Ключова інформація
- Уміння перетворювати сумніви клієнта на готовність до покупки.
- Уміння налагоджувати контакт із клієнтом та викликати довіру.
- Навички активного слухання та вміння адаптувати свою мову до різних типів клієнтів.
- Розуміння емоцій клієнта та підлаштування своєї поведінки для комфортної взаємодії.
- Уміння керувати стресовими ситуаціями або конфліктами.
- Уміння одночасно працювати з кількома клієнтами без втрати якості обслуговування.
- Навички швидкого планування робочого часу та виконання завдань у стислі терміни.
- Володіння кількома мовами (українською, англійською, російською) для роботи з широкою аудиторією.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет "Одеська юридична академія"
право
Київ, 2028
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Я — студентка юридичного факультету, тому маю навички аналітичного мислення, відповідальності та вміння ефективно спілкуватися з різними людьми. До того ж, у мене високий емоційний інтелект, тому я добре розумію емоції людей, що допомагає мені легко підлаштовуватись під клієнтів для комфортнішої взаємодії. Швидко знаходжу спільну мову з клієнтами, уважна до їхніх потреб і готова швидко навчатися новому. Маю велике бажання працювати, відповідально виконую поставлені завдання й орієнтуюся на результат. Ціную якісне обслуговування і хочу допомагати клієнтам отримувати найкращий досвід покупок.
Анонімний пошукач
Продавець консультант
Ворзель
Готовий переїхати: Буча
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому