Працював в 1 компанії 10 років 10 місяців
Державний сектор
бухгалтерия / финансы предприятия
Музей
Державний сектор
10 років 9 місяців
12.2011 - 09.2022
Ключова інформація
Навчався в 1 закладі
Коледж нафтогазових технологій, інженерії та інфраструктури сервісу Одеської національної академії харчових технологій
аудит та бухгалтерський облік
Одеса, 2006
Володіє мовами
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
SMM-менеджмент
1.Розробка стратегії для просування бренду, визначення цілей (збільшення охоплення, залучення нових клієнтів, підвищення лояльності, продажі тощо).
2.Підбір правильних платформ для кожної цільової аудиторії (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn, Twitter, YouTube та ін.)
Аналіз конкурентів і ринку для знаходження найбільш ефективних методів залучення.
3.Створення і планування контенту, який відповідає цілям бренду та інтересам аудиторії.
4.Розробка графічного контенту (пости, банери, рекламні матеріали) або співпраця з дизайнерами.
5. Робота з рекламними кампаніями
6.Налаштування та оптимізація платної реклами на різних платформах (Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads).
7.Тестування різних форматів реклами (каруселі, відео, слайди тощо) для досягнення кращих результатів.
8. Таргетинг та ретаргетинг для досягнення максимальної ефективності від витраченого бюджету.
Наталья
Наталья
SMM-менеджер віддалено
Одеса
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 дні тому