Працювала в 3 компаніях 9 років 2 місяці
FMCG, Торгівля роздрібна / Retail
Завідувач складу
Фарадей City
FMCG
1 рік 1 місяць
12.2017 - 01.2019
Обов'язкі та навички:
- Прийом товару за кількістю та якістю, а також перевірка супровідної документації;
- Організація переміщення товару з підсобних приміщень до торгової зали;
- Контроль та підтримка запасів товару на складі;
- Раціональне використання складських приміщень із розміщення продукції;
- Проведення інвентаризації та ревізій товарів;
- Підтримка порядку та чистоти на складі;
- Ведення переговорів із замовниками, постачальниками;
- Внесення пропозицій щодо оптимізації процесів роботи з товарами на складі;
- Перевірка дотримання правил поводження з продукцією;
- Формування необхідної документації на списання продукції, а також повернення постачальникам.
- У червні 2018 р. - була переведена на оптовий склад компанії, Зав. складом:
- Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей;
- Організація роботи, управління складським персоналом;
- Великий обсяг прийому товару;
- Облік контролю збору товару за накладними;
- Списання, повернення, переміщення товарів;
- Планування та оптимізація складських процесів;
- Забезпечення дотримання стандартів якості та безпеки;
- Взаємодія з логістичними та транспортними службами;
- Створення маршрутних листів експедиторам/контроль за своєчасною доставкою товарів до клієнтів по обл.;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
- Також володіння програмами 1С, Microsoft Excel, Microsoft Word.
Адміністратор магазину
КОЛБІКО, ТОВ
FMCG
3 роки 4 місяці
04.2013 - 08.2016
Обов'язки та навички:
- Організація безперебійної роботи торгового залу;
- Організація ефективної взаємодії відділів продажу та логістики;
- Участь у підборі персоналу торгового залу;
- Керівництво персоналом;
- Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;
- Контроль стану торгівельного залу, у тому числі чистоти та порядку, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
- Організація викладення товару у торговому залі відповідно до основних принципів мерчандайзингу;
- Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі та на складах (дотримання температурного режиму та товарного сусідства);
- Вилучення із продажу неякісних товарів, а також продукції з відповідними термінами придатності;
- Контроль справності обладнання у торговому залі та своєчасне усунення несправностей;
- Консультування, супровід клієнтів;
- Розгляд претензій та рекламацій від покупців;
- Запобігання та вирішення конфліктних ситуацій;
- Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації;
- Допомога у проведенні інвентаризації;
- Координація проведення промо- та рекламних акцій;
- Проведення інкасації;
- Знання касової дисципліни;
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості;
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів;
- Дотримання корпоративної культури та цінностей;
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
Эксперт
АШАН
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 7 місяців
09.2008 - 04.2013
- Експерт відділу ЕМ
Обов'язки та навички:
Участь у відкритті гіпермаркету Ашан "Донський":
- Формування структури асортименту та організація викладення товару на відкриття магазину;
- Обслуговування клієнтів;
- Аналіз та замовлення товарних запасів, прийом товару, розміщення їх у торговому залі;
- Списання та переміщення товару;
- Контроль співробітників та їх мотивація для виконання поставлених завдань;
- Складання графіка робочого дня;
- Стажування та навчання співробітників;
- Робота з документацією (щодо відділу);
- Контроль залишків товару;
- Проведення інвентаризації;
- Розгляд претензій та рекламацій покупців, запобігання та вирішення конфліктних ситуацій, обмін та повернення товару, відповідно до законодавства України;
- Координація проведення промо- та рекламних акцій;
- Робота зі сканером та розвантажувально-вантажною технікою;
- Упорядкування звітності за минулий період;
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.
Ключова інформація
Ключові навички*
З травня 2019 року по липень 2022 року займалась підприємницькою діяльністю та з цього теж маю свій досвід:
- Закупівлі та поповнення товарними запасами склад;
- Відвантаження товарів;
- Створення маршруту для оптимальної доставки замовлення;
- Напрацювання клієнтської бази;
- Документація;
- Первинна бухгалтерія;
- Контроль, підбір персоналу;
- Інтернет розвиток;
- Розширення складу;
- Постачальники та пошук нових.
Маю великий досвід спілкування з різними верствами населення.
Також є досвід роботи у проведенні незалежного аудиту на підприємстві Нова Пошта.
Можна вважати, що у мене не вистачає певного досвіду у певній галузі, АЛЕ, моя цілоспрямованність та досягнення результату допомогають мені адаптуватися до нового та вивчати нове!
Також важливо мої особисті якості:
- Професіоналізм;
- Відповідальність;
- Чесність;
- Уважність;
- Аналітичний склад розуму;
- Націленість на результат;
- Швидка освіта;
- Комунікабельність;
- Стресостійкість;
- Відсутність шкідливих звичок;
- Активна життєва позиція.
Володіння мовами:
Українська: вільно
Англійська: базовий
Навчалась в 2 закладах
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
"Економіка підприємства" Товарознавство та комерційна діяльність, магістр
Кривий Ріг, 2018
Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Економічний, Економіка підприємства, Облік та аудит - магістр
Макіївка, Донецька обл., 2010
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Комерційна діяльність
Дніпро, 2018
Відкриття власного бізнесу
Наталія Юріївна
Наталія Юріївна
Керівник, менеджер
Кривий Ріг
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому