Працювала в 2 компаніях   3 роки 4 місяці

Транспорт та Логістика

Бухгалтером

DVL EXPRESS

Транспорт та Логістика

3 роки 3 місяці

09.2021 - 12.2024

У мене є трирічний досвід роботи бухгалтером в американській тракінговій компанії, що займається логістикою.
Мої основні обов’язки включали:
- Контроль доставки вантажів, включаючи відстеження недоставлених вантажів;
- Робота з додатковими документами, такими як лампери та чеки на паливо;
- Вирішення проблемних ситуацій, пов'язаних з пошкодженням вантажів (демедж, шорт, клейм);
- Контроль показників одометрів водіїв;
- Робота з неоплаченими вантажами, включаючи взаємодію з брокерами, з’ясування причин недоплати та вирішення пов'язаних з цим питань;
- Розрахунок заробітної плати для власників транспортних засобів і водіїв компанії;
- Білінг вантажів;
- Відправлення вантажів до факторингових компаній, а також робота з брокерами на умовах швидкої оплати (ACH і Quick Pay).
My main responsibilities included:
- Monitoring cargo deliveries, including tracking undelivered shipments;
- Handling additional documents such as lumper fees and fuel receipts;
- Resolving issues related to damaged cargo (damage, short, claim);
- Tracking drivers’ odometer readings;
- Managing unpaid freight, including communication with brokers, identifying short pay reasons, and addressing related issues;
- Calculating payroll for owner-operators and company drivers;
- Billing for shipments;
- Submitting freight to factoring companies and coordinating with brokers for quick payment (ACH and Quick Pay).

Accountant

Dvl express

Транспорт та Логістика

3 роки

09.2021 - 09.2024

Ключова інформація

• Фінансовий контроль
• Стресостійкість
• Структурне мислення
• Економічні операції (з бухгалтерського обліку)
• Облік заробітної плати
• Вміння вибудовувати власні процеси

Навчалась в 1 закладі

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Управління персоналом та економіку праці

Харків, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Пользователь ПК, Знание офисных программ, Організованість, Комунікабельність, Ведення різноманітних CRM логістичних систем, Ведення документації, MS Excel .

Особисті якості

Навички та особисті якості: - Відмінні комунікативні навички. - Уміння вирішувати конфліктні ситуації. - Здатність створювати комфортну та приємну атмосферу для клієнтів. - Висока стресостійкість. - Гіпервідповідальна, завжди доводжу справу до кінця. - Орієнтована на отримання нового досвіду та знань.

Анастасія Валеріївна

Accountant

Харків

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому