Працювала в 1 компанії   8 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail

Товарознавець

Фокстрот

Торгівля роздрібна / Retail

8 років 9 місяців

11.2015 - 08.2024

До основних обов’язків входило:

  • Ведення документообігу магазину;
  • Організація отримання та пересилки документів;
  • Формування та виписка пакетів документів для водіїв;
  • Робота з прибутково-видатковими накладним;
  • Формування звітів, своєчасне оформлення та контроль документів для передачі в бухгалтерію;
  • Контроль за термінами дії наказів, довіреностей, розпоряджень, договорів, в магазині;
  • Проведення і документальне оформлення зовнішніх та внутрішніх інвентаризацій;
  • Складання внутрішньої бухгалтерської звітності;
  • Робота з первинною, касовою, кадровою документацією;
  • Прийом і впорядкування документів тривалого та постійного зберігання;
  • Робота з документацією, звітність, сканування документації, копіювання та шнуровка, засвідчення копій згідно інструкцій компанії;
  • Підготовка та здача до архіву документів компанії;
  • Підготовка документів, копій договорів, при аудиторських, податкових перевірках або інших внутрішніх запитах;
  • Навчання нових касирів, контроль їх роботи;
  • Виконання доручень керуючого та його заступника;
  • Контроль за рухом грошових коштів в магазині;
  • Ведення книги КУРО;
  • Контроль за коректним проведенням касових операцій в магазині;
  • Проведення інкасації;
  • Оформлення рахунків на оплату, контроль проведення оплат від ТОВ, ФОП;
  • Робота з товарами, які мають дефекти;
  • Збір товару згідно замовлень, для відправки поштовими операторами, упаковка товару, підготовка товару для передачі перевізнику;
  • Проведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ);
  • Прийом товару: контроль зовнішнього вигляду, нестачі та надлишку, умов зберігання та транспортування;
  • Контроль терміну придатності продукції, проведення відповідних заходів щодо зниження ризиків виникнення товару з строком реалізації, що минув;
  • Оптимізація товарних залишків (робота з надлишками, втраченими продажами);
  • Проведення операцій по руху товару у магазинах, між магазинами, складами.

Навчалась в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Документознавство та інформаційно-аналітична діяльність

Київ, 2015

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

  • Вмію працювати швидко, у режимі багатозадачності, ефективно розставляючи пріоритети;
  • Маю відмінні комунікативні навички та знання ділового етикету;
  • Відповідальна за виконання поставлених завдань;
  • Прагну до професійного та матеріального зростання;
  • Знаю програмний комплекс MS Office;
  • Вмію працювати в команді;
  • Легко навчаюсь новому, уважна, грамотна;
  • Маю грамотну усну та письмову українську мову;
  • Звертаю увагу на дрібниці та ретельно перевіряю результати своєї роботи;
  • Рівень англійської мови А2.

Свій розділ

Розглядаю роботу лише з гібридним графіком роботи чи віддалено. Роботу в магазині не розглядаю, лише офіс. Графік роботи 5-денний робочий день з 09:00 до 18:00 і не пізніше.

Оксана

Фахівець з документообігу, товарознавець, обліковець

Київ

Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район

25 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 тиждень тому