Працювала в 4 компаніях   9 років 3 місяці

Недержавні організації / NGO, Банки, Державний сектор

Emergency Project Officer

Premiere Urgence Internationale

Недержавні організації / NGO

1 рік 6 місяців

04.2023 - 10.2024

Preparation and conduct of multisectoral needs assessments, data analysis. Preparation of terms of reference in accordance with standard operating procedures. Identification of vulnerable categories of the affected population. Cooperation with local authorities to organise and distribute individual and institutional non-food items in collective centres for IDPs and rural areas to vulnerable categories of the population in accordance with donor requirements. Signing of humanitarian aid acceptance and transfer certificates with local authorities. Filling in the humanitarian aid distribution sheets (beneficiary lists) with subsequent digitisation and archiving. Reporting for the donor BHA USAID, for the coordination centre, cluster reporting (Activity info). Preparation of Memorandums of Understanding, Donation Agreements and other documents. Archiving of documents. Understanding of the goals of the humanitarian mission, humanitarian principles, organisational policies and their implementation. Training in first aid with a certificate. Certificates in Introduction to International Humanitarian Law, Cash and Voucher Assistance - Fundamentals, PSEA, online course on Mine Safety (6 academic hours).

  • Planning and implementation of strategies for successful implementation of non-critical projects
  • Organisation and control of project tasks execution
  • Preparation of reports and analyses of project efficiency
  • Ensuring compliance of processes with requirements and standards
  • Monitoring and analysing the progress of project implementation
  • Liaising with project participants to resolve tasks and issues
  • Preparation of reports and performance analysis
  • Monitoring and analysis of project progress
  • Interacting with project participants to resolve issues and questions
  • Ensuring that processes meet requirements and standards
  • Organisation and control of tasks within projects
  • Planning and implementing strategies for the successful completion of urgent projects

завідувач сектору роздрібного бізнесу

Філія Харківське обласне управління АТ "Ощадбанк"

Банки

2 роки 1 місяць

12.2019 - 01.2022

Планування роботи сектору з метою якісного обслуговування клієнтів та досягнення планових показників. Обслуговування існуючих та залучення нових клієнтів у сегменті Affluent. Підготовка та проведення розрахунків між фізичними та юридичними особами, підготовка та оформлення кредитних договорів, звітність та архівування документів
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

головний державний інспектор

ГУ ДПС у Донецькій області

Державний сектор

1 рік 7 місяців

05.2017 - 12.2018

Податковий ревізор-інспектор сектору погашення податкового боргу юридичних осіб та ФОП (податковий керуючий); сектору організації роботи управління, робота з документообігом управління

економіст, заступник керуючого відділення банку

Філія Донецьке обласне управління ПАТ КБ " ПриватБанк"

Банки

3 роки 9 місяців

09.2011 - 06.2015

  • Нагляд за виконанням співробітниками стандартів якісного обслуговування клієнтів. Контроль виконання планових показників відділення, проведення щотижневих нарад. Обслуговування преміум-сегменту клієнтів, залучення нових клієнтів. Зустрічі з керівниками організацій з метою залучення їх на банківське обслуговування
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

Ключова інформація

Відповідальність, самостійність, хороша організація роботи, швидка адаптація до нових умов, легкість у навчанні новому, аналітичне мислення, вирішення конфліктів, критичний аналіз, етичні судження. Здатність працювати під тиском та позитивно управляти особистим рівнем стресу

  • Комунікація з клієнтами
  • Ведення переговорів
  • Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
  • Вміння аналізувати потреби клієнта
  • Креативність

Навчалась в 1 закладі

Краматорський економіко-гуманітарний інститут

Економіка підприємства

Краматорськ, 2013

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Курси, тренінги, сертифікати

Краматорське відділення Донецької торгово-промислової Палати, конторський службовець (бухгалтер)

Краматорськ, 2002

Кваліфікація. Знання бухгалтерського, податкового обліку, програми 1С.

Додаткова інформація

Computer technologies

Advanced user. Good command of MSOffice (Excel, Power Point, SharePoint, Word), work with e-mail (Outlook Express). Confident work with various browsers (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer). Skills in working with Linux and Windows operating systems."

Суспільна діяльність

member of the All-Ukrainian environmental organization "Mama - 86"

Реалізація в гуманітарній сфері

I have experience working in an international humanitarian organization. Goal - to realize the experience gained and improve skills in further work in the humanitarian sphere

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами

Харків

40 000 грн.

124 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому