культури та цінностей - встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань - впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи - управління часом та вміння працювати з високою навантаженням - адаптація до нових умов роботи

Ключова інформація

Комп'ютерні навички офісні програми , інтернет - ресурси , oрг техніка , crm досвід роботи в 1с та ще багато різних навичок

Навчалась в 1 закладі

Державний професійно - технічний навчальний заклад товаровiд

товарознавець

Кам'янське, Дніпропетровська область, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Арт - директор салону

Кам'янське, Дніпропетровська область, 2012

  • Ведення переговорів з потенційними клієнтами та залучання клієнтів
  •  Взаємодія зі звітністю та звітність перед керівництвом компанії
  • Розробка та впровадження програм підтримки молодих та перспективних співробітників
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління  колективами та розвиток  команди
  • Організація призентацій та інших  подій

Майстер нігтьового сервісу

Кам'янське, Дніпропетровська область, 2011

  • Наращування 
  • Покриття гель -лаком
  • Манікюр класичний (жіночий, чоловічий)
  • Педикюр (жіночий, чоловічий)

Додаткова інформація

Особисті якості

Старанність , комунікабельність , здатність до навчання , ведення документації , управління командою , лідерство , користувач 1с , інвентаризація , контроль цінників , управління готелем , критичне мислення , рішучість , самостійність , багатозначність , організованість , дисциплінованість , урегулювання конфліктів , уважність , тайм - менеджмент , креативність , адаптивність до змін , відповідальність , проактивний підхід , ведення crm , управління магазином , адміністрування офісу , пунктуальність

Юлія Віталіївна

Адміністратор , офіс - менеджер , логіст

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Ірпінь

18 000 грн.

31 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому