Працювала в 4 компаніях   15 років 7 місяців

Телекомунікації / Зв'язок, Державний сектор, Видавництва та Поліграфія

Оператор колцентру

CBR

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

06.2021 - 11.2021

Опитування респондентів методом холодних дзвінків відповідно до цілей замовників.

Реєстрація результатів в CRM-системі.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Головний спеціаліст

    Управління соціального захисту населення

    Державний сектор

    4 роки 8 місяців

    06.2016 - 02.2021


    Перевірка правильності заповнення документів на отримання державної допомоги та субсидії.
    Прийом документів на призначення державної допомоги та субсидії.
    Робота з базами даних.
    Підготовка, реєстрація та видача довідок та повідомленнь про призначення/непризначення державної соціальної допомоги та субсидії.
    Консультування громадян з питань соціального законодавства.
    Робота над впорядкуванням архіву.
    Нарахування та призначення субсидії, перевірка правильності її нарахування та призначення.
    Перерахування субсидії в разі неправильного нарахування.
    Співпраця з головним соціальним інспектором з метою виявлення законності та обґрунтованості отримання державної допомоги та субсидії.
    Листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, надавачами комунальних послуг.
  • Розв'язання конфліктних ситуацій
  • Контроль за дотриманням стандартів якості
  • Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
  • Взаємодія з іншими відділами компанії
  • Спеціаліст

    Служба у справах дітей райдержадміністрації

    Державний сектор

    6 років 2 місяці

    04.2010 - 06.2016

    Ведення особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
    Підготовка документів для розгляду справ у суді, представлення інтересів дітей у судових засіданнях.
  • Аналіз та обробка фахової інформації
  • Розробка та реалізація професійних проєктів
  • Ведення документації та звітності по спеціалізації
  • Консультування та підтримка клієнтів чи колег
  • Участь у розробці стратегій і політик компанії
  • Проведення досліджень та аналізу даних
  • Організація та участь у професійних заходах
  • Завідувач відділу листів, кореспондент

    КІВП "Славутич-Друк", редакція районної газети "Новини дня"

    Видавництва та Поліграфія

    4 роки

    09.2004 - 09.2008

    Збір та аналіз інформації для статей.
    Написання і редагування матеріалів.
    Проведення інтерв'ю та комунікація з джерелами інформації.
    Робота з великим об’ємом данних та вчасне подання матеріалів до друку.
    Реєстрація вхідних та вихідних листів та документів, листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, надавачами комунальних послуг, громадянами.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Ключова інформація

    Висока швидкість друку.

    Відповідальність, стресостійкість, здатність до навчання, багатий та різноманітний досвід роботи в соціальній сфері.

    • Ефективна комунікація зі складними клієнтами
    • Робота в умовах великого навантаження
    • Адаптивність до змін
    • Командна робота
    • Стресостійкість
    • Самостійність
    • Вирішення проблем
    • Здатність до прийняття рішень
    • Самодисципліна
    • Рекрутинг
    • BAS Бухгалтерія
    • Microsoft office
    • Google drive
    • Google docs
    • Trello
    • Slack
    • Google Workspace
    • PowerPoint

    Навчалась в 1 закладі

    Приватний вищий навчальний заклад "Європейський університет"

    Економічний/Фінанси

    Київ, 2006

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Програма перенавчання від Громадської організації "Український професійний розвиток" Бухгалтерський облік для початківців. Облікова програма BAS Бухгалтерія.

    2024

    Робота в програмі BAS Бухгалтерія (аналог 1 С 8.3). Касовий та поточний рахунок. Складський облік та інвентаризація. Реалізація: гуртова та роздрібна торгівля, ціноутворення, націнки. Інші можливості програми.

    Програма перенавчання від Prometheus "HR-менеджер"

    2024

    Slack  Trello ATS Figma Canva

    Додаткова інформація

    Побажання по зарплаті та умовам праці

    Оплата праці обговорюється.
    Дистанційна зайнятість в пріоритеті, але теж обговорюється

    Катерина Олександрівна

    Рекрутер

    Теплик

    15 000 грн.

    41 рік

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

    Оновлено 3 тижні тому