Працювала в 4 компаніях   18 років 10 місяців

HR, Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Харківський міський центр зайнятості

HR

6 років 9 місяців

03.2018 - 12.2024

Співпраця з організаціями, підприємствами, установами, приватними та юридичними особами у різноманітних сферах. Вивчення та використання законів України, нормативної бази. Робота з вразливими категоріями населення, особами з особовими потребами. Робота у єдиній інформаційно-аналітичній системі.

  • Ведення звітності та документації по запитах
  • Забезпечення високого рівня обслуговування
  • Вирішення проблем клієнтів та надання технічної підтримки
  • Надання консультацій щодо продуктів та послуг
  • Моніторинг дотримання стандартів обслуговування
  • Вирішення конфліктних ситуацій
  • Регіональний менеджер

    Avon Cosmetics Ukraine

    Торгівля роздрібна / Retail

    6 місяців

    06.2017 - 12.2017

    Керування командою, ведення переговорів, організація, розробка та проведення презентацій, зустрічей. Ведення аналітичних та статистичних данних. Розробка планів, стратегій розвитку та співробітництва.

    Експерт з продажу

    Алло, ГК

    Торгівля роздрібна / Retail

    5 років 5 місяців

    01.2012 - 06.2017

    Продаж прямий, в інтернеті, післяпродажне обслуговування. Робота з запереченнями. Вища категорія "Майстер".

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Кредитний експерт, економіст

    АТ "Мегабанк", КБ "Дельта", КБ "Ренесанс"

    Банки

    5 років 11 місяців

    01.2006 - 12.2011

    Кредитування, ведення аналітики, документообігу.

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Ключова інформація

    MS Word, Outlook Express, MS Excel, PowerPoint, Гуманність, Адаптивність, Комунікабельність, Здатність до навчання, Робота із запереченнями, Організаторські здібності, Організація роботи персоналу, Водійські права кат. B, Відповідальність, Стресостійкість, Ефективна комунікація, Орієнтація на результат, Уважність, Проведення презентацій, Створення презентацій, Ведення переговорів, Ведення телефонних переговорів, Ведення ділових переговорів, Ділове листування, Знання офісних програм, Знання гуманітарного сектору, Уміння організувати свій робочий день, Обізнаність прав людини, Уміння аналізувати, Стратегічне планування, Активність, Активна життєва позиція, Вмотивованість, Розробка мотиваційних профілів, Бажання вчитися і розвиватися, Робота з людьми, Управління персоналом, Висока працездатність, Обізнаність гуманітарними принципами та стандартами прав людини, Волонтерство, Працездатність, Гнучкість, Знання психології, Тактовніс

    Навчалась в 3 закладах

    Харківська Національна Академія Міського Господарства

    Економіка підприємства

    Харків, 2011

    Слов'янський авіаційно-технічний коледж

    Економіка підприємства

    Куп'янськ, 2001

    Куп`янський автотранспортний коледж

    Бухгалтерський облік та аудит

    Куп'янськ, 1999

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Французька

    базовий

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Сертифікат Міністерства Економіки України. Курс підвищення кваліфікації за програмою "Кар'єрні радники".

    Київ, 2023

    «Ефективні техніки роботи. Просування послуг. Аналіз та планування.»

    Харків, 2017

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Знання гуманітарного сектору. Здатність швидко адаптуватися та дотримуватися термінів. Великий досвід роботи в громадському секторі. Обізнаність з принципами та стандартами прав людини. Високий рівень організаційних здібностей та лідерських якостей. Вміння працювати з командою та ефективно розподіляти завдання. Орієнтація на результат та увагу до деталей. Досвід волонтера, співпрацї з донорами (БФ) та бенефіціарами. Досвід роботи з ВПО та іншими особами, які постраждали внаслідок збройної агресії, належать до вразливих верств населення або опинились у складних життєвих обставинах. Досвід роботи з великими та малими групами людей. Досвід в організації роздач для населення. Досвід роботи з місцевими органами влади (ділове листування, координація).

    Великий досвід роботи в складних та нестабільних умовах.

    Готовність до відряджень.

    Марина Олександрівна

    Фахівець по роботі з клієнтами, гуманітарними місіями, проєктами, допоміжними послугами.

    Харків

    45 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Оновлено 5 днів тому