Працювала в 4 компаніях   10 років 8 місяців

Недержавні організації / NGO, Банки, Державний сектор

Emergency Project Officer

Premiere Urgence Internationale

Недержавні організації / NGO

1 рік 7 місяців

04.2023 - 10.2024

У своїй роботі я як асистента та фахівця з управління проєктами була відповідальна за координацію заходів екстреної допомоги ВПО та соціально незахищеним верствам населення в умовах військових дій. Мої обов'язки включали проведення міжсекторальної оцінки потреб MSNA, розробку планів дій work plans, технічних завдань ToRs з підготовки та організації поставок гуманітарної допомоги NFI та співпрацю з місцевими партнерами в Харкові та Харківській області згідно до СОП та внутрішніх політик організації PUI. Я успішно керувала проектом з реагування на надзвичайні ситуації, досягаючи своєї мети вчасно та ефективно. Моя робота спрямована на надання швидкої та ефективної допомоги NFI уразливим категоріям людей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях в умовах військових дій. • Організація та контроль виконання завдань у рамках проектів BHA, Americare, Donation protection civil • Моніторинг та аналіз ходу виконання проектів • Взаємодія з учасниками проєктів MEAL, логістики для вирішення завдань та питань • Підготовка звітності Activity Info, координації та аналіз ефективності проєктів • Забезпечення відповідності процесів вимогам та стандартам • Підтримка комунікації та співпраці між учасниками та стейкхолдерами проєктів · Забезпечення конфіденційності інформації, отриманої в процесі роботи, захист даних · Архівування документів в SharePoint

завідувач сектору роздрібного бізнесу

Філія Харківське обласне управління АТ "Ощадбанк"

Банки

2 роки 2 місяці

12.2019 - 01.2022

Керувала сектором роздрібного бізнесу, відповідала за планування та впровадження стратегій збільшення обсягів продажів. Координувала роботу команди з продажів, надавала їм необхідну підтримку та навчання. Аналізувала ринок та конкурентів для вдосконалення маркетингових стратегій. Досягала позитивних результатів у зростанні продажів та підвищенні рівня задоволеності клієнтів. Обслуговувала портфель клієнтів сегменту "affluent". По результатам моєї роботи були покращені продуктова нагрузка та показники прибутковості відділення банку в цілому.

головний державний інспектор

ГУ ДФС у Донецькій області

Державний сектор

3 роки

12.2015 - 12.2018

У своїй практиці я, як головний державний інспектор, відповідала за проведення контролю та нагляду за виконанням законодавства у сфері, що регулює державний сектор погашення податкового боргу. Мої обов'язки включали аналіз документації, виявлення порушень, розробку рекомендацій щодо виправлення недоліків та надання консультацій стосовно відповідності законодавства. Завдяки моїй діяльності було досягнуто покращення в роботі підрозділу та підвищення рівня виконання законодавства. На посаді головного державного інспектора відділу надання адміністративних послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації управління реєстрації платників та електронних сервісів відповідала за підготовку та проведення семінарів для платників податків та реєстрацію звернень. Мої ініціативи допомогли зменшити час очікування та покращити якість обслуговування. На посаді головного державного інспектора сектору з питань організації роботи Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДФС у Донецькій області відповідала за документообіг управління (перерозподіл документів між підрозділами), проведення навчання працівників з оформленням відповідних документів, забезпечуючи дотримання всіх норм. • Планування та організація своєї роботи • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості • Дотримання корпоративної культури та цінностей • Постійне навчання та розвиток професійних навичок

економіст, заступник керуючого відділення банку

Філія Донецьке обласне управління ПАТ КБ " ПриватБанк"

Банки

3 роки 10 місяців

09.2011 - 06.2015

У мої обов'язки як економіста та заступника керуючого відділення банку входило відкриття, обслуговування рахунків клієнтів фізичних осіб, планування та виконання фінансових аналізів, контроль за виконанням показників відділення, управління платіжними операціями та взаємодія з клієнтами. Я успішно розробляла стратегії залучення нових клієнтів, оптимізувала процеси внутрішнього обліку та підвищувала ефективність фінансових операцій. Мої зусилля призвели до збільшення обсягів продажів фінансових послуг та покращення репутації відділення в очах клієнтів.

Ключова інформація

Відповідальність, самостійність, хороша організація роботи, швидка адаптація до нових умов, легкість у навчанні новому, аналітичне мислення, вирішення конфліктів, гнучкість, критичний аналіз, етичні судження. Здатність працювати під тиском та позитивно управляти особистим рівнем стресу.

  • Комунікація з клієнтами
  • Ведення переговорів
  • Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
  • Вміння аналізувати потреби клієнта
  • Креативність
  • Планування та організація своєї роботи

Навчалась в 1 закладі

Краматорський економіко-гуманітарний інститут

Економіка підприємства

Краматорськ, 2013

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Курси, тренінги, сертифікати

Додаткова світа

2024

Участь в онлайн зустрічах - - SNFI CLUSTER UKRAINE; - Сертифікат "Вступ до міжнародного гуманітарного права"; - Сертифікат "Грошова та ваучерна допомога - основи"; - Курс "Мінна безпека" (6 академічних годин); - Сертифікація Знання бухгалтерського, податкового обліку, програми 1С; - Сертифікат з надання першої медичної допомоги; - Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою; -Сертифікат “Комунікації в гуманітарному контексті; - Сертифікат “Вступ до оцінки потреб у надзвичайних ситуаціях”; -Сертифікат “PSEA” Запобігання сексуальній експлуатації та сексуальним зловживанням; - Сертифікат "Кейс - менеджмент у соціальній роботі"

Краматорське відділення Донецької торгово-промислової Палати, конторський службовець (бухгалтер)

2002

Кваліфікація. Знання бухгалтерського, податкового обліку, програми 1С. Водійські права категорія В

Додаткова інформація

Computer technologies

Advanced user. Good command of MSOffice (Excel, Power Point, SharePoint, Word), work with e-mail (Outlook Express), Teams. Confident work with various browsers (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer). Skills in working with Linux and Windows operating systems.

Суспільна діяльність

член Всеукраїнської екологічної організації "Мама - 86"

Тетяна

Фахівець з управління проектами

Лозова, Лозівський р-н

Готовий переїхати: Дніпро, Харків

50 000 грн

55 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому