Працювала в 3 компаніях   2 роки 9 місяців

Юридичні послуги, Державний сектор

Секретар нотаріуса

Приватний нотаріус

Юридичні послуги

4 місяці

02.2024 - 06.2024

1. Робота з документацією:Підготовка проєктів нотаріальних документів (довіреностей, заяв, договорів тощо);Формування та зберігання нотаріальних справ, архівування документів. Облік вхідної та вихідної кореспонденції.

2. Взаємодія з клієнтами.

3. Координація роботи офісу: забезпечення робочого процесу нотаріуса, замовлення канцелярії.

4. Технічна підтримка:Робота з офісною технікою (сканування, друк, копіювання документів).

Провідний архівіст відділу НАФ та Секретар ЄПК за сумісництвом

Державний архів Київської області

Державний сектор

5 місяців

06.2023 - 11.2023

Організація та забезпечення обліку документів:Контроль за комплектуванням архіву документами, які мають історичну, наукову або культурну цінність.Облік і зберігання документів Національного архівного фонду (НАФ) відповідно до нормативів.Проведення експертизи цінності документів для включення їх до НАФ або вилучення з фонду.

Оформлення архівних документів:Складання описів, номенклатур справ і архівних довідників.Забезпечення правильного оформлення, упорядкування та зберігання справ.

Розробка нормативних документів:Розробка та впровадження інструкцій з архівної роботи.Контроль за дотриманням правил діловодства та архівного зберігання.

Взаємодія з установами:Надання консультацій підприємствам, установам та організаціям щодо архівної роботи.Участь у складанні актів приймання-передавання документів на зберігання. та інше

Консультант

Нотаріального архіву

Юридичні послуги

1 рік 9 місяців

08.2021 - 05.2023

Робота з документами – навички систематизації, класифікації, індексації та архівування документів, знання основ архівної справи.

Юридичні знання – розуміння юридичних аспектів документів, знання типів нотаріальних документів (заповіти, договори, доручення тощо) і їх вимог.

Знання законодавства – обізнаність із законами та нормативними актами, що регулюють нотаріальну діяльність та архівну справу, вміння працювати з документами, що підлягають зберіганню відповідно до законодавства

Діловодство – навички ведення діловодства, включаючи обробку вхідної та вихідної документації, ведення реєстрів, облік документів.

Конфіденційність та етика

Організаційні навички

Комп’ютерні навички

Комунікаційні навички

Аналіз інформації

Ключова інформація

  1. Робота з документами (вміння працювати з документами)
  2. Юридичні знання
  3. Увага до деталей
  4. Конфіденційність та етика
  5. Робота з офісною технікою
  6. Комп'ютерні навички - впевнене користування офісними програмами (microsoft office, google), системами електронного документообігу (Аскод, Мегаполіс), електронною поштою.
  7. Робота з відкритими реєстрами (ЄДР судових рішень, єдиний реєстр нотаріусів України, єдиний реєстр нотаріусів спеціальних бланків нотаріальних документів.
  8. Система електронний суд.
  9. Відповіді на запити.
  10. Здатність ефективно розподіляти час, організовувати робочий день.

Навчалась в 2 закладах

Київський інститут водного транспорту ім. П.К. Сагайдачного

Правознавство

Київ, 2015

Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського

Правознавство

Севастополь, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

"Договірне право"

Київ, 2024

https://drive.google.com/file/d/1I1Rg6hfYto1s2YJeuDWc1_TMnB2i23p2/view 

PROMETHEUS: WORD ТА EXCEL: ІНСТРУМЕНТИ І ЛАЙФХАКИ (36 ГОДИН)

Київ, 2021

https://drive.google.com/file/d/1mB_U6hVEuXIr2fjsS6U8DEuN6FFO80T5/view?usp=sharing 

ДЕРЖАВНИЙ СЕРТИФІКАТ З ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ

Київ, 2021

https://drive.google.com/file/d/1nNo_py-FqtsJ24X0VJq95e_soIaRR9zJ/view  

Додаткова інформація

Володіння мовами

  1. українська (рідна),
  2. російська (вільно),
  3. англійська (А1 рівень - базовими навичками, які можуть спілкуватися в повсякденних ситуаціях, використовуючи загальновживані вирази та елементарний словниковий запас.)

Особисті якості:

Аналітичне мислення, уважність до деталей.

Висока організованість, відповідальність.

Комунікабельність, здатність працювати в команді.

Готовність до навчання та професійного розвитку.

Мої побажання до майбутнього роботодавця:

Офіційне працевлаштування

Комфортні умови роботи в офісі (Особисте робоче місце, обладнане всім необхідним)

Спокійний ритм роботи

Можливість професійного зростання.

Ганна

Помічник юриста

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Солом'янський район, Шевченківський район

20 000 грн.

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 5 годин тому