Працювала в 1 компанії 4 роки
IT
Brand manager
Brightech
IT
3 роки 11 місяців
09.2020 - 08.2024
Обов'язки:
- Відповідала за зовнішній і внутрішній брендинг, створення брендингу з нуля у різних галузях (логістика, ІТ, рекрутинг)
- Створювала та впроваджувала контент-стратегії для соціальних мережКерувала процесами відеопродакшену
- Співпрацювала з HR-відділом для розвитку бренду роботодавця
- Вела переговори з іноземними агентствами та підрядниками
- Запустила бренд логістичної компанії на китайському ринку, забезпечивши вихід на прибуток протягом перших 6 місяців
- Впровадила програму розвитку бренду роботодавця разом з HR командою, що збільшила лояльність співробітників на 15%
З жовтня 2020 до грудня 2022 працювала Team Leader Marketing Team у міжнародній рекрутинговій агенції Hedgehog.
Обов'язки:
- Розробляла та впроваджувала стратегії розвитку бренду та контенту, включаючи ребрендинг
- Координувала та керувала маркетинговою командою (Bitrix24, Trello, Worksection)
- Аналізувала результати кампаній
- Розробила контент-стратегію для соціальних мереж, що збільшила органічне охоплення на 50%
- Запустила експертний YouTube канал і створила разом з продакшеном 40 випусків, які зібрали 70,000 переглядів
- Оптимізувала маркетинговий бюджет, скоротивши витрати на 20% та підвищила ROI рекламних кампаній на 50%
- Розробляла та реалізовувала диджитал-маркетингові кампанії, створювала контент-стратегії (SMM, контент, email)
- Проводила аналіз ринку та конкурентів для вдосконалення позиціонування продукту
Ключова інформація
- Розробка маркетингової стратегії
- Аналіз ринку
- Брендинг
- Контент-стратегія
- Управління бюджетом
- Стратегічне планування
- Управління міждисциплінарними командами (розробники, дизайнери, SMM, SEO, production, копірайтери та інші підрядники)
- Аналітичне мислення
- Креативність
- Адаптивність
Навчалась в 1 закладі
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Психологія
Дніпро, 2017
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Курс “NOM Як створювати бренди lovemark” від Лери Бородини
Розуміння концепції lovemark:
Як створити емоційно привабливий бренд, що викликає лояльність та любов у клієнтів.
Як поєднувати раціональні та емоційні цінності бренду.
Розробка унікального позиціонування:
Як створити конкурентну перевагу бренду.
Вміння визначати ключові меседжі, які резонують з аудиторією.
Комунікація з аудиторією:
Розробка tone of voice для бренду.
Як розмовляти з клієнтами їхньою мовою, зберігаючи унікальність бренду.
Аналіз ринку та конкурентів:
Методи оцінки ринкових трендів.
Як вивчати конкурентів і знаходити свою нішу.
Розробка стратегії запуску бренду:
Побудова дорожньої карти для створення бренду з нуля.
Планування маркетингових активностей на етапі запуску.
Емоційний брендинг:
Як створювати бренди, які клієнти асоціюють із важливими подіями та емоціями в їхньому житті.
Валентина
Валентина
Product Marketing Manager
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 11 годин тому