Працювала в 1 компанії 8 років 10 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Товарознавець
Фокстрот
Торгівля роздрібна / Retail
8 років 9 місяців
11.2015 - 08.2024
До основних обов’язків входило:
- Ведення документообігу магазину;
- Організація отримання та пересилки документів;
- Формування та виписка пакетів документів для водіїв;
- Робота з прибутково-видатковими накладним;
- Формування звітів, своєчасне оформлення та контроль документів для передачі в бухгалтерію;
- Контроль за термінами дії наказів, довіреностей, розпоряджень, договорів, в магазині;
- Проведення і документальне оформлення зовнішніх та внутрішніх інвентаризацій;
- Складання внутрішньої бухгалтерської звітності;
- Робота з первинною, касовою, кадровою документацією;
- Прийом і впорядкування документів тривалого та постійного зберігання;
- Робота з документацією, звітність, сканування документації, копіювання та шнуровка, засвідчення копій згідно інструкцій компанії;
- Підготовка та здача до архіву документів компанії;
- Підготовка документів, копій договорів, при аудиторських, податкових перевірках або інших внутрішніх запитах;
- Навчання нових касирів, контроль їх роботи;
- Виконання доручень керуючого та його заступника;
- Контроль за рухом грошових коштів в магазині;
- Ведення книги КУРО;
- Контроль за коректним проведенням касових операцій в магазині;
- Проведення інкасації;
- Оформлення рахунків на оплату, контроль проведення оплат від ТОВ, ФОП;
- Робота з товарами, які мають дефекти;
- Збір товару згідно замовлень, для відправки поштовими операторами, упаковка товару, підготовка товару для передачі перевізнику;
- Проведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ);
- Прийом товару: контроль зовнішнього вигляду, нестачі та надлишку, умов зберігання та транспортування;
- Контроль терміну придатності продукції, проведення відповідних заходів щодо зниження ризиків виникнення товару з строком реалізації, що минув;
- Оптимізація товарних залишків (робота з надлишками, втраченими продажами);
- Проведення операцій по руху товару у магазинах, між магазинами, складами.
Навчалась в 1 закладі
Національний авіаційний університет
Документознавство та інформаційно-аналітична діяльність
Київ, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Додаткова інформація
Особисті якості
- Вмію працювати швидко, у режимі багатозадачності, ефективно розставляючи пріоритети;
- Маю відмінні комунікативні навички та знання ділового етикету;
- Відповідальна за виконання поставлених завдань;
- Прагну до професійного та матеріального зростання;
- Знаю програмний комплекс MS Office;
- Вмію працювати в команді;
- Легко навчаюсь новому, уважна, грамотна;
- Маю грамотну усну та письмову українську мову;
- Звертаю увагу на дрібниці та ретельно перевіряю результати своєї роботи;
- Рівень англійської мови А2.
Свій розділ
Розглядаю роботу лише з гібридним графіком роботи чи віддалено. Роботу в магазині не розглядаю, лише офіс. Графік роботи 5-денний робочий день з 09:00 до 18:00 і не пізніше.
Оксана
Оксана
Фахівець з документообігу, товарознавець, обліковець
Київ
Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 тиждень тому