Працювала в 1 компанії 2 роки 11 місяців
Промисловість та Виробництво
Провідний фахівець
АрселорМіттал Кривий Ріг
Промисловість та Виробництво
2 роки 10 місяців
01.2022 - 11.2024
Обов’язки: Координування виконання графіків роботи.
Складання висновків за результатами виконаних досліджень:
- Виконання аналізу ефективності робочих процесів, координування процесу у разі виявлення відхилень.
- Своєчасне змінення/створення/аналіз інформації в системі SAP.
- Ведення службового листування щодо реалізації задач в межах своєї компетенції.
- Підготовка звітності, презентацій, матеріалів.
Досягнення: Вдосконалення навичок користування Microsoft Office, аналізу та оброблення великих масивів інформації, складання звітів.
Комунікаційні навички.
• Проведення аналізу та вдосконалення власних навичок та знань
• Участь у професійних заходах та конференціях
• Підготовка та ведення презентацій та звітів
• Постійне вдосконалення професійних навичок та саморозвиток
• Розробка та виконання стратегічних планів та проектів
Так є досвід роботи на приватну екологічну фірму.
Обов’язки: Розробка екологічної документації для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовини в атмосферу, інвентаризації відходів, скорочення санітарно-захисної зони.
Нвички:
• впевнений користувач MS OFFICE;
• робота в програмах норма 6xml та ЕОЛ+;
• швидко користуюсь інтернетом, знаходжу потрібну інформацію;
• досвід роботи в великому колективі;
• багатий досвід спілкування з клієнтами, уміння знаходити спільну мову з людьми;
• навички організації та планування робочого дня, тижня, місяця.
Складання висновків за результатами виконаних досліджень:
- Виконання аналізу ефективності робочих процесів, координування процесу у разі виявлення відхилень.
- Своєчасне змінення/створення/аналіз інформації в системі SAP.
- Ведення службового листування щодо реалізації задач в межах своєї компетенції.
- Підготовка звітності, презентацій, матеріалів.
Досягнення: Вдосконалення навичок користування Microsoft Office, аналізу та оброблення великих масивів інформації, складання звітів.
Комунікаційні навички.
• Проведення аналізу та вдосконалення власних навичок та знань
• Участь у професійних заходах та конференціях
• Підготовка та ведення презентацій та звітів
• Постійне вдосконалення професійних навичок та саморозвиток
• Розробка та виконання стратегічних планів та проектів
Так є досвід роботи на приватну екологічну фірму.
Обов’язки: Розробка екологічної документації для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовини в атмосферу, інвентаризації відходів, скорочення санітарно-захисної зони.
Нвички:
• впевнений користувач MS OFFICE;
• робота в програмах норма 6xml та ЕОЛ+;
• швидко користуюсь інтернетом, знаходжу потрібну інформацію;
• досвід роботи в великому колективі;
• багатий досвід спілкування з клієнтами, уміння знаходити спільну мову з людьми;
• навички організації та планування робочого дня, тижня, місяця.
Ключова інформація
• Поглиблене знання Excel
• Аналіз інформації
• Структурне мислення
• Розробка аналітичних звітів
• Націленість на результат
• Аналітика
• Аналіз інформації
• Структурне мислення
• Розробка аналітичних звітів
• Націленість на результат
• Аналітика
Навчалась в 1 закладі
Криворізький національний університет
Геолого-екологічний факультет
Кривий Ріг, 2018
Єлизавета Максимівна
Єлизавета Максимівна
Офіс-менеджер
Кривий Ріг
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому