Працював в 3 компаніях 4 роки 9 місяців
Промисловість та Виробництво, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Інженер
Прат "Елісат"
Промисловість та Виробництво
1 рік 2 місяці
10.2023 - 12.2024
Менеджер B2B
giftmall
Послуги для бізнесу - інше
1 рік 2 місяці
07.2022 - 09.2023
Обов'язки:
- Контроль та комунікація з клієнтами компанії
- Пошук та залучення нових компаній
- Оформлення замовлень для існуючих та нових клієнтів
- Формування договорів співпраці, їх корегування та подальше підписання
- Зустрічі з клієнтами компанії
- Пошук нових компаній партнерів
Менеджер з вирішення конфліктів та інцидентів
ТОВ "Дніпро-М", КТ Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
10.2019 - 12.2021
Працював у компанії на різних посадах у хронологічному порядку:
1) Оператор call-цента (3 місяці);
2) Фахівець із роботи зі скаргами;
3) Фахівець відділу контролю якості обслуговування мережі Фірмових магазинів, сервісних
центрів, відділу розробки інструменту
Обов'язки:
- Обробка звернень від кінцевих споживачів та клієнтів, що надходять на гарячу лінію, онлайн чат на сайті компанії, Viber, YouTube, фірмові магазини.
- Вирішення негативних, спірних ситуацій між споживачем та компанією, скарг, утримання в споживача нейтралітету, лояльності до компанії.
- Обробка NPS, CSI.
- Фіксування побажань, покращень, усунення негативу.
- Аналіз та покращення роботи фірмових магазинів, сервісних центрів, відділу розробки інструменту.
- Створення місячної та квартальної звітності по обробленим зверненням, аналіз та покращення якості обслуговування. Створення та презентація підсумків роботи керівництву компанії.
Займався створення функціоналу та кураторством проекту NPS по товарам компанії. В обов'язки входило створення
структури механізму роботи для компанії та споживача.
- Створення тексту, фото та аналіз методу розсилки опитування.
- Аналіз отриманих результатів, обробка звернень.
- Передача даних у відділ розробки та контроль оброблення ним отриманих зауважень та побажань.
- Вирішення інцидентів та скарг виявлених у ході опитування.
Аналогічний проект був створений та запущений для обробки NPS по якості обслуговування у сервісних центрах компанії.
- Створена нова позиція у сервісному центрі для співпраці та пришвидшення обробки звернень від споживачів.
- Введення звітності, аналіз робити сервісів компанії та методів її покращення.
Комунікація с кінцевими споживачами велася у телефонному режимі та через меседжери.
Ключова інформація
- Увага до деталей
- Вирішення проблем
- Навички комунікації
- Навички управління проектами
- Самомотивація
- Цілеспрямованість
- Лідерство
- Робота в команді
- Технічні навички
- Аналітичні навички
- Креативність
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет україни "київський політехнічний інститут імені ігоря сікорського"
Факультет "Радіотехніки та Телекомунікацій"
1, 2020
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Іван Валентинович
Іван Валентинович
Маркетолог
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 годину тому