Працював в 4 компаніях 4 роки 6 місяців
Транспорт та Логістика, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Юридичні послуги, Електроніка та електротехніка
Менеджер з розвитку бізнесу
Carfind
Транспорт та Логістика
2 роки 2 місяці
01.2022 - 03.2024
Проект CarFind
Власний проект
Основні обов’язки:-
Управління продажами:
- Викуп і продаж автомобілів, включаючи ведення переговорів, оцінку вартості, укладання угод і управління процесом купівлі-продажу.-
- Аналіз ринку: Проведення аналізу автомобільного ринку, виявлення ключових тенденцій і потреб клієнтів для стратегічного планування.-
- Логістика і координація: Розробка та впровадження логістичних рішень для доставки автомобілів, вибір та управління співпрацею з логістичними компаніями.-
- Управління клієнтськими відносинами: Налагодження та підтримка довгострокових відносин з клієнтами, вирішення спірних ситуацій, забезпечення високого рівня обслуговування.-
- Маркетинг і реклама: Організація і реалізація маркетингових кампаній, включаючи створення контенту, відеоогляди, соціальні мережі для підвищення впізнаваності бренду і залучення нових клієнтів.- Аналіз конкурентів:
- Оцінка діяльності конкурентів для вдосконалення власних стратегій продажу та підвищення конкурентоспроможності.-
Досягнення:
Ефективно керував продажами та логістикою великої кількості автомобілів, підвищив ефективність рекламних кампаній і значно розширив клієнтську базу. Зміг успішно адаптуватися до складних умов ринку, розвиваючи проект у періоди високої конкуренції та зниженого попиту. Розвинув власну методологію продажів і управління між клієнтськими відносинами, що суттєво підвищило ефективність бізнесу. Більше сотні людей стали щасливими власниками авто, завдяки нашому проекту!
Менеджер з підбору , продажу автомобілів та спецтехніки
Auction auto
Автомобільна промисловість та Автобізнес
10 місяців
03.2021 - 01.2022
Основні обов’язки:
-Холодні дзвінки та ліди: Робота з холодною базою клієнтів і опрацювання лідів.-
-Робота в CRM та комунікація: Робота в CRM системах Bitrix24, Binotel, Jivo чат.
- Здійснення пошуку потенційних клієнтів: Використання платформ Авторіа, ОЛХ для залучення нових клієнтів.
- Консультації та підбір: Надання консультацій, підбір автомобілів відповідно до бюджетів та вимог клієнтів.
- Опрацювання заперечень: Робота з запереченнями, обґрунтування цін та якості послуг.
- Прорахунок і складання договорів: Розрахунок вартості автомобілів, включаючи розмитнення та ремонт, а також складання договорів.- Аналіз та торги: Аналіз історії автомобілів в США, торги на страхових аукціонах.
- Контроль та рішення: Контроль вчасності оплат, проведенням ремонтних робіт, опрацювання та вирішення конфліктних ситуацій.-
Запчастини: Підбір та пошук запчастин.
Досягнення: Підвищив навички в управлінні продажами, навчився ефективно працювати з запереченнями та завойовувати довіру клієнтів. Розвивав професійні компетенції в продажу автомобілів з США, зокрема у складних ситуаціях з великою відстанню і після ДТП.
Юрист - консультантуповноважена особа зі спрощених державних закупівель
Давидівська сільська рада
Юридичні послуги
1 рік
03.2020 - 03.2021
Основні обов’язки:
- Формування та візування договорів: Розробка шаблонів і укладання договорів купівлі-продажу та надання послуг.
- Переговори з контрагентами: Пошук та переговори з контрагентами щодо умов поставок і обслуговування продукції для освітніх закладів.
- Умови співпраці: Формування вигідних умов для співпраці з постачальниками.
- Кадрова робота: Ведення кадрової документації та документообігу працівників відділу.
- Юридичні консультації: Надання юридичних консультацій працівникам освітніх закладів, вирішення спірних питань як у до судовому, так і в судовому порядку.
- Тендери та закупівлі: Оголошення та проведення тендерів на закупівлю товарів (до 200,000 грн) і робіт (до 1,500,000 грн), перевірка тендерної документації.
- Фінансова звітність: Ведення звітності по укладанню угод у Excel, розрахунок закупівельних обсягів по енергоносіях.-Документація: Участь в розробці та узгодження кошторисних документів, перевірка нових інструкцій та змін у законодавстві, що стосуються освітньої сфери.
Досягнення: Розвинув навички стресостійкості та багатозадачності, навчився ефективно організовувати час і робочі процеси для підвищення ефективності роботи.
Продавець-консультант
Мережа магазинів побутової техніки “Фокстрот”, м. Львів
Електроніка та електротехніка
4 місяці
11.2016 - 03.2017
Основні обов’язки:
- Консультації та підбір: Консультував клієнтів та підбирав побутову техніку відповідно до їх уподобань і потреб.
- Інвентаризація та мерчендайзинг: Проводив інвентаризацію товару, здійснював мерчендайзинг у відділі, закріпленому за мною.-
Навчання:Участь у навчаннях та проведення навчальних сесій для стажерів.
- Формування бази клієнтів: Створив власну базу клієнтів за два місяці.
Досягнення: Розвинув комунікативні навички і вміння ефективно продавати не тільки товари, а й послуги та сервіс, що дало перше розуміння принципів продажів.
Ключова інформація
ms excel , ms word , користувач пк , користувач internet , internet explorer , opera , знання касового модуля 1с - бухгалтерії. , прямий продаж , комунікабельність , робота із запереченнями , ведення crm , користувач бітрікс24 , продаж автомобілів та побутової техніки , здатність до навчання , (Базовий рівень) користувач 1с , vn , picsart , cupcut , canva
Навчався в 4 закладах
Лну імені івана франка
"право"
2019
Пвнз "європейський університет"
"менеджмент"
2018
Пвнз "європейський університет"
"правознавство"
2017
Правничий коледж лну імені івана франка
2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Свій розділ
Зв'язок через Viber або Telegram.
Андрій Петрович
Андрій Петрович
Менеджер з продажу
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому