Працював в 4 компаніях 5 років 7 місяців
Сили оборони України, IT, Оборонна промисловість, Торгівля роздрібна / Retail
Діловод
ЗСУ
Сили оборони України
2 роки 8 місяців
02.2022 - 10.2024
Учасник бойових дій, ветеран війни.
- Організація документообігу в установі
- Реєстрація та облік документації
- Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
- Забезпечення збереження конфіденційної інформації
- Контроль за виконанням документів в установлених термінах
- Підтримка зв'язку між відділами
- Оновлення та ведення баз даних
Фахівець
Комунальне некомерційне підприємство київської міської ради(київської державної адміністрації) "Освітня Агенція міста Києва"
IT
5 місяців
07.2021 - 12.2021
- Збір інформації про об’єкти нерухомого майна комунальної форми власності, які використовуються закладами загальної середньої та дошкільної освіти щодо: Земельних ділянок, Технічних паспортів на будівлі та споруди, Розпорядчих щодо передачі та закріплення об’єктів.
- Проведення консультацій з представниками закладів загальної середньої та дошкільної освіти, а також представниками Районних управлінь освіти;
- Перевірка наданої документації;
- Формування звіту щодо стану документації;
- Уніфікація документів та забезпечення зберігання їх на електронних носіях;
- Розробка анкет з оцінки технічного стану та матеріально-технічного забезпечення об’єктів нерухомого майна комунальної форми власності, які належать до сфери освіти та використовуються закладами дошкільної освіти та закладами загальної середньої освіти;
- Розробка критеріїв по нарахуванню балів для пріоритизації закладів загальної середньої та дошкільної освіти;
- Створення групи інженерів підтримки та організація підтримки в телефонному або виїзному режимі (при необхідності);
- Збір та перевірка заповнених анкет технічного стану на логічні помилки та некоректність заповнення;
- Проведення уточнення необхідної інформації;
- Збір та перевірка відкоригованих даних;
- Формування довідників на основі зібраної інформації щодо функціонального призначення приміщень, паспортизації об’єктів;
- Уніфікація (стандартизація) довідників;
- Зведення інформаційної бази по анкетам технічного стану ЗЗСО та ЗДО
- Cтворення єдиної інформаційної бази по закладам освіти та забезпечення цілісності інформації в "Карта освітніх потреб"
- Проведення аналізу даних по Зведеним інформаційним базам даних (ЗДО та ЗЗСО);
- Формування кінцевого впорядкованого списку об’єктів за критеріями, що впливають на ступінь першочерговості виконання будівельно-монтажних робіт та потреби матеріально технічного забезпечення;
- Розробка звітів з відображенням інформації;
- Формування інформаційних панелей з включенням картографічного сервісу, на якому розміщені всі суб’єкти подання інформації та зібрані дані по анкетних даних;
- Проведення порівняльного аналізу наповненості інформаційної бази;
- Проведення порівняння за експлуатаційним станом;
- Порівняння за проблемними типовими проектами;
- Розподіл закладів освіти за експлуатаційними станами по районам, по категоріям, по досліджуваних параметрах;
- Забезпечення можливості подальшого проведення ретроспективного аналізу зміни експлуатаційного стану;
- Проведення ранжування об’єктів нерухомості за першочерговістю ремонтних робіт;
- Розрахунок орієнтовної вартості робіт;
- Розробка презентаційних матеріалів, яка охоплює та висвітлює всі етапи проекту.
Інженер 2 категорії
ДП "Антонов"(АТ "Антонов")/AT "ANTONOV Company"
Оборонна промисловість
1 рік 6 місяців
08.2018 - 02.2020
- Активна участь в плановому проведені атестації робочих місць на підприємстві;
- Відбір проб стічних вод підприємства;
- Інструментальні вимірювання повітря робочої зони та параметрів мікроклімату середовища під час технологічного процесу(основної діяльності) на робочому місці;
- Інструментальні вимірювання фізичних параметрів рівнів шуму та вібрації під час технологічного процесу(основної діяльності) на робочому місці;
- Проведення замірів рівня освітлення на місцях приймання(контролерів) продукції;
- Участь в проведенні лабораторних досліджень з відібраних проб, та відповідний математичний розрахунок, згідно методик дослідження та розрахунку;
- Ведення журналів обліку та контрольних замірів;
- Використання нормативно-технічної документації;
- Складання протоколів дослідження та видача результатів;
- Складання звітної документації;
- Взаємодія з структурами підрозділами підприємства;
- Планова підготовка, перевезення, своєчасне подання та супровід вимірювальної та обчислювальної техніки і обладнання на повірку з подальшим отриманням відповідних сертифікатів.
- Практичний досвід роботи з вимірювальними приладами : Октава - 110а, пробовідбірник тайфун -мс, газоаналізатори ех, психрометр аспіраційний мв - 4м, люксметр ю - 116, анемометр, флюорат. Офісна техніка.
Продавець магазину
ТОВ "Новус Україна"
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
11.2017 - 07.2018
- Здійснювати викладку товару на полиці магазину згідно планограми (вода, соки, алкогольні напої);
- Облаштування товару на акційних позиціях та додаткових місцях;
- Дотримання стандартів компанії;
- Надавати допомогу та консультацію покупцю в торговому залі;
- Контроль термінів та умов зберігання товару;
- Вчасно проводити переоцінку товару згідно цінової політики компанії;
- Проводити списання браку товару;
- Проводити інвентаризацію товару в торговому залі та на складі, згідно з накладною (перевірка в наявності та залишків товару);
- Дотримання чистоти та порядку в залі;
- Розміщення та укомплектування привезеного товару з дотриманням правил техніки безпеки;
- Дотримання стандартів компанії.
Ключова інформація
Робота з програмним забезпеченням: впевнене володіння Word, Excel, PowerPoint, IT-Enterprise, SmartSheet, ACКОД, Power BI, Power Query, СЕДО; досвід наповнення та аналізу аналітичних баз даних, автоматизації процесів.
Робота з великими обсягами даних: професійна обробка та аналіз інформації з використанням спеціалізованих інструментів.Управління проєктами: досвід участі у командних проєктах (команда до 5 осіб); ефективна інтеграція в командну роботу.
Тайм-менеджмент: раціональне планування робочого часу, гарантія своєчасного виконання задач із високою якістю.
Комунікація: вміння будувати конструктивну комунікацію з колегами, підтримка дружніх стосунків, ефективне вирішення конфліктних ситуацій.
Технічна експертиза: досвід роботи з об’ємними базами даних та розробки інструментів автоматизації робочих процесів.
Особисті якості: стресостійкість, увага до деталей, відкритість до нових знань і саморозвитку, готовність переймати досвід і ділитися своїм.
Мотивація: прагнення до професійного розвитку, робота в команді, орієнтація на результат і вдосконалення навичок.
Навчався в 2 закладах
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Енергозбереження та енергоменеджменту/"Екологія.Охорона навколишнього природного середовища"
Київ, 2016
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Енергозбереження та енергоменеджменту/"Екологія.Охорона навколишнього природного середовища"
Київ, 2014
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Університет "Київська школа економіки" KSE/Фахівець з публічних закупівель
Основні навички та результати навчання
- Організація процесу закупівельної діяльності - Вивчав ключові кроки в закупівельному циклі для проведення тендера; Проводив комунікацію з ініціаторами. Вивчав ключові дані закупівельника, будував бази закупівельних даних. Аналізував закупівлі, складання звіту про ефективність закупівлі за періоди. Управління залишками та ефективне планування закупівель. Здійснював пріоритизацію закупівель за кількома критеріями. Витримував високу конкуренцію в тендерах. Аналізував продукції постачальника та цін, Визначав оцінку очікуваної вартості та формував тендерну документацію.
- Юридичні аспекти публічних закупівель - Обирав постачальника, писав технічні та кваліфікаційні вимоги. Орієнтувався в процедурах закупівель. Запобігав ризикам, порушенню законодавства, оскарженні закупівлі.
- Індивідуальний проєкт "Розробка тендерної документації"
Speak Up English School
has completed level Beginer 2
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорії В
Комп'ютерні навички
Word, Excel, PowerPoint, IT-Enterprise, SmartSheet, ACКОД, Power BI, Power Query, СЕДО.
Військова служба
В лавах ЗСУ з 24.02.2022 по 28.10.2024
Захоплення та інтереси
Спорт та активний відпочинок: футбол, катання на ковзанах, фізичні тренування, прогулянки та відпочинок на природі.
Саморозвиток та освіта: прагну до самовдосконалення, відвідую курси, лекції, семінари, читаю книги, цікавлюсь новими відкриттями. здобуваю нові знання й навички та вдосконалюю їх. в
Культура та мистецтво: відвідую музеї, виставки та кінотеатри, що дозволяє мені розвивати естетичний смак і культурні інтереси. Слухаю музику, що допомагає мені підтримувати творчий настрій і заряджатися енергією.
Подорожі та нові відкриття: час від часу подорожую та відкриваю нові локації. Ці подорожі дають мені можливість пізнавати нові культури, релаксувати та проводити корисно час в компанії.
Цифрові технології та інновації: Маю досвід роботи над проектом "Карта Освітніх Потреб", як участь у впровадженні діджиталізації в сфері освіти та науки. Маю інтерес до інновацій у цих галузях та прагну працювати над проектами, що сприяють розвитку майбутніх технологій та суспільства вцілому.
Соціальна відповідальність: підтримую військовослужбовців ЗСУ, донатами, волонтерська діяльність, що є важливою частиною моїх соціальних ініціатив.
Андрій Миколайович
Андрій Миколайович
Аналітик
Київ
Печерський район, Святошинський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 8 годин тому