Працювала в 3 компаніях 21 рік
Юридичні послуги, Державний сектор
Начальник Управління з питань персоналу та організаційної роботи
Департамент реєстрації Харківської міської ради
Юридичні послуги
8 років 8 місяців
04.2016 - до теперішнього часу
Здійснювала представництво інтересів Департаменту реєстрації Харківської міської ради у судах з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації місця проживання; підготовка процесуальних документів та проєктів відповідей на звернення фізичних та юридичних осіб.
Ведення військового обліку в Департаменті. Здійснення кадрової роботи, підготовка проєктів розпоряджень міського голови та наказів, надання пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень. Співпраця зі структурними підрозділами апарату, іншими виконавчими органами місцевої ради, відповідними органами державної влади, органами місцевого самоврядування. Вдосконалення організації роботи, забезпечення дотримання трудової та виконавської дисципліни. Організація листування з відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до повноважень Департаменту.
головний спеціаліст, державний реєстратор
Харківське міське управління юстиції
Юридичні послуги
3 роки 6 місяців
10.2012 - 04.2016
Представництво інтересів відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції у судах; підготовка процесуальних документів та проектів відповідей на звернення фізичних та юридичних осіб. У зв`язку з ліквідацією реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції переведення у новостворений орган – Департамент реєстрації Харківської міської ради
Секретар судового засідання
Київський районний суд м. Харкова
Державний сектор
8 років 9 місяців
01.2004 - 10.2012
оформлення та підготовка до слухань матеріалів судових справ; ведення протоколів судових засідань; контроль за дотриманням процесуальних строків; забезпечення документообігу сектору суду; виконання інших доручень судді. Переведення до Харківського міського управління юстиції
Ключова інформація
Маю організаційні та комунікаційні здібності, вмію орієнтуватись у професійному законодавстві. Характер спокійний, маю високорозвинене почуття обов’язку, ініціативна, комунікабельна, стійка до стресів, уважна до деталей. Володію високим рівнем культури поведінки та ділового спілкування, маю хороші аналітичні здібності. Шкідливих звичок не маю, займаюсь професійно спортом. Активна участь у волонтерській роботі у м. Харкові та м. Вінниці.
Навчалась в 1 закладі
Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого
вечірній
Харків, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вільно
Додаткова інформація
Свій розділ
Маю двох дітей, які проживають та навчаються у м. Вінниця. Наразі територіально знаходжусь у місті Харкові, але через постійні обстріли та часткове зруйнування житла в якому проживаю планую змінити місце роботи. Готова на переїзд.
Гуріна
Гуріна
Юрист, начальник/заступник начальника відділу; працівник кадрової служби
Вінниця
Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Житомир
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому