Працювала в 7 компаніях 19 років 2 місяці
Недержавні організації / NGO, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Бухгалтер (єдиний) / фінансовий та адміністративний асистент польового офісу
ASB (Arbeiter Samariter Bund Germany)
Недержавні організації / NGO
2 роки 1 місяць
11.2022 - 12.2024
- Облік витрат по бюджетним лініям
-Формування ваучерів по операціям
-Планування витрат/ графік платежів по закупівлям для проектів та адмінистативним витратам
-Вдосконалення політик організації: облікова політика, політика управління активами, політика управління автопарком
- Аудиторська перевірка
-Платежі в Internet-Banking
- Формування актів безоплатного прийому / передачі по проектам та партнерам
-Облік в BAF
- Облік ОЗ та ТМЦ
- Підготовка документів на прийняття/ переведення/ звільнення і формування особових справ персоналу
- Підготовка контракту, доповнень, актів виконаних робіт для працівників за Договором ЦПХ
-Розрахунок виплат (зарплата, відрядження, відпустка) та підготовка супровідних документів (наказ, авансовий звіт, акт) по персоналу та працівникам за Договором ЦПХ
-Податкова звітності
- Вибір постачальників, підготовка контрактів (відповідно до процедур організації): оренда, інтернет, закупівлі для офісу…
-Участь в тендерній комісії
- Ведення реєстрів документів
- Архівування документів
Бухгалтер проекту (єдиний)
БФ Шпиталь ім. Андрія Шептицького
Медицина та Охорона здоров'я
5 місяців
05.2022 - 10.2022
В рамках проекту я відповідала за всі фінансові операції проекту.
Обов’язки:
- Облік витрат по бюджетним лініям
- Платежі в Internet-Banking
-Планування: витрат, графік платежів по закупівлям для проекту та адмінистативним витратам
- Облік ОЗ, ліків, медичних засобів, палива
- Облік виплат для персоналу
- Підготовка наказів
-Звіт для донора
- Аудиторська перевірка
- Архівування документів
- Облік в BAS
Бухгалтер
ПП Альфа-Проект
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 7 місяців
08.2020 - 03.2022
Здобутки: Під потреби компанії, на базі BAS, було створено програмне забезпечення яке дозволяло онлайн поєднувати роботу клієнта, бухгалтера, менеджера з продажу.
Обов’язки:
-облік дебіторської заборгованості
-удосконалення власної CRM компанії
-облік в Microsoft Dynamics 365 Business Central (стара назва Microsoft Navision)
Бухгалтер
МОГУЩ, ООО
Консалтинг / Аудит
1 рік 6 місяців
02.2019 - 08.2020
-Оператор BAS, 1C
Менеджер ЗЕД
ТОВ Ічнянский завод сухого молока та масла
Промисловість та Виробництво
4 роки 7 місяців
05.2014 - 12.2018
-переговори з покупцями
-підготовка експортних договорів, інвойсів, інших супровідних документів
- валютний контроль експортних операцій
-побудова графіка виробництва, відвантажень
-оформлення митних документів
-легалізація документів на товар
-замовлення транспорту для міжнародного перевезення
-страхування вантажу
Бухгалтер
ТОВ ТД Молочний світ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 10 місяців
07.2007 - 05.2014
-Фінансовий облік
-Податковий облік
-Облік основних засобів
-Кадровий облік (HR облік)
- Платежі
- Облік в 1С 7:7
Бухгалтер (єдиний)
Ресторан
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 10 місяців
09.2005 - 07.2007
-Фінансовий облік
-Податковий облік
-Облік витрат і калькулювання собівартості страв
-Облік основних засобів
-Кадровий облік (HR облік)
- Платежі
- Облік в 1С 7:7
Ключова інформація
BAF, BAS, Microsoft Dynamics 365 Business Central (стара назва Microsoft Navision), 1С, МЕДОК, Вчасно, Office 365, Google Doc, CRM
Навчалась в 1 закладі
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Облік і аудит
Киев, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Фінансовий менеджер для НПО
Фінансовий менеджер для НПО- управління фінансами у неприбуткових організаціях.
Основні аспекти навчання:
-політики і процедури
-бюджет проєкту та бюджетні лінії
-розподіл витрат між проєктами
-підготовка фінансових звітів, відповідно до вимог донорів та міжнародних стандартів
-аудит: внутрішній і зовнішній
Sphere
Sphere- міжнародні стандарти гуманітарної допомоги для забезпечення якості, відповідальності та захисту людської гідності при надзвичайних ситуаціях.
Основні аспекти навчання:
1)принципи гуманітарної хартії- право на життя з гідністю, захист та гуманітарну допомогу
2)сновні гуманітарні стандарти (Core Humanitarian Standard, CHS): якість та відповідальність у гуманітарних програмах
3) мінімальні стандарти водопостачання, санітарія та гігієна (WASH),продовольча безпека, харчування, житло, охорона здоров'я
4) Як проводити оцінку потреб, проектувати програми, моніторити та оцінювати результати
spherestandards.org.
HEAT (Навчання поінформованості про вороже середовище)
HEAT (навчання поінформованості про вороже середовище) тренінг для людей, які працюють в зонах конфліктів або регіонах з високим рівнем ризику.
Основні аспекти навчання:
-аналіз ризику
-дії в небезпечних ситуаціях: озброєні напади, викраденнях, пограбування, вибухи…
-надання першої медичної допомоги
Додаткова інформація
Qualities
В своїй роботі дотримуюсь процедур, політик та підпорядкування. Якщо потребує ситуація, і немає вищого керівництва поряд, не боюсь приймати самостійні рішення і нести за них відповідальність.Мій професійний досвід включає: мультизадачну роботу, навички управління, роботу в міжнаціональній команді, організація та проведення зустрічей та переговорів.
Я надійна, гнучка, відкрита, орієнтована на рішення, стійка людина та командний гравець.
Евгенія
Евгенія
Бухгалтер проекту
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 днів тому